×

مانیتور آیفون تصویری الکتروپیک 1090

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
سایز نمایشگر: 7 اینچ
وضعیت تولید: توقف تولید
نوع نمایشگر: TFT-LCD رنگی
مدت گارانتی:  36 ماهه الکتروپیک
اتصال به پنل: 2 پنل آیفون تصویری
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: ندارد
نوع صفحه کلید: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد
ادامه مطلب
ناموجود
رنگ
  • مشکی
  • سفید
با ضمانت
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1090

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1090 به عنوان اولین آیفون تصویری ایرانی شناخته می شود که بدون گوشی تولید شده است. علاوه بر ظاهر جذاب و خاص خود، با فراهم کردن نمایشگری با کیفیت، ثبت تصاویر و حافظه قابل ارتقا، پشتیبانی از پنل های مختلف، بدنه ساخته شده از جنس ABS و مجهز به فناوری SMT، امکان برقراری تماس با سایر واحدها و... می تواند یکی از گزینه های جذاب برای خرید آیفون تصویری باشد.

شرکت الکتروپیک به عنوان تولیدکننده تجهیزات الکترونیکی و تجربه ای که در زمینه ساخت آیفن تصویری دارد، موفق به ارائه محصولات با کیفیتی طی سال ها شده است. در این مقاله قصد داریم با آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1090 بیشتر آشنا شویم. این محصول باتوجه به طراحی جذاب و پیشرفته، به عنوان اولین آیفون تصویری ایرانی شناخته می شود که بدون گوشی تولید شده است. با توجه به اینکه گوشی، از طراحی این آیفون الکتروپیک حذف گردیده است، کیفیت صدای ارائه شده بهبود یافته است. آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1090، مانند اغلب محصولات شرکت الکتروپیک ، به رنگ های مشکی و سفید ساخته و طراحی شده اند. به این نوع آیفون تصویری، مدل تبلتی یا هندزفری نیز گفته می شود. همانطور که اشاره شد، آیفون تصویری الکتروپیک به لحاظ امکانات، از تنوع فراوانی برخوردار است. بنابراین آیفون تصویری 1090 الکتروپیک را با توجه به جلوه زیبا و امکانات آن، می¬توان در دسته محصولات لوکس این شرکت قرار داد.

بسته آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1294 شامل این موارد می باشد :

مانیتور 7 اینچی لمسی

دو عدد کانکتور 5 سیم و 2 عدد کانکتور 4 سیم

براکت نصب مانیتور بر روی دیوار

سیم برق مانیتور ، رولپلاک ، پیچ و وارنیش

دفترچه راهنما و کارت گارنتی

ظاهر آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1090

جنس بدنه آیفون تصویری 1090 الکتروپیک، آنتی استاتیک می باشد. آنتی استاتیک، کیفیت و ماندگاری رنگ بدنه را با گذشت زمان، تضمین می کند. علاوه بر این، آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1090 مجهز به surface mount technology یا فناوری نصب سطحی می باشد. با استفاده از این فناوری، قطعات الکترونیکی مانند انواع مقاومت و... روی یک مدار چاپی، به صورت سطح به سطح قرار داده می شوند. فناوری SMT، از سبک قرار دادن خاصی از قطعات بهره مند می باشد بنابراین هزینه ساخت و قیمت آیفون تصویری الکتروپیک را به دلیل کاهش قطعات مورد استفاده، کاهش می دهد. همین ویژگی ها خرید آیفون تصویری الکتروپیک را جذاب نموده است.

شکل مستطیلی پنل آیفون تصویری الکتروپیک 1090، نمایشگر 7 اینچی را در خود جای داده است. کلیدهای لمسی نیز روی پنل آیفون الکتروپیک 1090 برای فراهم آوردن امکانات مختلف طراحی شده است. نام برند محصول نیز پایین تر از نمایشگر و و در سمت راست بالای آن، مدل آیفون پیک حک شده است.

کلیدهای لمسی تعبیه شده روی پنل، به منظور باز کردن درب و مشاهده محیط درب ورودی، تماس با واحدهای دیگر ساختمان، کلیدهای تنظیمات و منوی اصلی آیفون تصویری طراحی و در اختیار کاربر قرار داده شده اند. برای برقراری ارتباط صوتی از دو بلندگو و یک میکروفون در آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1090 استفاده شده است. کلید Talk در واقع جایگزین گوشی آیفون پیک شده است. با لمس این کلید می توان صحبت را آغاز کرد. با توجه اینکه این محصول دارای حافظه داخلی برای ثبت تصویر و فیلم افراد مراجع می باشد، شیاری در کناره سمت راست پنل، برای جای¬گذاری کارت حافظه تعبیه شده است. کلید on/off نیز سمت چپ پنل قرار گرفته است.

مشخصات فنی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1090

در ادامه مشخصات فنی آن بررسی خواهد شد. در قسمت مشخصات فنی به توضیح حافظه، ارتباط داخلی، رابط کاربری و ... می‌پردازیم.

نمایشگر آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1090

یکی از مزیت های دربازکن تصویری الکتروپیک مدل 1090، علاوه بر اندازه مطلوب، بهره مندی از فناوری LCD TFT می باشد. فناوری TFT تصاویر با کیفیت و با جزئیات بیشتری ارائه می نماید. این نمایشگر رزولوشن 480 در 800 پیکسلی را فراهم می نماید. باید اشاره کرد که این نمایشگر لمسی نبوده و تنها کلیدهای روی پنل لمسی هستند. صدا از طریق بلندگوی تعبیه شده روی پنل آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1090 پخش می شود.

پشتیبانی از دو پنل در آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1090

یکی از فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت آیفون تصویری پشتیبانی از پنل های متفاوت می باشد. آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1090 این فرصت را برای کاربر فراهم می کند که تصاویر دو ورودی که می تواند ترکیبی از درب ساختمان و دوربین حفاظتی پارکینگ یا... باشد، بر روی نمایشگر مشاهده نماید. این قابلیت از آن جهت حائز اهمیت است که می توان با خرید آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1090، از امکانات تصویر دو آیفون بهره مند شد. همچنین کاربر می تواند تصویر انباری، پارکینگ یا درب ورودی دوم را در پنل خود مشاهده نماید.

ذخیره عکس و فیلم در ذخیره فیلم و عکس

آیفون الکتروپیک 1090، امکان ثبت تصاویر و فیلم افراد مراجع را با استفاده از حافظه داخلی فراهم کرده است. می توان بدین وسیله، حدود 500 تصویر ذخیره کرده و در مواقع مورد نیاز به آن مراجعه نمود. البته حافظه دستگاه تا 16 گیگابایت قابلیت ارتقا دارد. هر چه حافظه مورد استفاده ظرفیت بالاتری داشته باشد، امکان ذخیره فیلم و تصویر بیشتری فراهم می گردد.

ارتباط داخلی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1090

همانطور که از این محصول پیشرفته انتظار می رود، آیفون تصویری 1090 الکتروپیک، امکان تماس با سایر واحدها یا ارتباط داخلی را فراهم می نماید. بنابراین برای افرادی که نیازمند ارتباط بین واحدها هستند، مانند ساختمان¬های اداری یا مسکونی، خرید آیفون تصویری مدل 1090 الکتروپیک توصیه می شود.

جمع بندی و گارانتی

شرکت الکتروپیک با گذشت زمان محصولات پیشرفته تر با طراحی جدیدتری را به بازار آیفون های تصویری عرضه می کند. بنابراین مدل 1090 آیفون الکتروپیک را می توان پرچم دار مدل های جدید ساخته شده در این شرکت دانست. شرکت الکتروپیک مانند دیگر محصولات خود برای مدل 1090 آیفون الکتروپیک نیز، گارانتی 36 ماهه با ارائه خدمات پس از فروش رایگان در نظر گرفته است. در صورت نیاز به استفاده از ضمانت نامه، می توان به نمایندگی الکتروپیک در سراسر کشور مراجعه نمود. آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1090 علاوه بر ظاهر جذاب و خاص خود، با فراهم کردن نمایشگری با کیفیت، قابلیت تنظیم ملودی و تغییر میزان صدای آن، ثبت تصاویر و حافظه قابل ارتقا، پشتیبانی از پنل های مختلف، بدنه ساخته شده از جنس ABS و مجهز به فناوری SMT، امکان برقراری تماس با سایر واحدها و ... می تواند یکی از گزینه های جذاب برای خرید آیفون تصویری  باشد. علاوه بر این منوی دو زبانه آن، به زبان-های فارسی و انگلیسی، کاربری این دستگاه را برای قشرهای مختلف جامعه آسان نموده است.

با خرید آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1090 ، می توانید جلوه زیبایی به منزل یا اداره خود ببخشید، علاوه بر این از امکانات متنوع و کاربردی آن بهره مند شوید. باید اشاره کرد که قیمت آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1090 ، با توجه به امکانات قابل توجهی که برای کاربر فراهم می کند، در مقایسه با محصولات مشابه خارجی مناسب بوده و قابلیت رقابت دارد. در صورتی که خرید آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1090 از محصولات شرکت الکتروپیک را در نظر دارید، فروشگاه اینترنتی آریا ایمن برای خریدی مطمئن همراه شما است. در صورت نیاز برای کسب اطلاعات بیشتر و قیمت آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1090 می توانید به فروشگاه اینترنتی آریا ایمن مراجعه کنید.

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1090 و رقبا

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1090یکی از خاص‌ترین محصولات الکتروپیک است که از قابلیت تاچ بهره می‌برد از میان رقبا می‌توان به آیفون تصویری تابا مدل 2070 اشاره کرد که این مانیتور نیز قابلیت هایی مشابه مدل 1090 الکتروپیک دارد اما از آنجا که این مانیتور به دلیل سفارشی بودن آن به صورت انبوه تولید نمی‌شود گاهی اوقات پیدا کردن آن کمی دشوار می‌شود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
E4102

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
الکتروپیک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
مانیتور
سایز صفحه نمایش
7 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
1
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (4)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 4 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1399/11/15

ایفون قابلیت تماس صوتی از راه دور و ارتباط تصویر از راه دور هم دارد؟؟؟؟

5.0
1399/10/30

ما یه دونه از این مدل توی دفترمون نصب کردیم همکارامون خخیلی راضین، چون گوشی نداره خیلی جواب دادنش راحته

5.0
1399/07/22

ایفونه الکتروپیک واقعا زیباستو شیک طراحی زیبایی داره صداه واضه میاد من چند روزه میخواستم یه ایفونه جدید برای منزلم بخرم دوستم به من پیشنهاد داد از اریا ایمن که طرحه ایفون هاشو واقعا زیباست بخرم

5.0
1398/03/29

یه مدت هستش که تصمیم گرفتم آیفون تصویری منزلم روتعویض کنم اطلاعات سایتتون و مشاورهاتون خیلی کمک کرد.