×
دسته بندی: آیفون تصویری

مانیتور آیفون تصویری سیماران HS-78M

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
سایز نمایشگر: 7 اینچ
رزولوشن تصویر: 400*800
نوع نمایشگر: TFT-LCD رنگی
مدت گارانتی: 30 ماهه سیماران
اتصال به پنل: 2 پنل آیفون تصویری
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: دارد
نوع صفحه کلید: لمسی (تاچ)
ارتباط از راه دور: تصویری
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد
ادامه مطلب
4,785,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

آیفون تصویری سیماران مدل HS -78M

آیفون تصویری سیماران مدل HS -78M را می توان به عنوان یکی از خاص ترین و کاربردی ترین محصولات شرکت معروف و معتبر سیماران معرفی نمود. شرکت و برند Simaran توانسته است در طراحی و تولید این آیفون تصویری ، از پیشرفته ترین فناوری و تکنولوژی روز دنیا استفاده نماید. طراحی خاص و منحصر به فرد، زیبایی، کیفیت و دوام از جمله مواردی است شرکت سیماران در تولید این محصول مورد توجه خود قرار داده است. به همین دلیل می توان گفت که آیفون سیماران دارای سطح کیفیت و کارایی بسیار بالایی می باشد. ویژگی ها و قابلیت های تعبیه شده در آیفون تصویری سیماران ، آن را به محصولی خاص ویژه تبدیل کرده است. شناسایی و بررسی این ویژگی ها و قابلیت ها در انتخاب این محصول بسیار لازم و ضروری می باشد. در ادامه برخی از ویژگی ها و قابلیت های این آیفون تصویری را مورد بررسی قرار داده و با آنها آشنا می شویم.

بسته آیفون تصویری سیماران مدل HS -78M شامل این موارد می باشد :

مانیتور لمسی 7 اینچی

همراه 1 عدد کانکتور 5 پین و دو عدد کانکتور 4 پین و 1 عدد کانکتور 2 پین

براکت نصب مانیتور بر روی دیوار

سیم برق مانیتور ، رولپلاک ، پیچ و وارنیش

دفترچه راهنما و کارت گارنتی

ظاهر آیفون تصویری سیماران مدل HS -78M

امنیت، آسایش و رفاه، زیبایی و... از جمله مواردی هستند که ما را به آیفون تصویری نیازمند می کنند. آیفون تصویری از آن دسته لوازم الکترونیکی است که خانه های مدرن ما به آن نیاز دارد. در هنگام تهیه و انتخاب آیفون تصویری مناسب باید به موارد بسیاری توجه نماییم. قبل از هر چیز باید بدانیم که یک آیفون تصویری مناسب، خاص و ویژه چه ویژگی هایی دارد. همان طور که گفتیم زیبایی ظاهری، ظرافت، کیفیت و دوام از مواردی هستند که این شرکت در طراحی و تولید آیفون سیماران مورد توجه قرار داده است. بدنه این مدل آیفون تصویری دارای ابعاد و اندازه¬های مناسبی است و به همین دلیل فضای بسیار کمی را به خود اشتغال می دهد. این محصول دارای قطری به اندازه ی 45، طولی به اندازه ی 300 و ارتفاعی به اندازه ی 166 میلی متر می باشد.

از آنجایی که بدنه آیفون تصویری سیماران مدل HS -78M از جنس ABS یا به عبارتی آنتی استاتیک می باشد، می  توانیم آیفون تصویری سیماران را به عنوان محصولی با سطح کیفیت و مقاومت بسیار بالا معرفی نمود. نوع صفحه نمایش و یا همان مانیتور آیفون تصویری LCD و لمسی و 7 اینچی بوده و دارای سطح رزولوشن و وضوح بسیار بالایی می باشد.

مشخصات فنی آیفون تصویری سیماران مدل HS -78M

بعد از بررسی ویژگی های ظاهری این مدل آیفون تصویری به سراغ بررسی ویژگی ها و قابلیت های ویژه و خاص آن می پردازیم. این ویژگی ها و قابلیت ها علاوه بر تمایز این محصول با محصولات دیگر، بر قیمت دربازکن تصویری سیماران نیز تاثیر بسزایی دارد. برخی از ویژگی های این مدل آیفون تصویری به شرح زیر می باشد:

قابلیت اتصال به WiFi و تلفن همراه

قابلیت اتصال به WiFi و تلفن همراه یکی از مهم ترین و اساسی ترین ویژگی آیفون سیماران بوده و به عبارتی می توان گفت وجود این قابلیت، آیفون تصویری سیماران مدل HS -78M را به محصولی خاص و فوق العاده تبدیل کرده است. اتصال و دسترسی به تلفن همراه و WiFi از آن دسته ویژگی هایی است که بسیاری از آیفون های تصویری از داشتن آن محروم می باشند. اما این مدل آیفون تصویری به دلیل وجود چنین قابلیتی گامی بزرگ و موثر در طراحی و تولید نسل جدید آیفون های تصویری برداشته است.

یکی از ویژگی های ویژه این محصول، استفاده از فناوری TFT می باشد. فناوری و تکنولوژی TFT را می توان به عنوان یکی از بروزترین تکنولوژی های مورد استفاده در ساخت نمایشگرهای تصویری به حساب آورد. استفاده این تکنولوژی در صفحه نمایش های LCD و LED، میزان مصرف انرژی و خطرهای زیست محیطی را به شدت کاهش می دهد و همچنین کیفیت و شفافیت بالایی را برای تصاویر به همراه دارد.

حافظه داخلی با قابلیت ذخیره سازی تصاویر رنگی

این آیفون تصویری می تواند عکس ها و فیلم ها را به صورت اتوماتیک و خودکار در حافظه داخلی خود ذخیره کند. حالت اتوماتیک به این صورت عمل می کند که با هر بار به صدا درآمدن زنگ یک عکس یا فیلم به صورت خودکار و با وضوح و شفافیت بالا در دستگاه ذخیره می شود.

قابلیت استفاده از کارت حافظه یا SD CARD

یکی از ویژگی های خاص و منحصر به فرد این آیفون تصویری امکان استفاده از کارت حافظه SD بوده و در این صورت توانایی ذخیره سازی عکس و فیلم و یا حتی پیام های صوتی به طور قابل توجهی افزایش می یابد. ذخیره سازی عکس ها و فیلم ها به وسیله کارت حافظه خارجی به صورت غیر اتوماتیک و دستی انجام می شود.

قابلیت اتصال و دسترسی به دوربین مداربسته و دو پنل دیگر

آیفون تصویری سیماران مدل HS -78M دارای قابلیت اتصال به دو پنل دیگر و همچنین اتصال به دوربین  مدار بسته می باشد. این قابلیت، امکان دسترسی و کنترل بیشتری را برای ما فراهم می-سازد.

قابلیت باز کردن درب خروجی دوم ( پارکینگ )

این محصول با اتصال به درب خروجی دوم، درب ثانویه یا همان پارکینگ، امکان باز کردن آن را به راحتی و به آسانی امکان پذیر می¬کند و موجب افزایش سطح کارایی آن می¬شود.

قابلیت برقراری ارتباط داخلی بین واحدها یا Intercom

آیفون تصویری سیماران دارای توانایی برقراری ارتباط داخلی بین تمامی واحدها و واحد نگهبانی می باشد و همچنین می بایست برای برقراری ارتباط و اتصال به واحدهای دیگر از گزینه intercom استفاده نماییم.

وجود تقویم شمسی و میلادی

مجهز بودن به تقویم شمسی و میلادی را می¬توان به عنوان یکی از ویژگی¬ها و قابلیت¬های ویژه این محصول معرفی نمود.

وجود 16 ملودی برای زنگ پنل

آیفون تصویری سیماران این امکان را فراهم می سازد تا برای زنگ پنل و زنگ Intercom یا همان زنگ برقراری ارتباط داخلی، ملودی های جداگانه و متنوعی را انتخاب نماییم.

جمع بندی و گارانتی

وجود این ویژگی ها و قابلیت ها در این محصول، انتخاب و خرید آیفون تصویری سیماران مدل HS -78M را به بهترین گزینه تبدیل کرده است. ویژگی ها و قابلیت های موجود در این دستگاه، بر روی قیمت آیفون تصویری سیماران مدل HS -78M تاثیر می گذارند و به عبارت دیگر می توان گفت که این قابلیت ها تعیین کننده قیمت نهایی محصول می باشند. پس خرید این آیفون تصویری با قیمت مناسب از فروشگاهی مطمئن، دارای اهمیت زیادی بوده و همچنین انتخاب یک فروشگاه مناسب برای تهیه این محصول نیازمند دقت و توجه بسیار می باشد. وبسایت www.ariaimen.com می تواند امکان خریدی مطمئن و ایمن و سریع را برای شما فراهم  سازد.

شرکت صنایع الکترونیک سیماران برای آیفون تصویری سیماران 30 ماه یا 2.5 سال گارانتی ارائه داده است و این زمان از ابتدای خرید محصول محاسبه می گردد.

آیفون تصویری سیماران مدل HS -78M و رقبا

آیفون تصویری سیماران مدل HS -78M یکی از پرفروش‌ترین مانیتور های لمسی سیماران می‌باشد که از یک صفحه نمایش 7 اینچی بهره می‌برد. قابیلت هایی که این مانیتور در اختیار شما می‌گذارد این مانیتور را به یک مانیتور پیشرفته تبدیل کرده است از مانیتور هایی که میتوان با این مدل از محصولات سیماران مقایسه کرد آیفون تصویری الکتروپیک مدل 996 است که از لحاظ قابلیت هایی که در اختیار شما می‌گذارد مشابه آیفون تصویری سیماران مدل HS -78M می‌باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TM311

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
سیماران
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
مانیتور
سایز صفحه نمایش
7 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (4)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 4 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1400/02/22

من چون اکثرا خونه نیستم از این مدل حافظه دار گرفتم که عکس میندازه برای من که عالی بود وراضیم از خریدی که انجام دادم واقعا قیمت این سایت خیلی مناسبه نسبت به سایت دیگه و زود به دستمم رسید

5.0
1399/12/24

ما یه ساختمون 5 واحده هستیم همه کوماکس نصب کردیم مم میتونم با این مانیتور تعویض کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

5.0
1399/11/12

مانیتور بزرگ قیمت مناسبیه، معمولا مانیتورهای بزرگ خیلی قیمتشون بالاست، کیفیت سیماران هم که دیگه نیاز به تعریف نداره

5.0
1398/03/28

این آیفون با اینکه خیلی ساده س ولی خیلی خوشگل و شیکه بدنه خیلی نازوک و ظریفی داره خلاصه که من کاملا راضیم وخوشم اومدازش

محصولات مرتبط