×

پکیج کامل آیفون تصویری 2 واحدی الکتروپیک 797

2 عدد مانیتور: 797 الکتروپیک - 4/3 اینچی
پنل: 2 واحدی 1086
ترانس (منبع تغذیه): 386 الکتروپیک
قفل زنجیری: 671 الکتروپیک
مدت ضمانت: 36 ماهه پیک
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: ندارد
نوع صفحه کلید مانیتور: دکمه ای
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
8,204,000 تومان
رنگ
  • مشکی
  • سفید
با ضمانت
توضیحات

پکیج دو واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 797

آیا به دنبال خرید پکیج دو واحدی آیفون تصویری هستید؟ پکیج دو واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 797 بهترین نمونه پکیج دو واحدی آیفون تصویری در سال های اخیر است که شما می‌توانید از شرکت الکتروپیک با مناسب‌ترین قیمت بازار به صورت مستقیم با ضمانت سه ساله خریداری کنید.

پکیج دو واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 797

اگر شما به دنبال خرید یک آیفون تصویری با وضوح رنگ بالا و همچنین صدایی واضح هستید، پکیج دو واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 797 بهترین انتخاب ممکن برای شما خواهد بود. در میان آیفون‌های تصویری، پک دو طبقه دربازکن تصویری الکتروپیک مدل 797 به عنوان بهترین نمونه دارای مانیتور 4.3 اینچی و صفحه نمایش LCD رنگی همراه با وضوح بسیار بالا است.

ویژگی های آیفون تصویری الکتروپیک مدل 797

پکیج دو واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 797 ویژگی‌های متعددی دارد که در ادامه مطلب به شرح آنها خواهیم پرداخت.

رنگ پکیج دو واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 797

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 797 در دو رنگ سفید و مشکی در شرکت الکتروپیک تولید شده است، شما قبل از زمان خرید باید موجودی شرکت را بررسی کنید و درصورتی که شرکت رنگ مورد نظر شما را موجود نداشت، می‌توانید سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن برای شما آماده شود.

دارای فراخوان آسانسور خودکار

از مشخصات فنی این دستگاه که باعث تفاوت ویژه آن با سایر آیفون های تصویری شده است، می‌توان به قابلیت فراخوان آسانسور اشاره کرد؛ برای مثال زمانی که شما برای خروج از خانه نیاز به آسانسور دارید با فشردن کلید فراخوان آسانسور ،آسانسور به طبقه شما می‌آید، بدون اینکه شما از واحد خود خارج شوید، درواقع در زمان شما صرفه جویی می‌شود.

قابلیت اتصال به دوربین مداربسته

درصورتی که شما در منزل مسکونی خود از دوربین مداربسته استفاده می‌کنید، پکیج دو واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 797 امکان اتصال به دوربین مداربسته را دارد و می‌تواند تصویرهای دریافتی از دوربین مداربسته را به صورت لحظه‌ای به شما نمایش دهد. همچنین شما می‌توانید از طریق آیفون این تصاویر را ببینید و از آنها عکسبرداری و ذخیره کنید

دارای حافظه داخلی

پکیج دو واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 797 دارای بالاترین حافظه داخلی موجود است، شما می‌توانید از افرادی که زنگ خانه شما را می‌زنند، عکسبرداری و در حافظه داخلی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 797 ذخیره کنید. این حافظه قابلیت اتصال به تلفن همراه شما را دارد و شما می‌توانید در گوشی همراه خود نه تنها این عکس‌ها را مشاهده کنید، بلکه به کنترل و حذف آنها بپردازید.

مشخصات فنی پکیج دو واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 797

پکیج دو واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 797 دارای مانیتور 797 تولید کشور ایران در دسته بندی دربازکن‌های پکیج دو واحدی با صفحه نمایش و بدون کلیدلمسی است. شما در این دستگاه قادر به تنظیم صدا، ضبط تصاویر، افزون گوشی موازی یا صوتی هستید، اما نمی‌توانید از طریق آن با واحدهای دیگر یا نگهبانی ارتباط داشته باشید.

خرید پک کامل آیفون تصویری الکتروپیک مدل 797

شما برای خرید پک کامل آیفون تصویری الکتروپیک مدل 797 می‌توانید از وب‌‌سایت آریا ایمن استفاده کنید. این وب‌سایت در خرید غیر حضوری، ضمانت نامه کالا به همراه پرداخت ایمن را برای مشتریان خود فراهم کرده است. پکیج دو واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 797 به مدت 36 ماه گارانتی دارد؛ شما با استفاده از این گارانتی می‌توانید درصورت ایجاد مشکلات فنی در دستگاه یا ایجاد مشکل در تنظیمات آیفون آن را به صورت رایگان تعمیر یا تعویض کنید.

قیمت آیفون تصویری الکتروپیک مدل 797

همانطور که می‌دانید نوسان قیمت محصولات در بازار بسیار زیاد است و نمی‌توان قیمت مشخصی برای محصولاتی مانند آیفون تصویری الکتروپیک مدل 797 به صورت ثابت و بدون تغییر اعلام کرد. شما برای اطلاع از قیمت پکیج دو واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 797 باید قبل از خرید لیست قیمت محصولات برند الکتروپیک را ازوب سایت آریا ایمن دریافت و سعی کنید خرید را در طول همان روز انجام دهید تا با تغییر قیمت در مرور زمان مواجه نشوید.

سخن پایانی

شما برای خرید پکیج دو واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 797 می‌توانید از وب‌سایت آریا ایمن به عنوان یکی از معتبرترین سایت‌های ارائه‌دهنده پکیج دو واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 797 استفاده کنید. همچنین ارسال خرید پک کامل آیفون تصویری الکتروپیک مدل 797 به صورت غیرحضوری از طریق وب‌سایت انجام می‌شود. در زمان خرید پک کامل آیفون تصویری الکتروپیک مدل 797 به صورت غیرحضوری به ارائه اطلاعات شخصی خود مانند آدرس، شماره تلفن، ایمیل دقت کنید تا اشتباهی در ارسال محصول وجود نداشته باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGT214

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
الکتروپیک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 2 واحدی
سایز صفحه نمایش
4/3 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط