×

جک برقی پارکینگ پویا دُر مدل آریا

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
نوع و مدل جک: بازویی، آریا
حداکثر تحمل وزن هرلنگه: 350 کیلوگرم
حداکثر عرض هر لنگه: 1 متر و 80 سانتی متر
مدت گارانتی: 24 ماهه
ولتاژ مورد نیاز: 230Vac~50Hz
جریان مصرفی: 1.8 آمپر
قدرت موتور: 350 وات
تعداد تردد در ساعت: 20 مرتبه
طول کورس: 40 سانتی متر
بستن درب با زمانبندی: دارد
متعلقات نصب: برد+چشمی+فلاشر+ریموت
ادامه مطلب
توقف تولید
با ضمانت
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

جک پارکینگ پویا در مدل آریا

جک پارکینگ پویادر مدل آریا محصول پرفروش از برند پویادر است که حدود 20 سال سابقه درخشان ساخت درب‌های اتومات، راه‌بند و رولر شاترها را در کارنامه خود دارد. این محصول نمونه‌ای ارزان و کاربردی در کشور ایران است و بیشتر برای منازل استفاده می‌شود. در تمام مراحل ساخت این جک پارکینگ سعی شده تا استانداردهای جهانی حفظ شود و مواد اولیه به‌کار رفته در آن مرغوب باشند. برای آشنایی بیشتر با محصول برند پویادر این مطلب را تا انتها بخوانید.

بررسی ویژگی ‌های ظاهری و مشخصات جک پارکینگ پویادر مدل آریا

جک پارکینگ پویادر مدل آریا که برای درب‌های لولایی طراحی شده است، دارای بازویی به طول 3 متر است و امکان نصب آن در هر قسمتی از درب وجود دارد. طراحی این محصول ساده و مدرن است و زیبایی ظاهری قابل قبولی دارد. بهتر است از این جک برای درب‌های تک لنگه استفده شود؛ اما نصب آن‌ها روی درب‌های دولنگه مانعی ندارد. لازم به ذکر است که هر درب باید حداکثر 1.8 متر طول و 350 کیلوگرم وزن داشته باشد تا جک پارکینگ بتواند آن را به صورت روان و نرم حرکت دهد.

جک پارکینگی پویا در آریا

در صورتی‌که هر لنگه درب 3 متری باشد لازم است تا علاوه بر جک، از قفل برقی هم استفاده کنید تا امنیت و عملکرد درب بالاتر برود. به طور کلی این محصول از یک موتور الکتریکی به همراه گیربکس و ماردون تشکیل شده است که تمام این قطعات درون جعبه‌ای از جنس آلومینیوم قرار گرفته‌اند. 

خلاصه ایی از قابلیت های  جک پارکینگی پویادر مدل آریا

گیربکس با مقاومت بالا و ضد سایش(ساخته شده از آلیاژ منحصر به فرد)

جنس شفت از استیل

حرکت بی صدا و منظم

امنیت بالا

تحمل وزن تا 700 کیلو

مناسب درب هایی با عرض 3 متربرای هر لنگه  با نصب قفل برقی

زاویه چرخش تا 110 درجه

تنظیم بستن درب در زمان معین

قدرت موتور 320 وات

امکان تنظیم بصورت اتومات و نیمه اتومات

امکان تنظیم هر جک بصورت جداگانه 

امکان تنظیم یک لنگه از درب جهت ورود موتور و افراد

دارای تنظیم سرعت زیاد و کم

اقلام همراه جک پارکینگی پویادر مدل آریا

پس از خرید جک پارکینگ پویادر مدل آریا  جعبه‌ای فروشنده به شما تحویل می‌دهد باید قطعات دیگری هم وجود داشته باشد. یکی از این قطعات چشمی فتوسل است تا در صورت وجود مانع جلوی درب، جک پارکینگ آن را شناسایی کند و بلافاصله بایستد. قطعه دیگر کلید خلاص کن است که به وسیله آن می‌توانید درب را در هنگام قطعی برق با دست باز کنید یا ببندید. لوازم دیگر شامل مرکز کنترل برد، رسیور، فلاشر، کنترل از راه دور (دو عدد) و دفترچه راهنمای نصب هستند.

برد یاجعبه کنترل

ریموت ( دو عدد )

فلاشر(چراغ سر درب) ( یک عدد )

چشمی یا فتوسل ( یک جفت )

خازن AC (8uF) ( دو عدد )

بازوها و متعلقات آن(دوعدد)

خلاص کن مکانیکی (جهت مواقع اضطراری) ( دو عدد )

بروشور نصب و کارت گارانتی

بررسی فنی جک برقی پویا در مدل آریا

جک پارکینگ پویادر دارای سیستم عملکردی الکترومکانیکی است که مبنای کارکرد آن دنده‌ها و گیربکس هستند و به‌همین دلیل طول عمر بالا و استهلاک پایینی دارد. این جک پارکینگ درب را آرام و بدون ایجاد صدای اضافی حرکت می‌دهد و سرعت هر جک به دلیل قابلیت تنظیم سرعت دو زمانه در حین حرکت متغیر است. این قابلیت باعث می‌شود تا هنگامی‌که یکی از درب‌ها در آستانه بسته شدن قرار گرفته، سرعت درب دیگر کاهش پیدا کند و دو لنگه درب با هم برخوردی نداشته باشند. هر جک حدود 220 ولت برق مصرف می‌کند و در بازه دمایی 20- تا 70 درجه سانتی‌گراد، بهترین عملکرد را خواهد داشت که با توجه به این امر، جک پارکینگ آریا یک محصول ایده‌آل برای تمام مناطق کشور ایران است. طبق اندازه‌گیری‌های انجام شده در شرکت پویادر این جک دارای استاندارد ایمنی 54 IP است که این به معنی مقاومت بالای محصول در برابر ذرات گردوغبار یا قطرات باران است.

رقبای جک اتومات پویا در مدل آریا

در صنایع مربوط به ساخت جک‌های پارکینگی برندهای بسیاری فعالیت می‌کنند که در یک رقابت تنگاتنگ در بازارهای جهانی همواره سعی دارند از یکدیگر پیشی بگیرند. شرکت پویادر به‌خاطر داشتن تجربه فراوان در این زمینه در برابر رقبایی همچون جک پارکینگی  جک سیماران فراز 4s  یا جک وی تو کالیپسو calypso 400 توانسته مانند گذشته خودش را سربلند نگه دارد و به تازگی با عرضه جک‌های مدل آریا بار دیگر این تجربه را به رخ آن‌ها کشیده است. قیمت جک پارکینگ پویادر مدل آریا کاملا به‌صرفه است و این امر موجب شده تا توجه مشتریان زیادی را به سمت خود جلب کند.

سخن پایانی

اولین چیزی که در برخورد با یک خانه می‌بینیم درب‌ها هستند. درب‌ها از مهمترین اجزای یک ساختمان امن و زیبا به شمار می‌روند و یک عنصر اصلی در حفاظت از حریم خانه هستند. نصب جک پارکینگ پویادر مدل آریا روی درب پارکینگ تان موجب می‌شود منزل شما ظاهری مدرن به خود بگیرد و علاوه بر آن از داشتن امنیت و آرامش در خانه‌تان لذت ببرید. برای خرید این محصول سایت آریا ایمن را در گوگل سرچ کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
J18101

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
پویا دُر
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
24 ماه

مشخصات فنی

محصولات جک برقی
بازویی
برق مصرفی
220 ولت
مناسب عرض هر لنگه
1.8 متر
مناسب برای تردد
مسکونی
مناسب هر لنگه درب با وزن
350 کیلو
دمای کاری(سانتی گراد)
20- الی 70+ درجه سانتی گراد
خازن راه انداز(میکروفاراد)
8µF~AC

تجهیزات همراه

مرکز کنترلر
ریموت
فلاشر
فتوسل

سایر ویژگی‌ها

تعداد کارکرد
20 بار در ساعت
پرسش و پاسخ (3)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 3 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1399/12/05

سنسور تشخیص مانع تو خودش هست یا باید جدا یخریم؟

5.0
1399/10/27

4 ماه که نصبش کردیم ، سروصدا نداره ، راضیم ازش، قیمتش هم نسبت به بازار 500 هزار تومان ارزانتر بود

5.0
1399/02/03

نباید با برند های خارجی مقایسه بشه ولی ارزون بودنش خوبه برای در هایی که سبک هستن و زیاد باز و بسته نمیشن مناسبه، ما مشکلی نداشتیم. در حد پولی که دادیم خوب بوده.