×
دسته بندی: آیفون تصویری

منبع تغذیه سیماران SFF709/5

مدت ضمانت: 30 ماهه سیماران
برق ورودی: 220 ولت - 50هرتز
برق خروجی: 13 ولت
نوع خروجی: AC-DC
توان خروجی: 1/2 آمپر
جنس بدنه: پلاستیک ضد الکتریسیته
مقاومت در برابر گرد و غبار: دارد
مقاومت در برابر نفوذ آب: ندارد
مورد استفاده: کشیدن قفل زنجیری
ادامه مطلب
240,000 تومان
توضیحات

منبع تغذیه سیماران SFF709/5

شرکت سیماران با بیش از چند دهه سابقه و تلاش به عنوان اولین تولید کننده لوازم آنتن مرکزی ، دزد گیر اماکن ، درب باز کن های صوتی و تصویری ، یو پی اس ، درب های اتومات ، سیستم های اعلام حیق ، و دوربین های مدار بسته شناخته می شود . این شرکت با به کار گیری مهندسان مجرب و دستگاه ها و ماشین آلات به روز توانسته است تا حد امکان محصولات خود را با کیفیت و طراحی بسیار مناسب به دست مشتریان خود برساند . اسم محصولات این شرکت در بین چند سطر اول پرفروش ترین آیفون های تصویری نیز دیده می شود . در ادامه این مطلب می خواهیم با ترانس سیماران مدل SFF709/5 و کارایی آن آشنا شویم .

مشخصات ظاهری و فنی منبع تغذیه سیماران SFF709/5

از آنجایی که ترانس ها خیلی در معرض دید ما نیستن ، طراحی ظاهری آن ها معمولاً فرقی برای مشتریان نمی کند . بهتر است به مشخصات فنی این منبع تغذیه بپردازیم . منبع تغذیه سیماران که به آن ترانس نیز گفته می شود ، در آیفون های تصویری سیماران به کار می رود . این ترانس یکی از تولیدات تازه برند سیماران می باشد و فقط مخصوص آیفون های سیماران است . کار اصلی ترانس یا منبع تغذیه ، تبدیل برق 220 ولت شهری به ولت های پایین تر می باشد ، این تغییر ولت در هر کدام از ترانس ها متفاوت می باشد . ترانس سیماران مدل SFF709/5 برق 220 ولت شهری را می توان به 12 ولت DC و یا 13 ولت AC تبدیل کند . از بابت مقاومت و جنس بدنه ترانس هم باید بگوییم این محصول از بدنه مقاوم و پلاستکی ضد الکتریسیته ساکن برخوردار است . و وجود نشانگر ولتاژ AC و DC با دیود نوری سبز و قرمز ، در این منبع تغذیه برای نشان دادن بهتر نوع خروجی می باشد .

گارانتی

گارانتی منبع تغذیه سیماران مدل SFF709/5 به مدت 30 ماه است . و از آنجایی که گارانتی و ضمانت نامه یه نماد اعتماد برای مشتری است ، شرکت سیماران آسودگی خاطر را برای مشتریان خود به ارمغان آورده است .

سخن پایانی

شما مشتریان عزیر می توانید به دو روش حضوری و یا از طریق سایت آریا ایمن ، این محصول را خریداری نمایید . همچنین برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در ارتباط باشید

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
P301

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
سیماران
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
30 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
ترانس
نوع ولتاژ خروجی
AC و DC
جریان
1.00 آمپر
ولتاژ
220 ولت
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط