×

پنل آیفون تصویری بلوتوثی الکتروپیک 1086

نوع دوربین: Cmos سونی رنگی
کیفیت دوربین: 1/3 مگا پیکسل
حداقل روشنایی: 0/05 لوکس
سوئیچ ضد سرقت: دارد
میزان چرخش افقی: 46 درجه 
میزان چرخش عمودی: 16 درجه
جنس بدنه: آلومینیوم و پلاستیک
نوع صفحه کلید: دکمه ای
دید در شب: دارد
حداکثر تعداد واحد: بدون محدودیت
اتصال به بلوتوث: دارد
ادامه مطلب
ناموجود
با ضمانت
تعداد واحد پنل
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

پنل بلوتوثی 1086

پنل بلوتوثی 1086 از بهترین پنل‌های موجود در بازار است که تصویری رنگی دارد،و جنس بدنه آن آلومینیوم است. استفاده از ورقه آلومینیوم در این پنل باعث شده است تا استحکام آن بالاتر برود و به عنوان پنل ضد باران و آب شناخته شود. برای خرید این پنل می‌توانید از وب سایت آریا ایمن همراه با گارانتی، تضمین کالا، روش پرداخت امن و مشاور پشتیبانی استفاده کنید.

معرفی پنل بلوتوثی 1086

پنل بلوتوثی 1086 دارای طراحی کلاسیک و زیبا در سال 2022 با کیفیت تصویر بسیار بالا و صدایی واضح است؛ به همین دلیل این پنل نسبت به پنل‌های دیگر عملکرد و کارایی بهتری دارد و شما می‌توانید برای ساختمان‌های یک واحدی از آنها استفاده کنید. ساختار پنل بلوتوثی الکتروپیت مدل 1086 قابلیت ست شدن با تمامی آیفون های تصویری الکترو پیک را در کمترین زمان ممکن دارد.

ویژگی های پنل بلوتوثی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1086

از ویژگی‌های اصلی پنل بلوتوثی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1086 می‌توان به ساخت بدنه این پنل از آلومینیوم، LED های دید در شب، سنسور سی سی دی، ارائه تصاویر به صورت رزولوشن، چرخش لنز 360 درجه، سوئیچر ضد سرقت و... اشاره کرد. در ادامه به شرح برخی از ویژگی‌های این پنل می‌پردازیم.

سنسور سی سی دی

پنل بلوتوثی 1086 دارای سنسور سی سی دی است. این سنسور در پنل بلوتوثی 1086 باعث می‌شود تا تصاویر آیفون تصویری با رزلوشن بسیار بالایی نمایش داده شوند و کیفیت آنها نسبت به سایر درب بازکن‌های تصویری بهتر باشد. همچنین نوع لنز دوربین پنل بلوتوثی 1086 ، دوربین COD رنگی است.

دوربین چرخشی و سوئیچر ضدسرقت

پنل بلوتوثی 1086 دارای دوربین چرخشی 360 درجه است، یعنی می‌تواند تمامی محیط‌های اطراف خانه شما را برای حفظ امنیت نمایش دهد و به عنوان یک دوربین امنیتی قوی عمل کند. پنل بلوتوثی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1086 دارای سوئیچر ضد سرقت است که می‌تواند در صورت دزدیده شدن پیغام صوتی را در نمایشگر موجود در خانه اجرا کند.

نصب رسیور در پنل

پنل بلوتوثی آیفون تصویری الکتروپیت مدل 1086 از رسیورهایی برخوردار است که باعث می‌شود تا سرعت عمل پنل بلوتوثی 1086 بسیار افزایش پیدا کند و شما توانایی باز و بسته کردن درب منزل خود را با استفاده از کلیدهای مغناطیسی داشته باشید.

اتصال از طریق اپلیکشن

شما با استفاده از اپلیکیشن مخصوص پنل بلوتوثی 1086 می‌توانید گوشی همراه خود را به ایفون تصویری متصل کنید و به تنظیم و کنترل پنل بلوتوثی 1086 بپردازید.

قیمت خرید پنل بلوتوثی 1086

قیمت خرید پنل بلوتوثی 1086 در وب‌سایت‌های مختلف فروش لوازم الکترونیکی مانند سایت آریا ایمن که یکی از معتبرترین وب‌سایت‌های فروش در این حوزه در کشور به شمار می‌رود، بین 2.375000 تومان تا 3 میلیون تومان است که با توجه به تعداد واحد تعیین می‌شود. شما می‌توانید پنل بلوتوثی 1086 را برای ساختمان‌های تک واحدی تا 20 واحدی استفاده کنید.

سخن پایانی

با توجه به مطالبی که ذکر شد درصورت تمایل به خرید پنل بلوتوثی 1086 می‌توانید از وب‌سایت آریا ایمن، یکی از بزرگ‌ترین وب‌سایت‌های فروشنده پنل بلوتوثی 1086 استفاده کنید. وب‌سایت آریا ایمن برای تمامی محصولات خود گارانتی 36 ماهه، ضمانت محصول، پرداخت ایمن از درگاه بانکی معتبر به همراه ارسال رایگان ارائه می‌دهد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
237TP

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
الکتروپیک
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

ابعاد اصلی
ایران
دسته بندی دربازکن
پنل
محل قرارگیری
توکار
نوع حسگر دوربین
CCD رنگی
قابلیت ضد آب
تکنولوژی
آنالوگ
چرخش لنز
360 درجه
پرسش و پاسخ (0)