×

کیت قفل برقی سیماران

250,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

کیت قفل برقی سیماران

برندهای بسیار زیادی در زمینه طراحی و تولید سیستم های حفاظتی وجود دارند که هر یک از آن ها ویژگی های خود را دارا هستند. یکی از محبوب ترین برندهای ساخت و طراحی سیستم های حفاظتی، شرکت سیماران با ۲ دهه سابقه فعالیت است. امروز قصد معرفی یکی از با کیفیت ترین محصولات این شرکت، یعنی کیت قفل برقی را داریم.

کیت قفل برقی

معمولاً برای نصب قفل های برقی روی جک های اتوماتیک، از یک ماژول استفاده می شود تا اجزا را به یکدیگر اتصال و سپس ربط دهد. به گفته متخصصان حرفه ای نصب تجهیزات حفاظتی، این اتصال های طولانی سبب اشکالاتی در حرکت درب و عملکرد سیستم می شود که در محصولات برخی شرکت ها مانند شرکت سیماران، برطرف شده است. به این ترتیب نصب این محصول ساده تر گردید و بازخورد مناسب تری نیز به دنبال داشت.

مشخصات و ویژگی محصول

برای شروع عملکرد جک های سیماران و پروتکو، باید این کیت قفل روی ان ها نصب و سوار شود؛ بنابراین اگر این قطعه وجود نداشته باشد، عمل قفل درب صورت نخواهد گرفت. در حقیقت این مدار خارجی، امکان خروجی قفل برقی را در جک ها فراهم می کند. این قطعه روی مرکز فرمان Q60 درب های دو لنگه فراز و پرتکو سوار می شود بنابراین وجود آن برای اجرای عمل ضروری و الزامی است. همچنین این کیت، قابلیت نصب بر روی برد جک درب پارکینگ سیماران Q70 را نیز دارد. ولتاژ ورودی ب این قطعه نیز ۱۲ ولت است.

قیمت محصول

قیمت این محصول به دلایل مختلف ممکن است افزایش یابد اما نکته ای که باید در نظر داشته باشید، کیفیت آن به نسبت قیمت بسیار مناسب محصول است. انتخاب یک کیت قفل با کیفیت می تواند به خوبی پاسخگوی نیازهای شما باشد و راحتی و آسایش شما را فراهم کند. اگر قصد خرید این محصول محبوب و با کیفیت را دارید، می توانید از سایت آریا ایمن بازدید کنید و محصول مورد نظر را تهیه بفرمایید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
J11110

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
سیماران
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
30 ماه

مشخصات فنی

محصولات جک برقی
متعلقات جک برقی
پرسش و پاسخ (0)