×

منبع تغذیه مخصوص پنل رندا

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
مدت ضمانت: 60 ماهه الکتروپیک
برق ورودی: 220 ولت - 50هرتز
برق خروجی: 24 ولت
نوع خروجی:  AC-DC
توان خروجی: 1/2 آمپر
جنس بدنه: پلاستیک ضد الکتریسیته
مقاومت در برابر گرد و غبار: دارد
مقاومت در برابر نفوذ آب: ندارد
مورد استفاده: پنل های رندا
ادامه مطلب
682,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

منبع تغذیه مخصوص رندا

یکی از بهترین منابع تغذیه که می‌تواند برق 220 ولت شهر را از طریق 2 ترمینال ورودی دریافت و توسط 4 ترمینال برق را تقسیم می‌کند، منبع تغذیه مخصوص رندا است. ترانس مخصوص رندا تولیدی شرکت الکتروپیک با بهترین کارایی و کمترین قیمت ممکن در بازار موجود است.

ترانس مخصوص رندا

منبع تغذیه مخصوص رندا

منبع تغذیه مخصوص رندا دارای 2 ترمینال واردکننده برق 220 ولت شهری است و سپس درون ترانس این برق در چهار ترمینال تقسیم می‌شوند، دو عدد از این ترمینال‌ها برق شهر را به برق 24 ولت مستقیم و دو ترمینال دیگر به جریان 24 ولت متناوب تبدیل می‌کنند و به قفل دربازکن انتقال می‌دهند. لازم به ذکر است که برق خروجی از منبع تغذیه الکتروپیک مخصوص پنل رندا به صورت نوع DC و مناسب با آیفون تصویری و قفل دربازکن تنظیم می‌شود. برق شهر به صورت کلی بر اساس AC است، منبع تغذیه مخصوص رندا این برق را دریافت و توسط ترانسفور پل دیود و خازن آن را تبدیل به ولتاژ DC می‌کند تا مناسب با تنظیمات قفل بازکن باشد.

منبع تغذیه الکتروپیک مخصوص پنل رندا

هیچ دستگاه قفل بازکنی نمی‌تواند بدون ترانس مخصوص پنل رندا کار کند؛ زیرا برق شهری با ولتاژ 220 ولت به دربازکن آسیب وارد می‌کند و حتی می‌تواند منجر به سوختن آیفون تصویری شود.

سخن پایانی

برای خرید ترانس مخصوص پنل رندا می‌توانید از وب سایت آریا ایمن آریا ایمن به صورت آنلاین خرید کنید، این شرکت ارائه دهنده محصولات با گارانتی 36 ماهه از تاریخ فروش است. همچنین شما با خرید ترانس مخصوص پنل رندا از برند الکتروپیک، می‌توانید از خدمات پس از فروش درج شده در فاکتور برخوردار شوید. برند الکتروپیک به عنوان یک برند ایرانی معتبر، تضمین کننده ایمنی و کیفیت بالا منبع تغذیه مخصوص رندا است. در این مطلب اطلاعاتی در رابطه با ویژگی‌های منبع تغذیه مخصوص رندا ارائه شد. امیدواریم که اطلاعات ارائه شده در این مطلب، تمامی انتظارات شما را بر آورده کرده باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
P202

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
الکتروپیک
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
ترانس
نوع ولتاژ خروجی
AC
مقدار ولتاژ خروجی
12 ولت
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1398/05/28

یه کار عمری که فک نکنم به این راحتیا خراب بشه جنسشم واقعا عالیه.

محصولات مرتبط