×
دسته بندی: آیفون تصویری

منبع تغذیه سیماران SFF730

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
مدت ضمانت: 30 ماهه سیماران
برق ورودی: 220 ولت - 50هرتز
برق خروجی: 13 ولت
نوع خروجی: AC-DC
توان خروجی: 1/2 آمپر
جنس بدنه: پلاستیک ضد الکتریسیته
مقاومت در برابر گرد و غبار: دارد
مقاومت در برابر نفوذ آب: ندارد
مورد استفاده: کشیدن قفل زنجیری و برقی
ادامه مطلب
379,000 تومان
توضیحات

منبع تغذیه سیماران مدل SFF730

شرکت سیماران یکی از برند های پیشرو در تولید لوازم آنتن مرکزی ، دزد گیر اماکن ، درب بازکن های صوتی و تصویری و متعلقات آن ، درب های اتومات ، یو پی اس ، سیستم های اعلام حریق و دوربین مدار بسته می باشد . برند سیماران بیش از 5 دهه است که فعالیت خود را شروع کرده است و با گام های استوار به سمت پیشرفت در مسیر اش می باشد . این شرکت به عنوان اولین تولید کننده این محصولات شناخته شده است . با در اختیار داشتن ماشین آلات و ابزار مدرن و بروز و همچنین مهندسان مجرب و ماهر ، توانسته است در حوزه آیفون های صوتی و تصویری به یکی از پر فروش ترین دربازکن های بازار تبدیل شود . دراین مطلب می خواهیم با منبع تغذیه سیماران مدل SFF730 که یکی از تولیدات این برند می باشد آشنا شویم . این محصول در آیفون های صوتی و تصویری و یا ارتباط داخلی با کیفیت شرکت سیماران به کار می رود . در ادامه با کارایی و مشخصات آن آشنا می شویم .

مشخصات فنی منبع تغذیه سیماران مدل SFF730

منبع تغذیه یا همان ترانس سیماران مدل SFF730 یکی از متعلقات آیفون های صوتی و تصویری سیماران می باشد . در کل به وسایلی مانند قوطی های توکار ، منبع تغذیه ، قفل ، سوئیچر ، تگ کارتی و تگ جاسوئیچی ، ماژول کارتخوان و... متعلقات یا لوازم جانبی آیفون می گویند . این محصولات فقط متناسب با آیفون های سیماران است . ترانس سیماران مدل SFF730 مانند باقی ترانس و منبع تغذیه ها ، برای تامین برق مورد نیاز آیفون صوتی و تصویری مورد استفاده قرار می گیرد . منبع تغذیه سیماران دارای دو خروجی به صورت هم زمان می باشد . خروجی AC و خروجی DC . ورودی این منبع تغذیه ، 220 ولت AC و خروجی آن 17 ولت 2 آمپر AC و 13 ولت 0.05 آمپر DC می باشد .

گارانتی

در خرید هر محصول ، مشتریان محترم به دنبال راهی برای اطمینان از اصالت و سلامت کالای مورد نظر خود می باشند . یکی از راه های جلب این اطمینان ، گارانتی و ضمانت نامه هر محصول است . مشتریان با بدست داشتن کارت گارانتی با خیال آسوده می توانند خرید خود را به سر انجام برسانند . شرکت سیماران که یکی از کمپانی های مشتری محور است ، برای محصولات خود ، گارانتی 30 ماهه قرار داده است .

سخن پایانی

شما می توانید با خرید از فروشگاه آریا ایمن به صورت حضوری و یا از طریق وب سایت ، کالای مورد نظر خود را با اطمینان از اصالت و کیفیت بالا در کنار قیمتی مناسب تهیه کنید . همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر ، با مشاوران سایت ما در تماس باشید .

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
P302

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
سیماران
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
30 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
ترانس
نوع ولتاژ خروجی
AC و DC
جریان
1.00 آمپر
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1399/07/13

ترانس قوی ایه، من برای قفل برقی و آیفون های سامسونگ هم از همین استفاده میکنم، خیلی خوبه

محصولات مرتبط