×

مانیتور آیفون تصویری الکتروپیک 1286M

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
سایز نمایشگر: 3/5 اینچ
رزولوشن تصویر: 240*320
نوع نمایشگر: TFT-LCD رنگی
مدت گارانتی:  36 ماهه الکتروپیک
اتصال به پنل: 1 پنل آیفون تصویری
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: ندارد
نوع صفحه کلید: دکمه ای
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد
ادامه مطلب
86 تومان
با ضمانت
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

دربازکن تصویری با حافظه ۱۲۸۶M

آیفون‌های شرکت الکتروپیک هریک کیفیت بهتری نسبت به مدل دیگر دارند؛ به همین دلیل است که امروزه از بازار فروش خوبی بهره‌مند شده‌اند‌. الکتروپیک با تجربه زیادی که در تولید انواع آیفون دارد، مدل 1286m را با کیفیت بالایی تولید می‌کند و این مدل دارای یک دربازکن تصویری است. مانیتور این دربازکن کیفیت وضوح خوبی دارد و ظاهر زیبایی برای داخل منزل به وجود می‌آورد. دربازکن‌ها باید سرعت بازخورد بالایی داشته باشند که این مدل به همین صورت است.

ویژگی‌های دربازکن

از ویژگی‌های مهم این دربازکن تصویری می‌توان به وضوح صدا و تصویر آن اشاره کرد. این دربازکن به یک پنل متصل می‌شود و قابلیت ضبط تصاویر را دارد. با ضبط تصاویر می‌توانید امنیت ساختمان را افزایش دهید. مانیتور این دربازکن ۳ونیم اینچ است که جزو مانیتورهای کوچک به شمار می‌رود. مانیتور این آیفون رنگی است و هرچند کوچک است کیفیت وضوح تصاویر خوبی دارد.

چرا شرکت الکتروپیک را انتخاب کنیم؟

آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۱۲۸۶ حافظه دار، یکی از تولیدات مهم شرکت الکتروپیک است. دلیل انتخاب این شرکت تولیدات آن است که با بهترین قطعات انجام می‌شود. کادر این شرکت از مهندسان باتجربه و کاردان تشکیل شده است و تولید آیفون به بهترین نحو در این شرکت انجام می‌شود. آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۱۲۸۶ جز بهترین تولیدات این شرکت است.

خرید آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۱۲۸۶

خرید این آیفون‌ها کار آسانی است و تولیدات این آیفون به طور وسیع انجام می‌شود تا حدی که مشتریان بتوانند به راحتی آن را خریداری کنند. این مدل در بسیاری از فروشگاه‌های مجاز سراسر کشور وجود دارد و بستگی به سلیقه شما هم به صورت حضوری و هم غیرحضوری می‌توانید آن را خریداری کنید.

سخن پایانی

شرکت آریا ایمن بهترین تولیدات شرکت الکتروپیک را از طریق سایت رسمی و تجاری خود به فروش می‌رساند. اگر می‌خواهید این مدل را خریداری کنید در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید، فقط با مراجعه به این سایت خرید خود را در مدت زمان کوتاه انجام دهید. با خرید آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۱۲۸۶ تا سال‌ها سال به آیفون دیگری احتیاج نخواهید داشت.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
E4135

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
الکتروپیک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
مانیتور
سایز صفحه نمایش
3/5 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
1
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (3)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 3 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1399/08/26

در کل آیفون های الکتروپیک از نظر کیفیتی عالی هستن من 10 واحدی کامل برای ساختمونم خریدم هم قیمتش مناسبه و هم کیفیت صدا و تصویر

5.0
1399/08/10

یکی از دلایلی که باعث شد این مدل رو خریداری کنم هم قیمت مناسبش بود و هم استفاده از دکمه های فیزیکی روی مانیتور هست، کیفیت دکمه هاش خوبه

5.0
1398/04/04

سلام اولا خیلی از شما و سایت خوبتون ممنونم بسیار خوشحالم که با پیشنهاد شما تونستم این ایفون خریداری کنم واقعا صفحه نمایشش حرف نداره یه تصویر شفافو واضح داره