×

ریموت جک برقی فراز سیماران

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
  • ریموت فابریک
  • تعداد کانال:2 و 4 کانال
  • فرکانس ریموت: 433.920 مگاهرتز
  • ریموت فابریک جک برقی سیماران محصول ایران
ادامه مطلب
194,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

ریموت جک برقی فراز سیماران

یکی از خوش نام ترین شرکت های ساخت انواع ریموت های برقی در ایران، شرکت سیماران است. این شرکت سابقه ای درخشان و طولانی در زمینه تولید انواع سیستم های حفاظتی مانند جک های برقی و دوربین های مداربسته دارد. حال قصد داریم تا ریموت جک برقی سیماران که یکی از محصولات با کیفیت این شرکت است را به شما معرفی کنیم.

ریموت جک سیماران

ریموت جک فراز سیماران

شرکت سیماران با محصولات با کیفیت خود، لقب پرفروش ترین و برترین شرکت تولید محصولات و سیستم های حفاظتی را در تصاحب خود دارد. ریموت جک فراز سیماران سازگار با فرکانس ۴۳۳ تمامی محصولات حفاظتی است. ظاهر خوش دست و زیبای آن به همراه طراحی کلیدها به صورت ایمن، از دیگر ویژگی های این ریموت به حساب می آید.

این ریموت ها قابل استفاده برای تمامی تجهیزات حفاظتی برقی اعم از جک های درب پارکینگ، کرکره های برقی و غیره هستند. کیفیت بالای این ریموت ها سبب شده است تا افراد بسیاری از تمام ایران خواهان این محصول باشند. همچنین قابل ذکر است که این محصول جزو محصولات صادراتی نیز محسوب می شود.

قیمت ریموت درب پارکینگ

از آن جایی که کاربرد این ریموت ها به شدت گسترده است و همچنین انواع مختلفی با ظاهرها و فرکانس های متفاوتی دارند، طبیعتاً رنج قیمت های آن ها نیز گسترده تر و متفاوت تر خواهد بود.علاوه بر این مورد، به دلیل نوسانات قیمت ها در بازار، ممکن است قیمت ها هر لحظه تغییر کنند. با این حال قیمت ریموت درب پارکینگ سیماران به صورت کلی بین ۶۵ هزار تومان تا ۷۵ هزار تومان است.

خرید جک های برقی

این روزها به دلایل مختلف، افراد بیشتری از وسایل های حفاظتی الکتریکی مانند درب های خودکار و کرکره های برقی هوشمند استفاده می کنند. شرکت سیماران، تولید کننده انواع سیستم های حفاظتی در ایران ریموت های برقی با کیفیتی را به بازار معرفی کرده است. اگر قصد خرید جک پارکینگ را دارید، می توانید از سایت آریا ایمن، محصول مورد نظر خود را با قیمتی مناسب تهیه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
J11109

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
سیماران
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
24 ماه

مشخصات فنی

محصولات جک برقی
ریموت
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1398/04/05

این ریموت خیلی عالی هستش با اینکه فاصلش با در خیلی زیاده اما سریع در رو باز میکنه کیفیت بردش حرف نداره.