×

پنل آیفون تصویری وای فای الکتروپیک 1086

نوع دوربین: Cmos سونی رنگی
کیفیت دوربین: 1/3 مگا پیکسل
حداقل روشنایی: 0/05 لوکس
سوئیچ ضد سرقت: دارد
میزان چرخش افقی: 46 درجه 
میزان چرخش عمودی: 16 درجه
جنس بدنه: آلومینیوم و پلاستیک
نوع صفحه کلید: دکمه ای
دید در شب: دارد
حداکثر تعداد واحد: بدون محدودیت
تکنولوژی Wifi: دارد
ادامه مطلب
ناموجود
تعداد واحد پنل
با ضمانت
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

پنل آیفون تصویری وای فای ۱۰۸۶

هر آیفون تصویری برای ارتباط افراد بیرون و داخل منزل احتیاج به یک پنل دارد. پنل آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۱۰۸۶ در خارج از ساختمان نصب می‌شود و ظاهر خوبی دارد. این پنل ویژگی‌هایی دارد که باعث شده است جزو محصولات پرفروش این شرکت باشد. مشتریان زیادی از کیفیت این پنل راضی بوده‌اند و در خارج از منزل به راحتی نصب می‌شوند. کیفیت این پنل بالا است و تصاویر و صدا واضحی را برای صاحب‌خانه ایجاد می‌کند. از خرید این محصول غافل نشوید.

ویژگی‌های پنل وای فای ۱۰۸۶

این پنل دارای دوربین چرخشی در تمام جهات است. صدا و کیفیت تصاویر این پنل قابل تنظیم است و می‌تواند در درجه بسیار بالایی قرار گیرد. دید در شب این پنل فوق‌العاده است و در برابر رطوبت و دما مقاومت بسیار بالایی دارد. این پنل در تعداد واحد محدودیت ندارد. دارای سوئیچ ضد سرقت برای امنیت بیشتر است و با گارانتی سه ساله در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. پنل الکتروپیک مدل ۱۰۸۶ مستطیل شکل و طوسی رنگ است. این پنل جزو تولیدات جدید شرکت الکتروپیک به شمار می‌رود.

خرید پنل آیفون تصویری الکتروپیک

خرید محصولات متنوع و تولیدات عالی شرکت الکتروپیک به راحتی انجام پذیر است. امروزه خرید بسیاری از اجناس به صورت اینترنتی انجام می‌شود تا در وقت و هزینه مشتریان صرفه جویی شود. آیفون‌ها نیز جزو دسته‌هایی هستند که می‌توان به صورت آنلاین آنها را خریداری کرد. خرید پنل الکتروپیک از طریق سایت‌های معتبری که در ایران وجود دارند به راحتی قابل انجام است و قیمت آن‌ نیز بستگی به تعداد واسطه‌ها و سایت فروشنده دارد.

سخن پایانی

اگر به دنبال خرید یک آیفون با کیفیت عالی و بهترین شرایط هستید بهتر است شرکت الکتروپیک را انتخاب کنید و آیفون‌های تصویری این شرکت را خریداری نمایید. پنل آیفون تصویری که توسط این شرکت تولید می‌شود، دارای برد و قطعاتی است که کیفیت بسیار بالایی دارند و تا چندین سال بدون هیچ ایرادی برای شما کار می‌کنند. وب سایت آریا ایمن در خدمت شما است تا بتوانید یک خرید راحت و عالی را تجربه کند و این پنل را با کیفیت بالا و در زمان بسیار کوتاهی تحویل بگیرید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
E4143

مشخصات فنی

ابعاد
ایران
دسته بندی دربازکن
پنل
قابلیت ضد آب
تکنولوژی
آنالوگ
پرسش و پاسخ (0)