×

منبع تغذیه آیفون تصویری پیک 386

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
مدت ضمانت: 60 ماهه الکتروپیک
برق ورودی: 220 ولت - 50هرتز
برق خروجی: 13 ولت
نوع خروجی:  AC-DC
توان خروجی: 1/2 آمپر
جنس بدنه: پلاستیک ضد الکتریسیته
مقاومت در برابر گرد و غبار: دارد
مقاومت در برابر نفوذ آب: ندارد
مورد استفاده: کشیدن قفل زنجیری
ادامه مطلب
428,000 تومان
توضیحات

منبع تغذیه الکتروپیک 386

منبع تغذیه الکتروپیک 386 که به آن ترانس الکتروپیک مدل 386 هم گفته می‌شود یکی از قطعات کاربردی برای راه اندازی آیفون تصویری الکتروپیک است. الکتروپیک از جمله برندهای معتبر بازار آیفون تصویری است که به سبب، کیفیت بالای محصولات خود امروزه بسیار شناخته شده است. منبع تغذیه همان‌گونه که از نام خود برمی‌آورد به تأمین برق پنل کمک می‌کند. خاطر نشان می‌کنم که 2 عدد ترمینال که هرکدام برق ورودی 220 ولت را پشتیبانی می‌کنند به صورت متناوب VAC ساختار خود را به نمایش می‌گذارند. تعداد ترمینال‌های خروجی منبع تغذیه الکتروپیک 386 نیز 4 عدد است. 2 ترمیننال خروجی 12 VAC است و برای منتقل کردن تصویر به کار می‌آید. 2 ترمینال خروجی نیز در قفل آیفون تصویری کارایی خود را نشان می‌دهند. ما در ادامه شما را با ویژگی‌های این قطعه جهت خریدی آسان و کاربردی بیشتر آشنا می‌کنیم.

ویژگی های منبع تغذیه الکتروپیک 386

خرید منبع تغذیه الکتروپیک با توجه به ویژگی‌های این قطعه می‌تواند یک خرید مقرون به صرفه باشد. جنس بدنه منبع تغذیه الکتروپیک مدل 386 ABS آنتی استاتیک است که همین امر به کیفیت و مرغوبیت اصلی این قطعه اشاره واضحی دارد. به هیچ عنوان در طولانی مدت شما با تغییر رنگ رو به رو نخواهید شد. مهم‌ترین ویژگی دیگر برای استفاده از ترانس الکتروپیک مدل 386 می‌تواند سیم‌کشی و نصب ساده و البته سریع این قطعه بر روی پنل آیفون تصویری باشد. برند الکتروپیک آینده‌نگری را نیز لحاظ کرده است و با قرار دادن فیوز زاپاس، در هنگان سوختن فیوز اصلی شما را از سردرگمی رها کرده است. شما برای پنل‌های مدل 1086 می‌توانید از این نوع منبع تغذیه استفاده نمایید. به هر حال دانستن این نکات می‌تواند ارزش خرید شما را در برابر قیمتی که دارد افزایش دهد. به خاطر داشته باشید که کارایی، عملکرد، نوع طراحی و مهم‌تراز همه کیفیت ساخت همیشه حرف‌های زیادی برای فروش این‌چنین محصولاتی دارند.

سخن پایانی

این منبع تغذیه را می‌توانید بدون واسطه همین الان ازسایت آریا ایمن با بهترین قیمت خریداری کنید. فروشگاه آریا ایمن این اطمینان را به شما می‌دهد که خریدی مطمئن و اصل داشته باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
P201

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
الکتروپیک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
ترانس
نوع ولتاژ خروجی
AC
مقدار ولتاژ خروجی
12 ولت
جنس بدنه
پلاستیک فشرده
پرسش و پاسخ (3)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 3 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1402/11/28

سلام بخاطره رنگ و کارهای درب باز کردم حالا هر جور می بندم قطع زنگ نمی‌زند ممنون کمک کنید

نرگس فراهانی (کارشناس آریا ایمن) :

لطفا با خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

5.0
1402/11/20

سلام، آیفون ما الکتروپیک قدیمی ۶ سیم این منبع تغذیه بدون مشکل وصل میشه و برای درب باز کن برقی سیزا مناسب؟ تشکر

نرگس فراهانی (کارشناس آریا ایمن) :

وقت بخیر
بله قابل اتصال هست و مشکلی نداره.

5.0
1399/09/09

من نصاب آیفون تصویری هستم . از نظر کیفیت از منبع تغذیه های برند های دیگه خیلی بهتره خیلی کم دیدم که بخواد بسوزه و به مشکل بخوره.

محصولات مرتبط