×

مانیتور آیفون تصویری الکتروپیک MTV-592-New سفید

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
سایز نمایشگر: 4/3 اینچ
اتصال به دوربین: 2 عدد دوربین مدار بسته
نوع نمایشگر: TFT-LCD رنگی
مدت گارانتی:  36 ماهه الکتروپیک
اتصال به پنل: 2 پنل آیفون تصویری
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: ندارد
نوع صفحه کلید: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد
ادامه مطلب
2,790,000 تومان
2,735,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 592NEW

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 592NEW یکی دیگر از محصولات شرکت الکتروپیک است که با ظاهری بسیار جذاب در رنگ سفید و مشکی به فروش می‌رسد. در سال 2022 آیفون تصویری الکتروپیک مدل 592NEWیک جایگزین مناسب برای آیفون‌های قدیمی ساختمان که از امنیت و تکنولوژی کمی برخوردار بوده‌اند، معرفی شده است. در ادامه به توضیحاتی درباره مشخصات آیفون تصویری الکتروپیک مدل 592NEW خواهیم پرداخت.

مشخصات آیفون تصویری الکتروپیک مدل 592NEW 

دلیلی که آیفون تصویری الکتروپیک مدل 592NEW نسبت به آیفون‌های دیگر برتری دارد صفحه نمایش 4 اینچی همراه با حافظه داخلی است. مانیتورها معمولا به صورت ساده طراحی می‌شوند و از حافظه داخلی برخوردار نیستند؛ اما آیفون تصویری الکتروپیک مدل 592NEW به گونه‌ای طراحی شده است که شما می‌توانید بدون کارت حافظه به ذخیره 200 عکس از مراجعه کننده‌های منزل خود بپردازید.

دربازکن تصویری الکتروپیک علاوه بر حافظه داخلی مخصوص خود مانیتور از یک کارت حافظه نیز برخودار است که شما درصورت استفاده از آن می‌توانید حافظه این دستگاه را حتی تا 1500 عکس و 250 ویدیو افزایش دهید. برای مثال شما می‌توانید دربازکن تصویری الکتروپیک راتنظیم کنید تا از مراجعه‌کننده‌های منزل زمانی که حضور ندارید ویدیو دریافت کند سپس در زمان ورود به خانه متوجه حضور مراجعه‌کنندگان خواهید شد.

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 592NEW تاریخ مشخصی را در بالای مانیتور نمایش می‌دهد که شما می‌توانید آن را به تاریخ شمسی یا تاریخ میلادی تنظیم کنید، این تاریخ نمایش‌دهنده تاریخ حضور مراجعه‌کنندگان است و فیلم‌ها یا عکس‌های دریافت شده بر اساس این تاریخ تنظیم خواهند شد. برای مثال عکس‌های دریافتی تاریخ تیرماه درابتدا وعکس‌های دریافتی شهریور ماه در آخر محل ذخیره خواهند بود.

روش حذف کردن تصاویر در آیفون تصویری الکتروپیک مدل 592NEW طبق میل شما و به صورت خودکار می‌باشد، در صورتی که شما به حذف تصاویر نپردازید، آیفون تصویری الکتروپیک مدل 592NEW پس از تکمیل حافظه شروع به حذف عکس‌ها و فیلم‌های قدیمی خواهد کرد. اما برای اختیار صاحب خانهآیفون تصویری الکتروپیک مدل 592NEW این ویژگی را قائل شده است تا شما بتوانید از طریق تنظیمات مانیتور یا اتصال تلفن همراه خود به حذف و یا انتقال اطلاعات موجود در آیفون تصویری الکتروپیک مدل 592NEW بپردازید.

میزان صدای آیفون تصویری الکتروپیک مدل 592NEW NEW 592

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 592NEW از ملودی اختیاری برخوردار است و شما می‌توانید با توجه به خواسته خود ملودی دلخواه خود را برای زنگ خانه تنظیم کنید. به صورت کلی آیفون دارای 17 زنگ متفاوت می‌باشد و شما می‌توانید از طریق تنظیمات مانیتور یا اتصال گوشی همراه خود نوع ملودی را انتخاب کنید.

قابل ذکر است که میزان صدای ملودی پخش شده نیز قابل تنظیم است، برای مثال درصورتی که علاقه دارید به محض اتصال زنگ صدای آن را بشنوید، می‌توانید صدای آیفون تصویری الکتروپیک مدل 592NEW بسیار زیاد کنید تا در خانه پخش شود. .

همچنین در قسمت چپ آیفون تصویری الکتروپیک مدل 592NEW یک دکمه برای قطع صدا وجود دارد، درصورتی که شما می‌خواهید استراحت کنید، می‌توانید با استفاده از این دکمه آیفون تصویری الکتروپیک مدل 592NEW را روی سایلنت قراردهید تا کسی در زمان استراحت مزاحم اوقات شما نباشد.

امکان اتصال آیفون تصویری الکتروپیک مدل 592NEW به دوربین مداربسته 

شما می‌توانید آیفون تصویری الکتروپیک مدل 592NEW را برای افزایش امنیت خانه خود به دوربین‌های مداربسته در اطراف خانه متصل کنید، قابل ذکر است که دوربین های مداربسته روی مانیتور آیفون تصویری الکتروپیک مدل 592NEW تصویر خود را نمایش می‌دهند و شما می‌توانید از طریق دکمه های لمسی آیفون به کنترل انها بپردازید. همچنین درصورتی که نیاز به تنظیم دوربین‌های مداربسته داشته باشید، می‌توانید از مانیتور دربازکن تصویری الکتروپیک برای تنظیم آنها استفاده کنید. به صورت کلی شما می‌توانید آیفون تصویری الکتروپیک مدل 592NEW به دو دوربین مداربسته در اطراف خانه خود متصل کنید و به کنترل روزانه انها بپردازید. همچنین امکان عکس‌برداری و فیلم‌برداری از تصاویر نمایش داده شده در این دوربین‌ها نیز وجود دارد.

سخن پایانی

شرکت الکتروپیک، یک نمایشگر 4 اینچی با کیفیت نمایش تصویر بالا برای این محصول خود در نظر گرفته است. هم چنین همانطور که مطالعه کردید، آیفون تصویری الکتروپیک مدل 592NEW از بهترین آیفون‌های تصویری در سال 2022 است که سایت آریا ایمن آن را با منصفانه‌ترین قیمت ممکن به فروش می‌رساند. برای خرید آیفون تصویری الکتروپیک از سایت آریاایمن می‌توانید نام آیفون تصویری را در اینترنت سرچ کنید و وارد سایت آریا ایمن در جستجوهای اول گوگل شوید. برای اطلاع از قیمت آیفون تصویری الکتروپیک نیز می‌توانید لیست روزانه طبق نوسان‌های بازار که در سایت هر روز آپلود می‌شود، مطالعه کنید .

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TM201

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
الکتروپیک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
مانیتور
سایز صفحه نمایش
4/3 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (5)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 5 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1400/09/06

ببخشید میخواستم بدونم تاچ صفحه کلید این مدل زود مشکل پیدا نمیکنه و میشه با خیال راحت این مدل رو خرید؟؟

5.0
1399/09/09

تا چقدر میتونه عکسو فیلم بگیره؟؟؟ میخواستم این مدل رو سفارش بدم
در ضمن کی میره توی تخفیف؟؟؟؟؟

5.0
1399/07/22

ایفونه الکتروپیک طراحی زیبای داره صدا واضه از بیرون و از تو صدا میاد خیلی شیکه جای زیادی روی دیوار اشغال نمی کونه جای کمی میگیره تاحالا اشکالی توش ندیدم

5.0
1399/07/17

سلام بنده یک پک دو واحدی از این آیفون رو گرفتم خیلی عالی و شیک هستش
امکانات هم فوق العاده

5.0
1399/03/25

رنگ مشکیش که واقعا شیک و زیباست، از نظر اندازه هم کاملا مناسبه و روی دیوار زیاد جایی رو اشغال نمیکنه

محصولات مرتبط