×

مانیتور آیفون تصویری الکتروپیک 1088

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
سایز نمایشگر: 3/5 اینچ
وضعیت تولید: توقف تولید
نوع نمایشگر: TFT-LCD رنگی
مدت گارانتی:  36 ماهه الکتروپیک
اتصال به پنل: 2 پنل آیفون تصویری
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: ندارد
نوع صفحه کلید: دکمه ای
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد
ادامه مطلب
ناموجود
با ضمانت
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1088

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1088 مجهز به فناوری SMT است. از جمله امکانات آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1088، می توان به طراحی ساده و زیبای آن، بدنه مستحکم و ساخته شده از جنس آنتی استاتیک، مجهز به قابلیت SMT، امکان تنظیم صفحه نمایش به صورت OSD و ارائه تصویر با کیفیت، امکان ثبت تصویر و فیلم افراد مراجع به وسیله کارت حافظه و... اشاره نمود.

شرکت الکتروپیک یک تولیدکننده حرفه ای در زمینه آیفون تصویری بوده و محصولات این شرکت با استقبال کاربران بسیاری مواجه شده است. علاوه بر این همواره شرکت الکتروپیک در تلاش برای همسوسازی محصولات خود با امکانات و فناوری های روز در صنعت الکترونیک بوده است. در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1088 بپردازیم.

یکی از ویژگی های خاص آیفون تصویری الکتروپیک ، راهنمای نصب ساده و استفاده کمتر از هادی های الکتریکی می باشد. بنابراین خرید آیفون تصویری الکتروپیک اقتصادی و به صرفه است. جنس بدنهآیفون تصویری مدل 1088 الکتروپیک ، از نوع آنتی استاتیک یا به اصطلاح ABS می باشد که به وسیله آن می توان از کیفیت و ثبات رنگ بدنه حتی با گذشت زمان طولانی، اطمینان حاصل کرد. علاوه بر این آیفون تصویری 1088 الکتروپیک، مجهز به فناوری SMT می باشد، بنابراین کیفیت مونتاژ قطعات بهبود یافته و هزینه تولید محصول کاهش می یابد. چرا که فناوری SMT به طراحی خاصی از مونتاژ قطعات الکترونیکی اطلاق می گردد که این قطعات با سیم به یکدیگر متصل نمی شوند، بلکه به صورت سطح به سطح این اتصال اجرا می شود.

بسته آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1088 شامل این موارد می باشد :

مانیتور 3.5 اینچی

دو عدد کانکتور 5 پین

دو عدد کانکتور 2 پین

سیم برق مانیتور ، رولپلاک ، پیچ و وارنیش

دفترچه راهنما و کارت گارنتی

ظاهر آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1088

شرکت الکتروپیک آیفون تصویری مدل 1088 الکتروپیک را به رنگ سفید و در ابعاد 216 در 200 در 70 میلی متر تولید کرده است. این دربازکن تصویری به صورت مستطیلی شکل طراحی شده است. یک صفحه نمایش با اندازه 3/5 اینچ در بالای سمت راست پنل قرار گرفته که با حاشیه ای مشکی رنگ احاطه شده است. پایین تر از نمایشگر آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1088، نام برند الکتروپیک حک شده است و در گوشه پایین سمت راست پنل، سه کلید فشاری به شکل دایره های کوچک و بزرگ قرار دارند. دکمه بزرگتر که علامت کلید دارد، برای باز کردن درب ورودی و کلید وسط به منظور نمایش تصویر درب ورودی به کار می رود. کلید کوچکتر نیز کاربرد خاصی ندارد.

گوشی آیفون تصویری 1088 الکتروپیک نیز سمت چپ پنل قرار گرفته است و طراحی آن به شکلی انجام شده است که احساس خوبی به هنگام در دست گرفتن گوشی، به کاربر منتقل می شود. گوشی این دربازکن تصویری، به وسیله یک قلاب مکانیکی روی پنل قرار گرفته است. اجرای سیستم آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1088 نیز باید به صورت روکار انجام گردد. کلید روشن و خاموش کردن آیفون تصویری مدل 1088 الکتروپیک و نیز پیچ تنظیم صدای زنگ، در کناره سمت چپ پنل قرار گرفته اند. در کناره سمت راست پنل نیز کلیدهایی برای تنظیم آیفون تصویری تعبیه شده اند.

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1088

مشخصات فنی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1088

با مشخصات ظاهری این مدل آیفون تصویری آشنا شدیم و حالا زمان آن رسیده تا ویژگی های خاص و منحصر به فردی که موجب وجه تمایز این محصول با سایر محصولات می شود را مورد بررسی قرار دهیم. برخی از قابلیت ها و ویژگی های آیفون تصویری الکتروپیک شامل موارد زیر می باشد:

آیفون الکتروپیک مدل 1088

صفحه نمایش آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1088

یکی از عوامل موثر بر قیمت آیفون تصویری، اندازه و کیفیت صفحه نمایش طراحی شده در آن است. همانطور که اشاره شد شرکت الکتروپیک، صفحه نمایش نوع LCD با اندازه 3/5 اینچ برای محصول مدل 1088 خود در نظر گرفته است. صفحه نمایش مورد استفاده در آیفون تصویری مدل 1088 الکتروپیک، با وجود ساختار ساده خود، تصویری رنگی، شفاف و با کیفیتی را ارائه می نماید.

این دربازکن تصویری، رزولوشن 240 در 320 پیکسلی را فراهم نموده است. همچنین نمایشگر آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1088 مجهز به تنظیمات OSD یا On Screen Display می باشد. در واقع قابلیت OSD منوی نمایشگر می باشد که به صورت لحظه ای روی صفحه نمایش ظاهر می گردد. فناوری OSD تنظیم نور و روشنایی صفحه نمایش را ساده تر می کند. همچنین نمایشگر آیفون الکتروپیک مدل 1088 قابلیت نمایش منوی فارسی و انگلیسی را دارا است.

ذخیره عکس و فیلم در آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1088

یکی از عوامل موثر بر قیمت آیفون تصویری الکتروپیک ، قابلیت ذخیره عکس و فیلم تصویر نمایش داده شده است. آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1088 با دارا بودن حافظه داخلی، امکان ذخیره تصویر و فیلم افراد مراجع را فراهم نموده است. به این ترتیب کاربران با خرید آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1088 ، می توانند ایمنی و امنیت بیشتری برای محیط یا منزل خود تامین نمایند. همچنین در صورت نیاز، می توان با اتصال یک کارت حافظه خارجی، ظرفیت ثبت عکس و فیلم را ارتقا داد.

تصویر آیفون تصویری الکتروپیک مدل-1088

پشتیبانی از دو پنل در آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1088

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1088، از دو پنل به وسیله یک کلید تعویض هوشمند پشتیبانی می کند. با توجه به اینکه خروجی مجزا در پنل آیفون پیک مدل 1088 طراحی نشده است، سیم بندی مستقل از دو پنل متفاوت انجام می شود و این پنل ها از طریق سوئیچر هوشمند، به پنل آیفون تصویری متصل می شوند. بنابراین در صورتی که ساختمان دارای دو ورودی باشد، این امکان فراهم می شود تا کاربر بتواند هر دو تصویر را روی پنل آیفون الکتروپیک مدل 1088 مشاهده و کنترل نماید.

پنل آیفون الکتروپیک مدل1088

ارتباط داخلی در آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1088

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1088، قابلیت برقراری ارتباط یک به یک یا ارتباط داخلی را ندارد. بنابراین برای افرادی که نیاز به امکان ارتباط با سایر واحدها در محیط اداری یا مسکونی خود دارند، توصیه نمی شود.

جمع بندی و گارانتی الکتروپیک

شرکت الکتروپیک با ارائه محصولات با کیفیت و اقتصادی، توانسته گام مهمی در راستای جلب رضایت کاربران و مصرف کنندگان و نیز تولید آیفون تصویری ایرانی بردارد. همچنین این شرکت برای محصولات خود از جمله آیفون تصویری الکتروپیک 1088 گارانتی 36 ماهه در نظر گرفته است. بنابراین در صورت بروز هر گونه مشکل فنی و مساله ای که در ضمانت نامه قید شده باشد، کاربران می توانند با مراجعه به نمایندگی الکتروپیک، از خدمات پس از فروش رایگان این شرکت بهره مند شوند. این ضمانت نامه پس از ثبت توسط فروشنده یا نمایندگی مجاز، فعال می شود.

با توجه به امکاناتی که این دربازکن تصویری فراهم می کند، قیمت آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1088 مناسب و قابل رقابت با محصولات خارجی می باشد. از جمله امکانات آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1088، می توان به طراحی ساده و زیبای آن، پشتیبانی از 2 پنل مختلف، بدنه مستحکم و ساخته شده از جنس آنتی استاتیک، مجهز به قابلیت SMT، امکان تنظیم صفحه نمایش به صورت OSD و ارائه تصویر با کیفیت، امکان ثبت تصویر و فیلم افراد مراجع به وسیله کارت حافظه و... اشاره نمود. در صورتی که تمایل دارید آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1088 را برای منزل یا محیط کار خود تهیه نمایید، می توانید با مراجعه به آدرس فروشگاه اینترنتی آریا ایمن خریدی امن و مطمئن را تجربه نمایید. وبسایت آریاایمن با تجربه و سابقه ای که در زمینه فروش آیفون های تصویری و لوازم الکترونیکی دارد، مرجع مناسبی برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مدل های متنوع آیفون تصویری و مقایسه آن ها می باشد.

گارانتی آیفون الکتروپیک مدل 1088

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1088 و رقبا

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1088 یکی از محصولات شرکت الکتروپیک است که از یک صفحه نمایش 3.5 اینچی بهره می‌برد از قابلیت های آن می‌توان به حافظه داخلی جهت ذخیره عکس و فیلم، پشتیبانی از دو پنل و قیمت مناسبی که دارد یکی از پرفروش‌ترین مانیتور های این شرکت می‌باش. در میان رقبا می‌توان به آیفون تصویری سوزوکی مدل SZ-425M اشاره کرد که دارای صفحه نمایش 3.5 اینچی می‌باشد و از حافظه داخلی و قابلیت پشتیبانی از دو پنل را نیز دارد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
E4103

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
الکتروپیک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
مانیتور
سایز صفحه نمایش
3/5 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
1
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1397/11/06

سلام. یه چند وقتی بود که موجود نبود اونموقع من مجبور شدم مانیتور 1286 رو انتخاب کنم ولی این قشنگتر از اونه . دکمه هاش خیلی خاصه