×

مانیتور آیفون تصویری الکتروپیک 1198

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
سایز نمایشگر: 10 اینچ
نوع LCD: لمسی خازنی
نوع نمایشگر: TFT-LCD رنگی
مدت گارانتی:  36 ماهه تابا
اتصال به پنل: 4 پنل آیفون تصویری
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: ندارد
نوع صفحه کلید: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد
ادامه مطلب
ناموجود
با ضمانت
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1198

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1198 ساخت شرکت معروف و معتبر الکتروپیک یا Electropeyk می باشد. شرکت داخلی الکتروپیک این آیفون تصویری را با پیشرفته ترین تکنولوژی و فناوری روز دنیا طراحی و تولید کرده است. این مدل آیفون تصویری الکتروپیک را می توان به عنوان نسل جدید آیفون های تصویری معرفی نمود. چرا؟! این شرکت صنایع الکترونیک ایرانی توانسته است بدون الگو برداری از شرکت ها و برندهای خارجی محصولی را طراحی و تولید نماید که بر سایر محصولات دیگر در این زمینه چه از لحاظ کیفیت و کارایی و چه از لحاظ طراحی، برتری دارد.

این آیفون تصویری ایرانی یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین محصولات این شرکت به حساب می آید. آیفون 1196 الکتروپیک دارای ویژگی ها و قابلیت هایی می باشد که موجب تمایز و برتری این محصول از دیگر محصولات می شود. این ویژگی های جذاب و فوق العاده این آیفون تصویری را به بهترین گزینه برای انتخاب تبدیل کرده است. در ادامه با برخی از این ویژگی ها و قابلیت های این محصول آشنا می شویم.

بسته آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1198 شامل این موارد می باشد :

مانیتور لمسی 10 اینچی

همراه 1 عدد کانکتور 5 پین و دو عدد کانکتور 4 پین و 1 عدد کانکتور 2 پین

براکت نصب مانیتور بر روی دیوار

سیم برق مانیتور ، رولپلاک ، پیچ و وارنیش

دفترچه راهنما و کارت گارنتی

ظاهر آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1198

یک آیفون تصویری با کیفیت و کاربردی و ایمن همان وسیله ای است که ما در خانه های امروزی و مدرن خود به آن نیاز داریم. پس می توان نتیجه گرفت که تهیه یک آیفون تصویری دارای اهمیت بسیاری می باشد. ولی آیا هر آیفون تصویری مناسب و ایمن است؟ قطعا نه!! شرکت الکتروپیک در طراحی این محصول، دقت و توجه زیادی را به کار گرفته است. پس می توان گفت که آیفون تصویری الکتروپیک طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی دارد. بدنه آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1198 از جنس ABS یا همان آنتی استاتیک بوده و به همین دلیل این آیفون تصویری به محصولی بسیار بادوام، مقاوم و باکیفیت تبدیل شده است.

مشخصات فنی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1198

با مشخصات فنی و ظاهری این مدل آیفون تصویری آشنا شدیم و حالا زمان آن رسیده تا ویژگی های خاص و منحصر به فردی که موجب وجه تمایز این محصول با سایر محصولات می شود را مورد بررسی قرار دهیم. برخی از قابلیت ها و ویژگی های آیفون تصویری الکتروپیک شامل موارد زیر می باشد:

صفحه نمایش آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1198

این محصول دارای یک صفحه نمایشگر 10 اینچی و همچنین لمسی و LED بوده و به همین خاطر تصاویر در این دستگاه دارای وضوح و شفافیت بسیار بالا و کیفیت HD و رزولوشن 480*800 می باشند. ابعاد و اندازه های این آیفون تصویری ایرانی کاملا استاندارد و مناسب بوده و ارتفاع و طول و قطر آن به ترتیب 160 و 330 و35 میلی متر می باشد.

استفاده از تکنولوژی TFT در نمایشگر

این فناوری فوق العاده را می توان به عنوان یکی از بروزترین تکنولوژی های مورد استفاده در ساخت نمایشگرهای تصویری به حساب آورد. استفاده این تکنولوژی در صفحه نمایش LED، میزان مصرف انرژی و خطرهای زیست محیطی بسیار پایین آورده و همچنین کیفیت و شفافیت بالایی را برای تصاویر به همراه دارد.

قابلیت برقراری ارتباط داخلی

این آیفون تصویری توانایی برقراری ارتباط داخلی بین واحدها (تا حدود 255 واحد) را دارد. این قابلیت این دستگاه را به محصولی با سطح کارایی بالا تبدیل کرده است. عملکرد این ویژگی همانند تلفن های داخلی می باشد و به منظور برقراری ارتباط و اتصال به واحدهای دیگر تنها باید گزینه و یا حالت intercom را انتخاب نماییم.

قابلیت اتصال به 6 دوربین مدار بسته و 2 پنل درب ورودی

این قابلیت ویژه و فوق العاده در آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1198 امکان دسترسی و کنترل 2 پنل ورودی و 6 دوربین امنیتی را برای ما فراهم می سازد.

حافظه داخلی و ذخیره سازی تصاویر رنگی

این آیفون تصویری ایرانی دارای حافظه داخلی بوده و توانایی ثبت و ضبط تصاویر رنگی، فیلم با صدا و همچنین پیغام های صوتی را به صورت کاملا اتوماتیک و خودکار دارد.

قابلیت استفاده از کارت حافظه یا SD CARD

استفاده از کارت حافظه SD تا 128GB را می توان به عنوان یکی از ویژگی های خاص و منحصر به فرد این مدل آیفون تصویری معرفی نمود. با استفاده از کارت حافظه می توانیم تصاویر و فیلم های بیشتری را ذخیره سازی نماییم.

آیفون تصویری الکتروپیک دارای سه سطح از تنظیمات بوده و این سه سطح مربوط به تنظیم تشخیص حرکت یا میزان حساسیت موشن، تنظیم حالت سایلنت و تنظیمات مربوط به نور و رنگ و صدا می باشد.

قابلیت اتصال به درب ثانویه یا پارکینگ

این محصول با اتصال به درب خروجی دوم یا همان پارکینگ، امکان باز کردن آن را به راحتی و بدون دردسر امکان پذیر می کند.

قابلیت اتصال به آسانسور

یکی از قابلیت هایی که آیفون 1198 الکتروپیک را به محصولی جذاب و فوق العاده تبدیل کرده است، قابلیت اتصال و دسترسی به آسانسور می باشد. این دستگاه این امکان را برای ما فراهم می سازد تا در صورت نیاز به آسانسور اتصال یافته و با فراخوان آن، به راحتی از آسانسور استفاده نماییم.

قابلیت نمایش 8 تصویر به طور همزمان

این آیفون تصویری با نمایش همزمان 8 تصویر با وضوح و کیفیت بالا و HD، امکان دسترسی و کنترل بیشتری را برای ما فراهم می سازد.

گاهی اوقات انتقال حجم زیادی از فایل های ذخیره شده در آیفون تصویری کار راحت و آسانی نیست، به همین دلیل جهت اتصال هارد اکسترنال به آیفون تصویری الکتروپیک برای انتقال داده ها، درگاه USB Mini بر روی آن تعبیه شده است.

وجود 9 ملودی اختصاصی و زیبای ایرانی

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1198 دارای 9 ملودی ایرانی می باشد و انتخاب ملودی دلخواه و همچنین تنظیم حجم صدا را برای ما امکان پذیر می کند.

جمع بندی و گارانتی

بعد از شناسایی و بررسی قابلیت ها و ویژگی های این محصول می توان نتیجه گرفت که این مدل آیفون تصویری ایرانی و خاص دارای سطح بالایی از کیفیت و کارایی می باشد. ما با انتخاب و خرید آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1198 به عنوان بهترین گزینه می توانیم بسیاری نیازهای خود را برطرف نماییم. قیمت آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1198 با توجه به ظاهر فوق العاده و منحصر به فرد خود و همچنین تمامی قابلیت های بررسی شده، بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. ویژگی ها و قابلیت های موجود در این دستگاه، بر روی قیمت آیفون تصویری تاثیر گذاشته و به عبارتی می توان گفت که تعیین کننده قیمت نهایی محصول می باشند.

برای انتخاب این محصول ویژه باید فاکتورهای بسیار مهمی را مانند مشخصات و ویژگی های دستگاه، قیمت، گارانتی و... مورد بررسی قرار داده است گارانتی این محصول 36 ماه است که شما می‌توانید بعد از کسب اطمینان خاطر، برای تهیه و خرید آن اقدام نماییم. خرید این آیفون تصویری با قیمت مناسب از فروشگاهی مطمئن، دارای اهمیت زیادی بوده و همچنین انتخاب فروشگاه مناسب برای تهیه این محصول نیازمند دقت و توجه بسیار می باشد. فروشگاه اینترنتی آریا ایمن می تواند امکان خریدی مطمئن و فوق العاده و ایمن را برای شما فراهم سازد.

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1198 و رقبا

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1198 همانطور که در بالا به آن اشاره شد یکی از جدید‌ترین محصولات شرکت الکتروپیک می‌باشد که با قابلیت‌های بی‌نظیری که دارد آن را تبدیل به یک آیفون تصویری منحصر به فرد و مناسب برای افراد خاص کرده است اگر بخواهیم در برند‌های دیگر محصولی را مشابه این مدل به شما معرفی کنیم باید سراغ محصولات شرکت تابا الکترونیک رفت آیفون تصویری 1910 تابا بهترین گزینه برای رقابت با این محصول الکتروپیک است قابیلت هایی که این آیفون تصویری در اختیار شما می‌گذارد تقریبا مشابه مدل 1198 الکتروپیک می‌باشد که از لحاظ قیمتی کمی بالاتر از مدل الکتروپیک می‌باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
E4112

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
الکتروپیک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
مانیتور
سایز صفحه نمایش
10 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
6
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (2)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 2 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1401/09/14

کی موجود میشه؟

وحید سالاری (کارشناس آریا ایمن) :

سلام و عرض ادب در حال حاضر با تعداد خیلی کمی موجود هست.

5.0
1400/03/19

قیمتش کمی گرونه ولی واقعا یه آیفون تصویری همکاره هست