×

پنل آیفون تصویری الکتروپیک 599

  • پنل طبقاتی رنگی
  • قابلیت تنظیم میزان صدا
  • دارای قابلیت دید در شب
  • با گارانتی 36 ماهه الکتروپیک
  • اعلام هشدار در هنگام سرقت
  • قابلیت تعریف رمز عبور و کارتخوان
  • دارای صفحه کلید لمسی خازنی (تاچ)
  • چرخش دوربید در 4 جهت با زاویه دید 120 درجه
  • مقاوم در برابر هر نوع شرایط آب و هوایی متفاوت
ادامه مطلب
ناموجود
با ضمانت
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

پنل الکتروپیک ۵۹۹

پنل ۵۹۹ الکتروپیک از جمله پنل‌هایی است که شرکت الکتروپیک به تازگی اقدام به تولید آن کرده است. این شرکت موفق که سابقه درخشانی در تولید انواع آیفون تصویری با امتیازات ویژه‌اش دارد، این بار مدل جدیدی از پنل کدینگ را طراحی و تولید کرد. پنل ۵۹۹ برای ساختمان‌هایی که تعداد واحدهای آنها بسیار زیاد است و امکان نصب آیفون تصویری معمولی وجود ندارد، کاربرد دارد. این محصول در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی تولید شده و استفاده از آن به زیبایی ساختمان شما کمک می‌کند. برای اینکه بیشتر با این محصول منحصر به فرد شرکت الکتروپیک آشنا شوید با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری خدمت شما ارائه کنیم.

پنل599

مشخصات پنل الکتریکی ۵۹۹

پنل آیفون تصویری الکتروپیک ۵۹۹ یکی از جدیدترین محصولات شرکت الکتروپیک است. پنل مزبور دارای بدنه آلومینیومی است و در مقابل گرد و غبار، رطوبت و ضربه مقاوم است. سیم‌کشی آن به گونه‌ای است که فقط با ۶ رشته سیم می‌تواند به ۲۰۴۰ واحد وصل شود. در قسمت بالای پنل، لنز ۷۰۰ تی وی لاینی قرار دارد تا بتواند تصاویر را با وضوح هر چه تمام‌تر در شب و روز انتقال دهد. زیر پنل هم بلندگو قرار دارد تا صدای پخش شده از نمایشگر به مخاطب برسد. نمایشگر پنل مزبور در اندازه ۳/۲ اینچی است که شامل منوی گرافیکی بوده و مواردی همچون شماره پلاک، شماره واحد و شماره واحد نگهبانی را نشان می‌دهد. از مزایای پنل الکتروپیک ۵۹۹ این است که بین ساعت ۲ تا ۶ صبح خاموش می‌شود تا مانع سرقت سیستم شود. کلید آن هم به صورت لمسی خازنی بوده و برای ایجاد ارتباط با واحد مورد نظر باید دکمه را فشار داد. در پایین‌ترین قسمت آن، ماژول کارت‌خوان وجود دارد که با تگ مغناطیسی، درب ساختمان را باز می‌کند. از ویژگی‌های دیگر این پنل، تعداد دیکودرهای آن است که برای هر ۸ واحد یک عدد کافی است و می‌تواند با یک منبع تغذیه ۶۲ واحد را پشتیبانی کند. برای بیش از ۶۲ واحد به دو منبع تغذیه نیاز است. این نسل جدید پنل باکیفیت ساخت ایران، دارای گارانتی سه ساله است که این امکان را فراهم می‌کند که در صورت بروز مشکل، مشتری بتواند تا یک سال آن را تعویض کند و در دو سال بعدی آن را در نمایندگی تعمیر کنند.

سخن پایانی

نسل جدید پنل‌ها، پنل الکتروپیک مدل ۵۹۹ است که مناسب ساختمان‌هایی است که تعداد واحدهای زیادی دارند و نمی‌توان از آیفون تصویری معمولی استفاده کرد. این محصول بی‌نظیر، بسیار باکیفیت بوده و بی‌شک شما از خرید پنل ۵۹۹ آیفون تصویری الکتروپیک راضی خواهید بود به ویژه که دارای ۳ سال گارانتی است. اگر قصد خرید این پنل را دارید در صورت تمایل می‌توانید به سایت ما که سایت آریا ایمن است مراجعه نمایید و از قیمت روز آن مطلع شوید و در صورت تمایل با قیمت مناسب‌تر از قیمت بازار به سفارش آنلاین آن بپردازید تا همکاران ما در سریع‌ترین زمان ممکن، آن را به دست شما برسانند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
E4147

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
الکتروپیک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پنل
نوع پنل
طبقاتی
محل قرارگیری
توکار
دید در شب
باز کردن درب با کارت یا تگ
پرسش و پاسخ (0)