×

پکیج کامل آیفون تصویری 4 واحدی الکتروپیک 897

4 عدد مانیتور: 897 الکتروپیک - 4/3 اینچی
پنل: 4 واحدی 1086
ترانس (منبع تغذیه): 386 الکتروپیک
قفل زنجیری: 671 الکتروپیک
مدت ضمانت: 36 ماهه پیک
ضبط تصاویر: ندارد
ارتباط داخلی: دارد (تا 3 واحد)
نوع صفحه کلید مانیتور: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
12,230,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پکیج چهار واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 897

الکتروپیک یکی از شرکت‌هایی است که در زمینه تولید آیفون تصویری فعالیت دارد؛ این شرکت محصولات زیادی تهیه می‌کند که یکی از آن‌ها آیفون تصویری الکتروپیک مدل 897 است. این آیفون تصویری کیفیت بالایی دارد و همین‌طور محصولات این شرکت از ویژگی‌های زیادی برخوردار هستند و تکنولوژی که داخل آن به کار رفته است؛ جدیدترین و بروزترین تکنولوژی هست.

صفحه نمایش پکیج۴‌ طبقه تصویری الکتروپیک مدل 897

صفحه نمایش آیفون تصویری در کیفیت آن تاثیر بسیار زیادی می‌گذارد. صفحه نمایش آیفون مدل 897 ، 4.3 اینچی است که طراحی شیکی دارد و دارای زنگ بدون پاسخ یا همان چراغ چشمک زن است و همین‌طور جنس بدنه آن ABS آنتی استاتیک است و رنگ آن به مرور زمان تغییر نمی‌کند که نکته بسیار مهمی است. این محصول دارای قابلیت تی اف تی است و قابلیت لمس ندارد.

ضمانت و گارانتی دربازکن تصویری الکتروپیک مدل 897

وجود ضمانت و گارانتی یکی از ویژگیهایی است که باعث می‌شود مشتریان با خیال اسوده تری خرید کند؛ زیرا وقتی یک محصول را خریداری می‌کنید، هرچند با کیفیت باشد اما ممکن است پس از خرید با مشکلاتی مواجه شود که احتمال آن در بعضی از مواقع و برای محصولاتی نظیر دربازکن تصویری الکتروپیک بسیار کم است. با این وجود زمانی که یک محصول ضمانت و گارانتی داشته باشد مشتریان با خیال آسان‌تری خرید می‌کنند و این اطمینان را دارند که اگر احیاناً با مشکلی پس از خرید مواجه شدند می‌توانند؛ به راحتی آن را حل نمایند. یکی از آن‌ها همین دربازکن تصویری است‌ که دارای ۳ سال ضمانت نامه است. پس از خرید و استفاده از آن می توانید به مدت سه سال از خدمات پس از فروش این شرکت و نمایندگی‌های آیفون تصویری الکتروپیک خدمات خوبی را دریافت نمایید.

ویژگی ‌ها و عملکردهای دربازکن تصویری الکتروپیک مدل 897

دربازکن تصویری الکتروپیک مدل 897 ویژگی‌های بسیار زیادی دارد که برای مشتریان بسیار جذاب هستند؛ این آیفون تصویری، رابط کاربری بسیار خوبی دارد به طوری که با داشتن 7 دکمه لمسی روی خود و در زیر صفحه نمایش درب بازکن تصویری، می‌تواند این امر را محیا کند. به صورت کلی خرید ایفون الکتروپیک مدل 897 انتخابی بسیار عالی برای ساختمان‌های تجاری و مسکونی است.

حافظه آیفون الکتروپیک مدل 897

این آیفون تصویری متاسفانه حافظه ندارد؛ اما امکان برقراری ارتباط داخلی را دارا است. طوری که می‌توانید با لمس هر یک از دکمه‌ها با هر واحد دیگری که نیاز دارید ارتباط برقرار نمایید؛ البته باید به این نکته توجه کرد که سایت آریا ایمن به زودی امکان حافظه را روی دربازکن الکتروپیک مدل 897 اضافه می‌کند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGF203

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
الکتروپیک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 4 واحدی
سایز صفحه نمایش
4/3 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط