×

جک پارکینگی فراز سیماران 4N

  • جک بازویی فراز
  • مــدل FARAZ-4N
  • قدرت موتور 280 وات
  • تحمل وزن تا 300 کیلوگرم
  • گارانتی 24 ماهه سیماران
  • جریان مصرفی 1.2 تا 1.8 آمپر
  • حرکت یکنواخت بدون صدا و ضربه
  • مناسب هر لنگه درب تا 2 متر و 85 سانتیمتر
  • دارای فشار قفل برقی، مقاوم در برابر فشار مخالف
ادامه مطلب
توقف تولید
با ضمانت
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

جک فراز سیماران مدل N

از آنجا کهشرکت سیمارن همیشه به دنبال افزایش تنوع محصولات خود بوده است تا دست مشتریان خود را درانتخاب محصولاتش باز بگذارد. این شرکت هراز چند گاهی دست به طراحی یک محصول جدید می زند تا بتواند مشتریانش را برای همیشه نگه دارد، جک فراز سیماران مدل N یکی از محصولات جدید شرکت سیمارن بوده است که درکنار دقت بالا در طراحی ظاهریش سعی کرده به روی توانایی و قابلیت های این محصول توجه بیشتری کند. از قابلیت هایی که شرکت سیمارن این روزها به جک های خود اضافه کرده است قابلیت بازوی قفل شونده است که باعث عدم نیاز به قفل برقی می شود وهمچنین مدار کنترل پیشرفته ی این جک است که می توان به وسیله ی آن تنظیمات پیشرفته ای را روی جک پیاده کرد که در ادامه بیشتر به قابلیت های این جک پارکینگ می پردازیم .

جک پارکینگ فراز سیماران مدل N

بسته ی جک فراز سیماران مدل N شامل این موارد می باشد :

دو عدد بازو

برد و باکس مدار فرمان

دو عدد ریموت

یک جفت چشمی

یک عدد فلاشر

طراحی ظاهری جک فراز سیماران مدل N

جک فراز سیماران مدل N از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به جک S4 سیماران دارد تنها تفاوت آن در مقدار توانایی جابجایی درب پارکینگ می باشد. که در این مدل توانایی بازوهای جک بالا رفته و می تواند وزن بیشتری را تحمل کند. موتور این جک در انتهای آن در یک محل استوانه ای شکل قرار گرفته است. و قسمت خلاص کن آن قرار دارد. که می توان به وسیله ی آن درب را از حالت اتوماتیک در آورد. و به وسیله ی دست درب را باز و بسته کرد.

مشخصات فنی جک فراز سیماران مدل N

همانطور که در بالا به آن اشاره شد. این جک به وسیله ی داشتن یک مدار فرمان پیشرفته قابلیت های بالایی را دراختیار مشتریان می گذارد. جک فراز سیماران مدل N قابلیت جابجایی هر لنگه تا 350 کیلوگرم را دارد. که حداکثر طول هر لنگه می تواند تا 2.85 متر برسد. و به دلیل داشتن قابلیت تنظیم کردن زمان دوم برای بازو بسته شدن درب از سرعت یکنواختی پشتیبانی می کند که در نتیجه صدایی در هنگام بسته شدن درب به گوش نمی رسد و از آسیب رسیدن به درب جلوگیری می کند.

مناسب برای محیط های مسکونی

جک فراز سیماران مدل N از آن دسته جک هایی است که مناسب برای ساختمان های مسکونی که تا 30 واحد را جوابگو می باشد. و به علت کیفیت بالای این نوع از جک ها مدت زمان استهلاک آن ها بالاست و می توانید با خیال را حت به مدت زمان طولانی از این جک ها استفاده کنید.

دارای سیستم برخورد با مانع

یکی از قابلیت های جک فراز سیماران مدل N سیستم برخورد با مانع است که به خاطر وجود چشمی ها در دو طرف درب پارکینگ زمانی که یک شی در راستای بسته شدن درب قرار بگیرد، مدار فرمان پیشرفته ی این جک به بازوها دستور می دهند که مانع از بسته شدن درب ها شوند و از آسیب رساندن به شی مورد نظر جلوگیری شود.

جمع بندی و گارانتی سیماران

اگر به دنبال یک جک با کیفیت هستید که مدت ها بدون هیچ مشکلی درب را باز و بسته کنید. جک فراز سیماران مدل N می تواند گزینه ی مناسبی برای شما باشد. این جک در کنار کیفیت بالایش ، قیمت مقرون به صرفه ای را دارد که متناسب با شرایط اقتصادی بیشتر آپارتمان نشین ها می باشد. و همچنین دارای طول عمر بالایی است.

جک فراز سیماران مدل N و رقبا

بدون شک شرکت های بسیارزیادی اعم از خارجی و ایرانی وجود دارد که در زمینه ی تولید جک های پارکینگ دستی بر آتش دارند. جک تابا یکی از جک هایی است که می توان با خیال راحت روی کیفیت و عملکرد آن حساب باز کرد، این جک تنها جک تولید شده توسط شرکت تابا الکترونیک می باشد. که قطعا شرکت تابا به خاطر حفظ اعتبار خود سعی کرده جکی را تولید کند که مانند سایر محصولات خود نمونه باشد. و اگر بخواهیم یک جک خارجی را نام ببریم اولین گزینه ای که به ذهنمان می رسد، جک وی تو کالیپسوی ایتالیایی است که توانایی جابجایی هرلنگه تا 350 کیلوگرم را دارا می باشد. و می توان آن را یکی از جک های پرفروش در این حوزه دانست.

شما میتوانید برای خرید و یا اطلاع از جک فراز سیماران مدل N با کارشناسان آریا ایمن تماس حاصل بفرمایید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
J11115

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
سیماران
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
24 ماه

مشخصات فنی

محصولات جک برقی
بازویی
برق مصرفی
220 ولت
مناسب عرض هر لنگه
3 متر
مناسب برای تردد
مسکونی
مناسب هر لنگه درب با وزن
300 کیلو
پرسش و پاسخ (0)