×

فلاشر سردر جک سیماران

250,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

فلاشر سر در جک سیماران

فلاشر یک وسیله اساسی برای استفاده در تابلوها و درب‌های پارکینگی است. بنابراین این وسیله در انواع و ولتاژ مختلف برای استفاده در وسایل و مکان‌های مختلف تولید و در بازار موجود می‌باشد.

فلاشر سر در جک سیماران

مشخصات فلاشر جک سیماران

فلاشر جک سیماران مناسب برای استفاده در شرایط جوی و آب و هوایی مختلف است. جنس بدنه این محصول از پلی کربنات و بسیار با کیفیت و مقاوم می‌باشد. چراغ چشمک زن یا فلاشر مجهز به تکنولوژی SMD است. این فلاشر‌ها در دو رنگ مشکی و نارنجی تولید و در بازار موجود هستند. وجود دو عدد لامپ با ولتاژ ۲۴ امکان دید بهتری را برای کاربر فراهم می‌کند. در این چراغ چشمک زن پایه نصب، پایه لامپ همراه با دو عدد لامپ و پیچ تعبیه شده است. این محصول ساخت ایران و بسیار با کیفیت و استاندار تولید می‌شود.

ویژگی های فلاشر سر در جک سیماران

فلاشر یا چراغ چشک‌ زن سردر یک وسیله پرکاربرد که کاربر با استفاده از آن امکان مطلع شدن از عملکرد جک سیماران در پارکینگ را به صورت صحیح دارد. این محصول از قابلیت نصب روی مرکز کنترل انواع درب پارکینگی برخوردار است. بنابراین یکی از کاربرد‌های و مزیت‌های آن ایجاد امنیت برای کاربران و محیط مورد نظر آن‌ها ‌باشد.

این محصول سازگار با همه سیستم‌های دارای ۲۴ ولت است و به گونه‌ای طراحی شده که به لحاظ عملکرد با فلاشر پروتکو ایتالیا برابر خواهد بود. استفاده از این محصول بهترین گزینه برای امنیت و جلوگیری از خطر‌ها و آسیب‌های احتمالی است که ممکن می باشد برای افراد رخ دهد.

خرید محصول

جهت خرید جک سیماران و فلاشر می‌توانید به سایت آریا ایمن مراجعه کنید. بنابراین ضمن دریافت اطلاعات مورد نظر در رابطه با این محصول می‌توانید خرید مطمئن و مناسبی نیز داشته باشید. همچنین هزینه و قیمت فلاشر سردر جک سیماران با توجه به نوع ولتاژ آن از ۵۹۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ متغیر خواهد بود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
J11113

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
سیماران
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

محصولات جک برقی
متعلقات جک برقی
پرسش و پاسخ (0)