×

مانیتور آیفون تصویری الکتروپیک 1196 سفید

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
سایز نمایشگر: 3/5 اینچ
رزولوشن تصویر: 240*320
نوع نمایشگر: TFT-LCD رنگی
مدت گارانتی:  36 ماهه الکتروپیک
اتصال به پنل: 2 پنل آیفون تصویری
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: ندارد
نوع صفحه کلید: لمس (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد
ادامه مطلب
2,209,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

دربازکن تصویری الکتروپیک ۱۱۹۶

شرکت الکتروپیک با نیم قرن سابقه در تولید انواع آیفون تصویری ، یکی از شرکت‌های مطرح در ایران است و انواع آیفون را باکیفیت بالا تولید می‌کند. مهندسان و کادر تولید این کارخانه افراد مجربی هستند که هم کیفیت تولید را درنظر می‌گیرند و هم دقت می‌کنند که ظاهر آیفون‌ها جلوه‌ زیبایی داشته باشند و محیط منزل را زیباتر سازند. آیفون تصویری الکتروپیک در انواع مختلفی تولید می‌شود که یکی از بهترین آن مدل ۱۱۹۶ است. در ادامه به شرح ویژگی‌های این دستگاه خواهیم پرداخت.

عکس محتوا 1196 آیفون تصویری

ویژگی‌های دربازکن مدل ۱۱۹۶

این درباز کن دارای نمایشگر 3.5 اینچی است که جزو مانیتورهای کوچک محسوب می‌شود، اما کیفیت تصویر بالایی دارد. دربازکن تصویری الکتروپیک مدل ۱۱۹۶ یکی از مدل‌های مقرون به صرفه شرکت الکتروپیک است که طراحی زیبایی دارد. صفحه کلید این دربازکن لمسی و سرعت بازخورد آن بسیار بالا است. دربازکن تصویری الکتروپیک رنگ مشکی دارد و به صورت خودکار تصاویر را ضبط می‌کند. ضبط تصاویر باعث امنیت بالاتر ساختمان می‌شود.

می‌توان یک حافظه خارجی را درون این درباز کن قرر داد که ۳۲ گیگ را پشتیبانی ‌کند. حافظه ۳۲ گیگ، بسیار بالا است و می‌توان تا چندین فیلم و عکس را به راحتی ذخیره کند. ذخیره فیلم و عکس به صورت دستی نیز از طریق این دربازکن‌ها امکان‌پذیر است و گاهی شما می‌توانید خودتان هر تصویری را که می‌خواهید ذخیره کنید.

این دربازکن تصویری یک کلید لمسی جداگانه دارد که می‌توانید با استفاده از آن آسانسور را برای مهمان خود فرا بخوانید. می‌توانید قبل از خروج از منزل با استفاده از این کلید به راحتی آسانسور را به طبقه خود فراخوانید تا پس از خارج شدن از منزل معطل نشوید. این دربازکن دارای چهارخروجی است؛ به همین دلیل می‌تواند به دو پنل متصل شود. ابعاد این دربازکن ۲۲۳×۱۵۰×۵۳ است. گوشی آن از پلاستیک بسیار مقاومی ساخته شده است و کیفیت خوبی دارد‌. رنگ گوشی مشکی مات است و یک شاسی مرغوب زیر آن قرار دارد تا به طور ثابت روی قاب قرار گیرد.

خرید آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۱۱۹۶

بسیاری از افراد به دنبال یک آیفون هستند که از نظر جنس عالی و دارای ظاهر زیبایی نیز باشد. این آیفون سیستم پیچیده‌ای ندارد و به راحتی قابل استفاده است. خرید این آیفون در بازار و مراکز خرید حضوری و غیرحضوری انجام می‌شود و فروشندگان لوازم برقی این مدل آیفون را با تضمین قیمت و کیفیت به مشتریان خود می‌فروشند. اگر می‌خواهید خرید حضوری داشته باشید که به طور معمول به مراکز فروش مراجعه کنید، اما اگر خرید آنلاین را ترجیح می‌دهید بهتر است در انتخاب سایت و شرکت فروشنده دقت بالایی داشته باشید‌.

سخن پایانی

دربازکن مدل ۱۱۹۶ الکتروپیک با ضمانت در اختیار شما قرار می‌گیرد و این نشان می‌دهد که شرکت سازنده تا چه حد از کیفیت محصول خود اطمینان دارد.‌ همچنین اگر قیمت آن را با محصولات مشابه مقایسه کنید، متوجه می‌شوید که تا چه حد مقرون به صرفه است. وب سایت آریا ایمن یکی از معتبرترین وب‌سایت‌هایی است که خدماتی از قبیل فروش این محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت این شرکت خریدتان را به راحتی و با اطمینان بالا انجام دهید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
الکتروپیک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
مانیتور
سایز صفحه نمایش
3/5 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (8)

متوسط امتیاز مشتریان

4.8

از مجموع 8 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1399/12/17

خیلی خوبه ارزش خریدن داره

5.0
1399/11/13

من فروشگاه های زیادی رو گشتم قیمتشون بالا بود قیمت شما از همه بهتر بود

5.0
1399/11/13

من فروشگاه های زیادی گشتم قیمتشون با قیمت شما تفاوت زیادی داشت، شما خیلی از این محصولات رو با قیمت پایینتری به نسبت بقیه فروشگاه ها به فروش میرسانید.

4.0
1399/11/09

این مدل فراخوان آسانسور دارد؟

پاسخ از آریا ایمن : سلام و عرض ادب بله این مدل دارای فراخوان آسانسور هم میباشد.
4.8
1399/10/25

دی جی کالا همین مدل رو زده بود 1482000 دلیلش چیه قیمت شما اینقدر پایینه؟؟؟؟؟؟؟؟

محصولات مرتبط