×

جک پارکینگی فراز سیماران ریلی 2000 کیلو

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
  • جک ریلی فراز
  • مدل FARAZ-2000
  • قـدرت موتـور 600 وات
  • جریان مصرفی 1.5 آمپر
  • بدون نــیاز به قفــل بــرقی
  • گارانتی 24 ماهه سیماران
  • تحمـل وزن تا 2000 کیـلوگـرم
  • حرکت یکنواخت بدون صدا و ضربه
  • دارای چرخ دنده از جنس برنز و فولاد
  • به همرا 4 متر ریل ( دنده شانه ) فولادی
ادامه مطلب
ناموجود
با ضمانت
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

جک پارکینگی فراز سیماران ریلی ۲۰۰۰ کیلو

جک پارکینگ یکی از تجهیزات حفاظتی بسیار کارآمد است که می تواند عمری بسیار طولانی و دوامی بالا داشته باشد. یکی از ارائه دهندگان محصولات حفاظتی که طراحی و تولید این سیستم ها را نیز بر عهده دارد، شرکت سیماران است.

شرکت سیماران با ۲ دهه فعالیت در زمینه تولید و طراحی انواع سیستم ها و تجهیزات حفاظتی، یکی از برترین برندهای ایرانی است که در این حوزه فعالیت می کند. این شرکت سردمدار فروش تجهیزات حفاظتی به حساب می آید به همین علت تصمیم داریم تا به شما یکی از محصولات آن را معرفی کنیم.

جک ریلی سیماران مدل 2000

مشخصات ظاهری و ویژگی های محصول

جک های ریلی فراز سیماران دارای یک عدد موتور ریلی، یک جفت سنسور چشمی یا فتوسل، یک فلاشر سر درب و ۲ عدد ریموت برای کنترل باز و بسته شدن درب است. این جک ها که به صورت پک به فروش می رسند، دارای یک ریل ۴ متری فولادی هستند که با دنده شانه هایی مقاوم پوشیده شده اند. ظاهر این جک به شکلی است که به راحتی روی درب های ورودی سوار شود. این جک با طراحی بسیار حرفه ای به دلیل ظاهر جذابی که دارد، یکی از انتخاب های پرطرفدار میان مشتریان به حساب می آید.

این محصول ویژگی های مختلف و گوناگونی دارد که موجب متمایز شدن آن از سایر کالاهای مشابه شده است. این ویژگی های عبارتند از:

حرکت دو سرعته

ضد آب و ضد گرد و غبار

عدم نیاز به قفل برقی

قابلیت ترمزگیری و توقف در برابر هر مانع

با قابلیت به حرکت در آوردن درب هایی تا وزن 2000 کیلوگرم

قابل استفاده برای اماکن مسکونی و تجاری

دارای چرخ دنده فولادی–برنزی (بلبرینگ محکم)

به همراه 4 متر ریل (دنده شانه ای) فولادی

کم حجم و بی صدا

بدون نیاز به قفل برقی

درب اتوماتیک ریلی الکترومکانیک

مشخصات فنی محصول

قابلیت های بی 5شمار و چشمگیر این محصول شامل مواردی از جمله قابلیت جابه جا کردن درب با وزن حداکثری ۲۰۰۰ کیلوگرم، قابلیت فعالیت در دمای -۲۰ تا +۵۰ درجه سانتی گراد و مقاومت بالا در برابر آسیب های طبیعی می شود. با توجه به این نکته که جک های درب باید بسیار با دوام و با عمر بالا باشند، یکی از بهترین گزینه های برای انتخاب و خرید، جک ریلی ۲۰۰۰ کیلوگرم سیماران است.

سایر مشخصات فنی این محصول شامل موارد زیر است:

ولتاژ ورودی: 220V-AC/50Hz

ولتاژ موتور: 220V-AC/50Hz

قدرت موتور (وات): 660

حداکثر وزن درب: 2000 کیلوگرم

جریان مصرفی (آمپر): 2.5 – 3

دمای کاری (سانتی گراد): منفی 20 الی مثبت 80 درجه

خازن راه انداز (میکرو فاراد): 18

دور موتور (rpm:1400)

محافظت دمایی (ºC:140)

درجه حفاظتی: IP44

گارانتی و ضمانت محصول

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که باید در یک محصول گنجانده شود، گارانتی و ضمانت کالا است. این مورد یکی از معیارهای خرید برای مشتریان نیز به حساب می آید؛ بنابراین اگر یک محصول دارای چنین ویژگی باشد، به طور قطع طرفداران بسیاری نیز خواهد داشت.

همانطور که می دانید یکی از پرطرفدارترین جک پارکینگ با برند ایرانی، جک پارکینگ ریلی ساخت شرکت سیماران است. با گارانتی ۲۴ ماهه محصول از سوی شرکت سازنده این اطمینان به مشتریان داده می¬شود که محصول از کیفیت بالایی برخوردار است.

قیمت جک ریلی سیماران مدل 2000

شرکت سیماران انواع مختلفی از جک ها را با اشکال و ظواهری متفاوت، طراحی و وارد بازار کرده است. با توجه ویژگی ها و قابلیت های هر محصول، طبیعتاً قیمت های آن ها  نیز تغییر خواهند کرد. قیمت این محصول که در دسته تجهیزات حفاظتی قرار دارد، در سایت آریا ایمن ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. اگر قصد خرید این محصول عالی و با کیفیت را دارید، می توانید از سایت ما دیدن فرمایید و محصول مورد نظر خود را با پایین ترین قیمت موجود در بازار تهیه کنید.

سخن پایانی

جک‌های فراز p4 به طور کلی جک های ریلی برای درب¬هایی که فضای کافی برای چرخش حول محور خود ندارند، به کار می رود علاوه بر آن، از آن جایی که ظرفیت این جک برای حمل و جابه جایی درب هایی با وزن بسیار بالا است، بیشتر در سوله های صنعتی یا پارکینگ های ظرفیت بالا کاربرد دارند. بنابراین باید با توجه به وزن درب مورد نظر خود، اقدام به خرید یک محصول کنید تا محصول کاملا شما را راضی کند. امیدواریم این مطلب به سوال¬های شما پاسخ مناسبی داده باشد و اطلاعات مورد نیاز را برای کمک در انتخاب یک جک ریلی در اختیارتان گذاشته باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
J11114

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
سیماران
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
24 ماه

مشخصات فنی

محصولات جک برقی
ریلی
برق مصرفی
220 ولت
مناسب عرض هر لنگه
5 متر
مناسب برای تردد
مسکونی
مناسب هر لنگه درب با وزن
2000 کیلو
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1399/09/01

به نسبت کارایی که داره و توانش و اینکه شرکت سیماران پشتیبانیش میکنه قیمتش خیلی خوب و پایین هستش.