×

جک برقی درب اتوماتیک پارکینگ الکتروپیک U10-400

نوع ومدل جک: بازویی،U10-400
تحمل وزن هرلنگه: 400 کیلوگرم
حداکثر عرض هر لنگه: 2.5 متر
مدت گارانتی : 24 ماهه الکتروپیک
ولتاژ موردنیاز موتور: 220ولت
تعداد تردد درشبانه روز: 100 بار
درجه حفاظتی: IP67
امکان تشخیص مانع: دارد
متعلقات نصب: برد+چشمی+فلاشر+ریموت
ادامه مطلب
10,900,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

جک برقی درب اتوماتیک پارکینگ الکتروپیک U10_400

امروزه استفاده از جک درب پارکینگ بسیار متداول شده است. به گونه‌ای که این درب‌‍‌ها توانسته‌اند جایگزین بسیار خوبی برای درب‌های پارکینگ معمولی شوند. یکی از بهترین مدل‌ها برای این جک‌ها، جک برقی درب اتوماتیک پارکینگ الکتروپیک U10_400 می‌باشد. استفاده از جک یوتاب سبب رفاه بیش‌تر برای افراد شده است. این نوع از جک‌ها سال‌های بسیاری است که تولید شده و استفاده می‌شود. امروزه ساخت این دستگاه با کیفیت و تکنولوژی بالا‌تری انجام می‌گیرد.

جک پارکینگی الکتروپیک u10-400

ویژگی‌های جک پارکینگ الکتروپیک مدل U10-400

جک‌های پارکینگی نیز مانند هر وسیله دیگری از ویژگی‌هایی خاصی برخوردار است که سبب تمایز آن‌ها با دیگر محصولات مشابه شده است. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های جک پارکینگ الکتروپیک مدل U10-400 میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

● مدل جک برقی بازویی

● دارای برق مصرفی 200 ولت

● مناسب هر لنگه درب با وزن 400 کیلوگرم

● مناسب برای تردد مسکونی

● دارای عرض هر لنگه با ابعاد 2.5 متر

مشخصات فنی جک یوتاب U10

جک ریلی وی تو ۸۰۰، دارای روکشی آلومینیمی است که در برابر انواع خطرات از آن محافظت می کند. از ویژگی‌های منحصر به فرد این جک، موتور 220 ولتی آن می‌باشد. موتور قدرتمند این محصول توانایی جا به جا کردن هر لنگه در به طول 2.5 متر و به وزن 400 کیلوگرم را دارد. جک برقی درب اتوماتیک پارکینگ الکتروپیک U10_400 دارای استادارد IP67 می‌باشد. این استاندارد از جمله مهم‌ترین استانداردهای محافظتی بوده که وجود آن برای چنین محصولاتی لازم است. توجه داشته باشید که این جک نمی‌تواند به طور کامل در آب قرار گیرد اما در مقابل رطوبت و گرد و غبار کاملا ایمن و مقاوم است.

یکی از مهم‌ترین عوامل در خرابی چشمی فتوسل، ورود گرد و غبار به آن است. بنابراین مقاومت در برابر گرد و غبار امتیاز مثبتی برای این محصول محسوب می‌شود. کارکرد دمایی بسیار مناسب این محصول سبب شده است که جک پارکینگ الکتروپیک U10-400 طول عمر بالایی داشته باشد. توجه داشته باشید که اگر از این جک در مناطق پر باران استفاده می‌کنید، بهتر است از مدل‌های ضد آب و کاملا مقاوم آن استفاده کنید. البته این مدل نیز مقاومت بسیار خوبی در برابر رطوبت داشته و تاکنون گزارش خرابی به علت نفوذ آب و سوختگی موتور ثبت نشده است.

امکان تردد بالا با جک الکتروپیک مدل U10_400

این محصول با توجه به قدرتی که داشته امکان تردد تا صد بار در روز را فراهم می‌کند. جک‌های الکترومکانیکی معمولا از تردد بالا پشتیبانی نمی‌کنند، زیرا افزایش تردد سبب استهلاک قطعات این دستگاه می‌شود. همچنین قطعات درب اتوماتیک فعالیت بسیار زیادی داشته و ممکن است به طور موقت موتور از کار بیفتد.

برخلاف موارد گفته شده، جک برقی درب اتوماتیک پارکینگ الکتروپیک U10_400 با قابلیت‌ها و موتور قدرتمندی که دارد، امکان تردد بالا را فراهم کرده است. امکان تردد بالا در این جک بدون کاسته شدن از عمر دستگاه امکان پذیر است. البته توجه داشته باشید که جک درب پارکینگ باید به صورت مرتب سرویس شود. سرویس و روغن کاری این جک‌ها موجب عملکرد بهتر و طول عمر بالا آن‌ها می‌شود.

قطعات به کار رفته در جک پارکینگی الکتروپیک U10_400

آنچه سبب منحصر به فرد بودن این جک پارکینگی الکتروپیک شده است، قطعات به کار رفته در این محصول است. در این محصول از بهترین قطعات با بالاترین کیفیت استفاده شده است. این قطعات نقش بسیار مهمی را در جک پارکینگ U10-400 ایفا می‌کند. قطعات به کار رفته در این محصول ایرانی یک سر و گردن از دیگر رقبا بالا‌تر است. با ما همراه باشید تا در ادامه به این قطعات بپردازیم.

● برد و مدارفرمان (یک عدد)

● ریموت (دو عدد)

● فلاشریا چراغ سر درب (یک عدد)

● چشمی (یک جفت)

● بازوها و متعلقات آن (دوعدد)

● کلید خلاص کن (جهت مواقع اضطراری) (دو عدد)

● بروشور نصب و کارت گارانتی

کلید خلاص کن

یکی از مهم‌ترین قطعات به کار رفته در جک برقی درب اتوماتیک کلید خلاص کن است. کلید خلاص کن برای مواقعی نظیر عدم وجود برق و خراب شدن دستگاه نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. کلید خلاص کن موجود در جک برقی بازویی به شکل آلن طراحی شده و 2 عدد آچار آلن جهت خلاص کردن بازو‌ها در آن به کار رفته است. وجود کلید خلاص کن در این قطعات بسیار مهم است.

فلاشر

فلاشر‌های به کار رفته در این محصول طراحی بسیار زیبا و شیکی دارند. در حقیقت می‌توان گفت که یکی از زیباترین فلاشرهای موجود در جک‌های پارکینگی در جک برقی درب اتوماتیک پارکینگ الکتروپیک U10-400 به کار رفته است. این فلاشر با ولتاژ 24 ولت کار می‌کند و یک آنتن جهت افزایش محدوده تحت پوشش ریموت‌ها در آن به کار رفته است.

چشمی

چشمی به کار رفته در این محصول هر گونه مانع مانند اشخاص و ماشین‌ها را در فضای میان درب شناسایی کرده و مانع از بسته شدن درب می‌شود. چشمی‌ها یک جفت بوده و در کناره‌های درب به خوبی نصب می‌شوند. یکی از چشمی‌ها فرستنده و دیگری نقش گیرنده را ایفا می‌کند. بنابراین هرگونه قطع سیگنال ارسالی از فرستنده نشانگر حضور مانعی در میان درب می باشد.

مدار فرمان

مدار فرمان این جک برقی یکی از بهترین و قابل اعتماد‌ترین برد‌های جک پارکینگ ایرانی می‌باشد. این محصول می‌تواند تمام انتظارات شما را از یک درب اتوماتیک حرفه‌ای برآورده کند. نمایشگر سون سگمنت آن قابلیت شناسایی موانع در مسیر درب را فراهم کرده است. همچنین تنظیم اتوماتیک حرکت بازو‌ها، بهره‌گیری از سیستم 2 سرعته برای بسته شدن درب پارکینگ و قابلیت‌هایی نظیر باز کردن درب به صورت تک لنگه از ویژگی‌های بسیار مهم این مدار فرمان می‌باشد.

ویژگی ‌های برد کنترلی جک درب اتوماتیک الکتروپیک U10_400

همانطور که اشاره کردیم برد کنترلی جک پارکینگ الکتروپیک قابلیت‌های منحصر به فردی دارد. از جمله مهم‌ترین قابلیت‌های این برد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

● قابلیت تنظیم راحت و سریع منو‌ها در صفحه نمایش

● تنظیم قدرت هر یک از موتورها به صورت جداگانه

● تشخیص مانع میان درب به وسیله نظارت بر جریان موتور‌ها

● کنترل اتوماتیک جریان موتور‌ها

● انتخاب فعال یا غیرفعال بودن تغذیه چشمی‌ها در هنگام بیکاری و در موقعیت چارچوب

سخن پایانی

یکی از مهم‌ترین ابزار‌ها در مجتمع‌های مسکونی جک‌های برقی اتوماتیک پارکینگ می‌باشد. این وسیله آرامش و راحتی را برای همه اعضای ساختمان فراهم کرده است و امنیت بسیار مناسبی را برای ساختمان ایجاد می‌کند. آریا ایمن ارائه کننده انواع جک برقی پارکینگ الکتروپیک می‌باشد. تیم مشاوره آریا ایمن به شما در انتخاب بهترین جک درب پارکینگ کمک خواهد کرد. جک برقی درب اتوماتیک پارکینگ الکتروپیک U10_400 می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای هر ساختمانی باشد.

بررسی با رقبا

اگر بخواهیم رقیبی را برای این محصول الکتروپیک در نظر بگیریم می‌توان به جک سیماران مدل 4V اشاره کرد که یکی از محصولات شناخته شده در بازار می‌باشد که توان جابجایی درب پارکینگ تا 280 کیلوگرم را دارد و از دیگر رقبای این محصول می‌توان به جک کالیپسو 400 اشاره کرد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
J8101

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
الکتروپیک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
24 ماه

مشخصات فنی

محصولات جک برقی
بازویی
برق مصرفی
220 ولت
مناسب عرض هر لنگه
2/5 متر
مناسب برای تردد
مسکونی
مناسب هر لنگه درب با وزن
400 کیلو
تشخیص مانع
درجه حفاظتی
IP67

تجهیزات همراه

مرکز کنترلر
ریموت
فلاشر
فتوسل

سایر ویژگی‌ها

قابلیت ترمزگیری
پرسش و پاسخ (0)