×
دسته بندی: آیفون تصویری

پنل آیفون تصویری پین هول سیماران VFC-W138

نوع دوربین: Cmos سونی رنگی
کیفیت دوربین: 1/3 مگا پیکسل
حداقل روشنایی: 0/05 لوکس
چرخش دوربین:  ندارد
دمای کارکرد: -25 تا +50 درجه
جنس بدنه: چدن
نوع صفحه کلید: دکمه ای
دید در شب: دارد
حداکثر تعداد واحد: 1 واحد
گارانتی: 30 ماهه سیماران
ادامه مطلب
ناموجود
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

پنل یک واحدی سیماران مدل vfc-w137:

شرکت سیماران در تولید پنل های آیفون تصویری جدید و پیشرفته بسیار پیشتاز بوده است و همواره سعی داشته محصولاتی متنوع و با کیفیت بالا تولید کرده و از این رو موجب جلب رضایت مشتریان خاص خود شده است.از محبوب ترین محصولات تولید شده توسط این شرکت می توان به پنل آیفون تصویری پین هول سیماران که برخلاف اکثر پنل های تولیدی سیماران که برای فضای خارجی می باشند و توکار بوده ، در دسته پنل های روکار قرار می گیرد ، اشاره کرد . اگر شما هم به فکر آشنایی با این پنل یک واحدی سیماران هستید ، در ادامه با ما همراه باشید .

مشخصات پنل یک واحدی سیماران مدل vfc-w137:

ظاهر این پنل آیفون تصویری سیماران بیضی شکل و به رنگ مشکی می باشد که فقط در این رنگ تولید می شود و همین عدم تنوع رنگی می تواند تنها ایراد وارد بر این محصول باشد . برروی بدنه آن یک شاسی بزرگ دایره ای برای زنگ زدن ساخته شده است که در قسمت بالای این کلید میکروفون و بلندگو قرار دارد و دربالاترین قسمت این دستگاه لنز پنل می باشد . پنل یک واحدی سیماران مدل vfc-w137مناسب فضای داخلی و پشت درب واحد است که دارای پین هول سونی می باشد و به سنسور دید درشب مجهز شده تا در تاریکی شب بتواند تصویربرداری کند و همچنین برای نصب این پنل نیازی به ایجاد حفره یا برش روی محل مورد نظر نیست . لازم به ذکر است درون جعبه این پنل یک عدد براکت ، برای ایجاد زاویه 35 درجه ای وجود دارد تا در صورت نیاز بتواند نقاط کور روبه روی درب واحد را پوشش دهد .

سخن پایانی:

شرکت سیماران تمامی محصولات خود را سه ساله گارانتی می کند و این نمایانگر کیفیت بالای این محصولات می باشد که مدت زمان گارانتی محصولات این شرکت از تاریخ فروش آن محاسبه می شود که پنل تک واحدی روکار سیماران هم شامل این گارانتی می باشد. سایت آریا ایمن از معتبر ترین و بزرگ ترین فروشگاه های آنلاین است که انواع آیفون تصویری را به به تمام نقاط کشور عرضه می کند . شما می توانید جهت مشاوره خرید یا اطلاع از قیمت این محصول با کارشناسان آریا ایمن  در ارتباط باشید .

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
E8153

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
سیماران
محصول کشور
ایران
مدت زمان گارانتی
30 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پنل
نوع پنل
تکواحدی روکار
محل قرارگیری
روکار
نوع حسگر دوربین
CMOS رنگی
تنظیم زاویه دوربین
دید در شب
پرسش و پاسخ (0)