×

پکیج آیفون تصویری دو واحدی الکتروپیک 1198

2 عدد مانیتور: 1198 الکتروپیک - 10 اینچی
پنل: 2 واحدی 1086
ترانس (منبع تغذیه): 386 الکتروپیک
قفل زنجیری: 671 الکتروپیک
مدت ضمانت: 36 ماهه پیک
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: دارد
نوع صفحه کلید مانیتور: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
ناموجود
با ضمانت
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

پکیج دو واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۱۱۹۸

پکیج آیفون تصویری دو واحدی الکتروپیک مدل ۱۱۹۸مجموعه‌ای بی‌نظیراز تکنولوژی روز است که توسط شرکت داخلی Electro Pick طراحی و تولید شد. با توجه به رشد جمعیت در سالیان گذشته و پیشرفت تکنولوژی، هر روز بر تعداد متقاضیان این محصول، افزوده می‌شود؛ چون ساختمان‌های مسکونی کنونی که آسمان‌خراش‌های چندین طبقه را شامل می‌شوند نیاز به استفاده از آیفون تصویری را افزایش می‌دهند.

شاید در گذشته که ساختمان‌ها ویلایی بودند، تجهیزات امروزی همچون آیفون تصویری کاربرد زیادی نداشت؛ اما در روزگار کنونی از دستگاه‌های ضروری محسوب می‌شود. ما در این مطلب سعی داریم به معرفی مشخصات پکیج آیفون تصویری دو واحدی الکتروپیک مدل ۱۱۹۸ بپردازیم.

مشخصات پکیج دو واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۱۱۹۸

پک دو واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۱۱۹۸ پک بی‌نظیری از آیفون تصویری تولید ایران است که در این بسته، دو مانیتور لمسی ۱۰ اینچ وجود دارد که دارای رابط گرافیکی است و سنسور تشخیص حرکت برای ضبط کردن تصویر مداربسته را دارا است. این دستگاه، دارای درگاه یو اس بی برای انتقال تصاویر ضبط شده به حافظه خارجی است. این محصول قابل اتصال به دو درب و ۶ دوربین امنیتی را دارد. همچنین مجهز به دربازکن تصویری بوده که تصویر را حتی در شب، به خوبی نمایش می‌دهد.

دربازکن مزبور مجهز به سوئیچ ضدسرقت بوده و دوربین آن می‌تواند درجهت‌های مختلف بچرخد؛ همچنین دارای یک منبع تغذیه مخصوص ۳۸۶ است که به برق شهری وصل می‌شود. از تجهیزات دیگر آن می‌توان به قفل زنجیری ۶۷۱ هم اشاره کرد و علاوه بر موارد ذکر شده، قابلیت ارتباط داخلی با تمام واحدها را دارد. تعداد واحدهای مورد نظر می‌تواند تا ۲۵۵ واحد را شامل شود.

گنجایش کارت حافظه این آیفون تصویری ۱۲۸ گیگابایت است و می‌تواند ۸ تصویر همزمان را نمایش دهد. از امکانات قابل توجه دیگر که سبب استقبال مشتریان بیشتر شده است دارا بودن ۹ ملودی اختصاصی ایرانی دو زبانه فارسی و انگلیسی است. جنس بدنه آیفون تصویری مزبور، آنتی استاتیک بوده که در طول زمان در رنگ پنل تغییری دیده نمی‌شود. این دستگاه دارای کیفیت بی‌نظیری بوده و در برابر ضربه و رطوبت مقاوم است.

سخن پایانی

با پیشرفت علم و اختراع دستگاه‌های جدید، کار بشر امروز آسان‌ شده و بیشتر کارها با دستگاه انجام می‌شود به گونه‌ای که حتی برای باز کردن در منزل لازم نیست تا دم در بروید و آن را باز کنید. هم‌اکنون بیشتر مردم تنها با زدن دکمه آیفون تصویری، در را به روی اهالی خانه یا مهمان باز می‌کنند. ما امروز در مورد پکیج آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۱۱۹۸ صحبت کردیم. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۱۱۹۸ به سایت آریا ایمن مراجعه نمایید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGT204

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
الکتروپیک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 2 واحدی
سایز صفحه نمایش
10 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
6
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (0)