×

جک پارکینگی فراز سیماران 4L

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
حداکثر تحمل وزن هرلنگه: 300 کیلوگرم
حداکثر عرض هر لنگه: 2 متر و 80 سانتی متر
مدت گارانتی:  24 ماهه سیماران
ولتاژ مورد نیاز: 230Vac~50Hz
جریان مصرفی: 1.2 آمپر
قدرت موتور: 320 وات
سرعت اولیه و ثانویه: دارد
بازشدن تک لنگه: دارد (ورود موتور و افراد)
بستن درب با زمانبندی: دارد
متعلقات نصب: برد+چشمی+فلاشر+ریموت
ادامه مطلب
7,900,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

جک پارکینگی فراز سیماران مدل 4L

محصولات جک فراز سیماران مدل 4L برای استفاده در قسمت درب پارکینگ طراحی شده اند، اندازه و وزن جک ها در سطوح مختلف متفاوت است و این محصول ممکن است به یک رابط یا مبدل برای استفاده در مقصد نیاز داشته باشد. بنابراین ضرورت دارد از جهت سازگاری قبل از خرید بررسی شود .در ادامه به ویژگی های این مدل جک سیماران  می پردازیم.

● تحمل وزن درب تا 280 کیلوگرم

● قدرت موتور 280 وات

● مناسب هر لنگه تا 2/8 متر

● زاویه دید تا 110 درجه

● بدون صدا

● ایمنی بالا

● بسته شدن سریع درب

● تنظیم باز شدن یک لنگه از درب جهت ورود افراد یا موتور

● تنظیم تایم بسته شدن درب بصورت اتومات

سیماران 4L

پک کامل جک برقی پارکینگ سیماران مدل 4L

● جعبه فرمان Q70-2A به همراه ترانس 21V (یک عدد)

● دستگاه کنترل (ریموت) سیماران مدل فراز (دو عدد)

● چراغ سر درب 24Vسیماران (یک عدد)

● فتوسل چشمی (یک جفت)

● خازن AC 8uF (دو عدد)

● تکیه گاه های بازوها و یراق آلات آن

● سوئیچ خلاص کن کلیدی (دو عدد)

● کارت گارانتی(ضمانت نامه 24 ماهه)

● دفترچه راهنما جهت نصب و استفاده

جک فراز سیماران مدل 4L

جک فراز سیماران مدل 4L ساخت کشور ایران و محصول شرکت سیماران است. این جک برگرفته از مدل های ایتالیایی در بالاترین کیفیت در خود کشور و به وسیله متخصصان با مهارت و دانشمندتولید شده است. گاهی این نگرانی وجود دارد که با نصب یک جک روی درب در ظاهر اختلال ایجاد می شود اما جک فراز سیماران ظاهری شکیل داشته که نه تنها از زیبایی درب کم نمی کند بلکه به زیبایی آن نیز اضافه خواهد کرد.

جک ها دارای موتورهای پیشرفته هستند. کارکنان ماهر شرکت سیماران سعی کرده اند این موتورها را طوری انعطاف پذیر بسازند که با هر آب و هوایی سازگاری داشته باشد و در برابر بسیاری از عوامل محیط پیرامون مقاوم باشد. افرادی که تمایل به خرید محصول مورد نظر دارند می توانند از طریق وب سایت آریا ایمن با خیال راحت، خرید خود را انجام دهند. این سایت برترین مشاوران را در جهت مشاوره و انتخاب صحیح محصول به کار گمارده است .محصولات خریداری شده از این مرکز دارای گارانتی بیست و چهار ماهه هستند و این باعث کاهش نگرانی ناشی از خرید می شود.

مشخصات فنی جک سیماران مدل فراز 4L

از لحاظ وزنی جک فراز سیماران برای هرلنگه ازدرب تا 280 کیلو تحمل سنگینی را دارد. از نظر ظاهری این جک را می توان مشابه جک لیدر دانست. دیگر مشخصه این جک بسته شدن سریع است به این طریق که به محض گذشتن یک اتومبیل از جلوی آن بدون صرف وقت بسته می شود که خود می تواند باعث افزایش ایمنی ساختمان و جلوگیری از ورود افراد و ماشین های متفرقه به داخل شود.

با توجه به این که هر جک دارای موتور است، موتورها نیز مشخصه های خاص خود را دارند. کارشناسان سعی کرده اند، موتور جک فراز را طوری طراحی کنند که منتشر کننده صداهای زیاد نباشد و مشکلات صدایی در محدوده به کارگیری جک ایجاد نکند؛ به طوری که درب ها بدون هیچ صدایی باز و بعد از عبور خودرو و یا انسان بدون هیچ صدایی بسته شوند.

هنگام کارکردن جک اگر به درب نگاه نشود با توجه به بی صدا بودن موتور متوجه باز و بسته شدن درب نخواهید شد. موتورهای تعبیه شده درون جک قادر به ایجاد حرکت در هر طرف درب با مقدار وزن 280 کیلو هستند. قدرت موتور این نوع جک بسیار بالاست به طوری که نسبت به کمک گرفتن از قفل برقی بی نیاز است ولی از آن جایی که امنیت در هر ساختمان حرف اول را می زند بهتر است که قفل برقی برای آن در نظر گرفته شود.

جک ها علاوه بر موتور و سایر موارد گفته شده دارای بازو هستند. طول هر بازو مشخص کننده میزان انتقال است. هر چه طول یک بازو بیشتر باشد، می توان درب پارکینگ را به سمت بیرون و رو به خیابان باز نمود و اگر بازو از طول کمی برخوردار باشد دیگر امکان بازشدن به سمت بیرون وجود نخواهد داشت و درب پارکینگ از درون باز و بسته می شود.

قابلیت های دیگری که به جک 4L اضافه کرده اند این است که برای باز شدن زاویه ۹۰ درجه را پشت سر قرار داده و می تواند با زاویه بیشتر یعنی تا ۱۱۰ درجه، امکان ورود برخی از خودروها را راحت تر کند.

ویژگی های برتر جک برقی سیماران مدل 4L

جک پارکینگ فراز سیماران مدل 4L ظاهری زیبا و بدنه آن در شرایط آب و هوای مختلف سازگاری دارد. مقاوم در برابر آب و رطوبت می باشد.لازم بذکر است قدرت جابجایی هر لنگه درب تا عرض 2متر و 80 سانتی متر و وزن هر لنگه درب 280 کیلوگرم خصوصیاتی است که این جک دارا می باشد. و موقع خرید باید به این نکات توجه کرد.بدلیل بی صدا بودن موتور جک پارکینگ سیماران استفاده از این جک برای اماکن مسکونی توصیه می شود.

بررسی با رقبا

اگر بخواهیم رقیبی برای این محصول سیماران نام ببریم که از لحاظ قیمتی و هم از لحاظ کیفیتی با این مدل از محصولات سیماران برابری کند می‌توان به جک پارکینگ تابا اشاره کرد که قبلیت جابجایی هر لنگه تا 400 کیلوگرم و عرض حداکثر 3 متر را دارد. یکی دیگر از محصولات جک پارکینگی که می‌توان به عنوان رقیب برای مدل 4L در نظر گرفت جک میلان می‌باشد.

سخن پایانی

سیماران یک شرکت ایرانی و یک تولید کننده برتر در زمینه تولید و ساخت جک برقی پارکینگ است که دارای کیفیت عالی و کارایی بالایی دارد. این مرکز علاوه بر تولید کننده بودن دارای نمایندگی های خاص و ویژه از شرکت های بزرگ ایتالیایی است که نیروهای خبره را به استخدام خود درآورده است.برای خرید جک برقی پارکینگ این شرکت محصولات خود را ازطریق سایت آریا ایمن با ضمانت های اصالت کالا و ضمانت های لازم دیگر ارائه می کند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
J11112

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
سیماران
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
24 ماه

مشخصات فنی

محصولات جک برقی
بازویی
برق مصرفی
220 ولت
مناسب عرض هر لنگه
2/8
مناسب برای تردد
مسکونی
مناسب هر لنگه درب با وزن
280 کیلو
اتصال چشمی یا فتوسل
زاویه چرخش
110درجه
حرکت یکنواخت و بی صدا
قدرت موتور(وات)
280W
جریان مصرفی(آمپر)
1.2A
دمای کاری(سانتی گراد)
منفی 20 الی مثبت 80 درجه سانتی گراد
خازن راه انداز(میکروفاراد)
8µF~AC
سرعت اولیه و ثانویه
مقاوم دربرابرفشارمخالف

تجهیزات همراه

مرکز کنترلر
ریموت
فلاشر
فتوسل
سویئچ خلاص کن کلیدی
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1400/08/18

به نظرم کیفیتش به نسبت قیمتش عالیه و میتونه رقیب خوبی برای نمونه های خارجی باشه.