×

پنل کدینگ دربازکن تصویری الکتروپیک رندا 1098

نوع دوربین: Cmos سونی رنگی
کیفیت دوربین: 1/3 مگا پیکسل
حداقل روشنایی: 0/05 لوکس
زاویه دید:  75 درجه 
میزان چرخش افقی: 46 درجه 
میزان چرخش عمودی: 16 درجه
جنس بدنه: آلومینیوم و پلاستیک
نوع صفحه کلید: لمسی (تاچ)
دید در شب: دارد با کیفیت بالا
حداکثر تعداد واحد: تا 256 واحد
باز کردن درب با کارت (تگ): دارد
ادامه مطلب
ناموجود
با ضمانت
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

پنل کدینگ رندا مدل 1098

شرکت الکتروپیک با تجربه زیادی که در تولید محصولات برقی و آیفون تصویری دارد، تجهیزات این وسایل را نیز با کیفیت بالا تولید می‌کند. زنگ دم دری ساختمان یا همان پنل که باید خارج از ساختمان برای زنگ زدن نصب شود، مدل‌های مختلفی دارد که یکی از زیباترین و بهترین آنها، پنل کینگ رندا است. در ادامه به شرح اطلاعاتی در رابطه با این پنل می‌پردازیم.

پنل 1098

مشخصات ظاهری پنل کدینگ رندا مدل 1098

پنل کدینگ رندا مدل 1098از ظاهر خوبی برخوردار است و جلوه زیبایی به خارج از ساختمان می‌بخشد. یکی از مهم‌ترین اجزای وسایل الکترونیکی که باید خارج از ساختمان قرار گیرند، پنل آیفون است. این پنل در دو بخش قرار دارد که یک بخش متعلق به لنز و بخش دیگر برای زدن زنگ است. پنل رندا لمسی است و باقطعات بسیار با کیفیتی تولید می‌شود. در کارخانه مهندسان زیادی به طراحی این پنل می‌پردازند و تولید آن نیازمند دقت و تفکر بالایی است.

خرید پنل کدینگ رندا مدل 1098

خرید این پنل به صورت حضوری و غیر حضوری امکان‌پذیر است. قیمت پنل کدینگ رندا مدل 1098با توجه به کیفیتی که دارد، کاملا مناسب است و نسبت به محصولات مشابه کیفیت بالایی دارد. این پنل در بازار امروزی به طور گسترده و وسیع وجود دارد و خرید آن کار آسانی است. کافی است شما سری به سایت‌های فروش محصولات الکترونیکی بزنید تا بتوانید این پنل را خریداری کنید. اگر شرکت معتبری را برای خرید خود انتخاب کنید، می‌توانید از کیفیت محصول اطمینان بیشتری داشته باشید و آن را با قیمت مناسبی تهیه کنید.

سخن پایانی

این پنل با کیفیت بالایی که دارد مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است و تا چندین سال با کیفیت بالا و بدون عیب و ایراد می‌تواند در خارج از ساختمان شما قرار داشته باشد.وب سایت آریا ایمن یکی از وب‌سایت‌هایی است که این پنل را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و شما می‌توانید به راحتی با مراجعه به این وب‌سایت خریدتان را به صوت آنلاین انجام دهید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
E4146

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
الکتروپیک
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پنل
نوع پنل
طبقاتی
محل قرارگیری
توکار
دید در شب
باز کردن درب با کارت یا تگ
پرسش و پاسخ (0)