×

پنل آیفون تصویری 1 واحدی الکتروپیک سخنگو 598

نوع دوربین: Cmos سونی رنگی
کیفیت دوربین: 1/3 مگا پیکسل
حداقل روشنایی: 0/05 لوکس
سوئیچ ضد سرقت: دارد
میزان چرخش افقی: 46 درجه 
میزان چرخش عمودی: 16 درجه
جنس بدنه: آلومینیوم و پلاستیک
نوع صفحه کلید: دکمه ای
دید در شب: دارد
حداکثر تعداد واحد: بدون محدودیت
قابلیت سخنگو: دارد
ادامه مطلب
2,068,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پنل آیفون تصویری 598 سخنگو

اگر به دنبال یک پنل آیفون تصویری برای نصب در محل کار خود، منزل یا دیگر مکان‌ها هستید، پنل تصویری مدل 598 سخنگو یک گزینه مناسب برای شما است. در ادامه به معرفی این محصول می‌پردازیم.

پنل آیفون تصویری مدل 598 سخنگو

پنل تصویری الکتروپیک مدل 598 یکی از جدیدترین محصولات تولید شده در شرکت الکتروپیک است که با بیش از ۵۰ سال سابقه در ساخت انواع آیفون‌های تصویری رنگی، سیاه و سفید در ایران فعالیت می‌کند. پنل آیفون تصویری مدل 598 سخنگو که به تازگی وارد بازار ایران شده، دارای قابلیت‌های مختلف و منحصر به فردی است.

ظاهر پنل آیفون تصویری مدل 598 سخنگو

پنل سخنگو 598 دارای طراحی بسیار زیبا و در عین حال ساده‌ای است. این پنل از ترکیب رنگ سیاه و سفید تشکیل شده که در بالای آن محیطی به رنگ مشکی را مشاهده می‌کنیم. در مرکز این پنل صوتی، یک عدد لنز با کیفیت بسیار عالی و در دو سمت آن دو عدد بلندگو با قدرت بسیار بالا تعبیه شده است. از دیگر ویژگی‌های ظاهری این محصول می‌توان به رنگ بدنه آن اشاره کرد. رنگ بدنه این محصول به رنگ طوسی است و به همین خاطر جلوه‌ای خاص را بعد از نصب ایجاد می‌کند.

مشخصات فنی پنل آیفون تصویری مدل 598 سخنگو

دوربین پنل آیفون تصویری ۱.۳ اینچی از نوع CDD است که کیفیت تصاویر را تا 650 تی وی لاینی را ارائه می‌دهد؛ همچنین شما می‌توانید زاویه دید را به چهار جهت اصلی آن تغییر دهید. از دیگر خصوصیات این پنل می‌توان به یک چراغ مخصوص دید در شب اشاره کرد که از نوع LED است. این پنل را می‌توانید در مناطق مرطوب نیز نصب کنید؛ چراکه این محصول دارای مقاومت بسیار بالا در برابر رطوبت و تغییر دما دارد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به سویچر اعلان هشدار در هنگام سرقت، نصب راحت و سریع و تاکید بر بسته شدن درب ساختمان با پخش یک پیغام به صورت صوتی اشاره کرد.

خرید پنل تصویری مدل 598 سخنگو

با توجه به ویژگی‌های فنی این محصول، پنل آیفون تصویری مدل 598 سخنگو گزینه‌ای مناسب جهت خرید شما است. برای خرید پنل آیفون تصویری الکتروپیک مدل 598، می‌توانید به سایت آریا ایمن مراجعه و این محصول را با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید.

سخن پایانی

ما در این مقاله از سایت آریا ایمن سعی کردیم تا پنل دربازکن تصویری الکتروپیک مدل 598 را به شما معرفی کنیم. این دربازکن وسیله‌ای مناسب برای نصب روی هر دیوار و در هر محیطی است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TP229

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
الکتروپیک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پنل
نوع پنل
طبقاتی
محل قرارگیری
توکار
نوع حسگر دوربین
CMOS رنگی
تنظیم زاویه دوربین
دید در شب
نور پس زمینه کلید
افزایش تعداد واحد
تا 40 واحد
باز کردن درب با کارت یا تگ
امکان تنظیم میزان صدا
تماس مستقیم با نگهبانی
مدل پنل بیرونی آیفون
سخنگو 598 الکتروپیک
تعداد واحد پنل
پنل 1 واحدی
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط