×

کلید و پریز پارت الکتریک مدل آذین

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
  • نصب توکار
  •  گارانتی 24 ماهه 
  • نوع ساده مکانیکی
  • محصول کشور ایران 
  • شرکت سازنده پارت الکتریک
  • جنس بدنه پلاستیک فشرده 
ادامه مطلب
ناموجود
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

کلید و پریز پارت الکتریک مدل آذین

کلید و پریز پارت الکتریک مدل آذین یکی از محصولات درجه یک کمپانی پارت الکتریک است. این کلید و پریز از جنس مقاوم و مستحکم برخوردار است. عمر طولانی و مقاومت آن از ویژگی های اصلی این محصول محسوب می شود. شما می توانید کلید و پریز پارت الکتریک مدل آذین در رنگ های متنوعی تهیه کنید.

طراحی ظاهری کلید و پریز پارت الکتریک مدل آذین بسیار زیبا می باشد به طوری که استفاده از آن به هر محیطی روح می بخشد و جلوه ای خاص به ان می دهد. این کلید و پریز ایرانی در طیف رنگی گوناگونی تولید و به بازار وارد شده است. این کلید و پریز لوکس به گونه ای طراحی شده است که باب سلیقه اکثر افراد باشد. قاب بیرونی کلید و پریز پارت الکتریک مدل آذین در رنگ های نقره ای، سفید، آبی آسمانی، فیلی، اخرایی، کرم شیری و قاب فلزی موجود است که کاربران می توانند با توجه به سلیقه شخصی و همچنین دکوراسیون محیط مدنظرشان یکی از این مدل ها را انتخاب کنند. همچنین قاب میانی این مدل از کلید پریز پارت الکتریک در چند رنگ متفاوت از جمله نقره ای، بژ، سفید، مشکی، ذغالی مات و چوب موجود است. مکانیزم کلید و پریز پارت مدل ازین به صورت جداگانه در اختیار کاربران قرار می گیرد. بنابراین کاربران قادر به انتخاب هر یک از رنگ های قاب میانی و قاب درونی این مدل کلید و پریز به صورت دلخواه و ترکیب آنها با یکدیگر هستند.

کلید و پریز پارت مدل آذین

ویژگی های کلید و پریز پارت الکتریک مدل آذین

یکی از ویژگی های کلید و پریز پارت الکتریک مدل آذین این است که این کلید و پریز دارای گواهینامه ی کیفیت اروپا می باشد. از این رو می توان به کیفیت ساخت و تولید آن اطمینان کرد. کلید و پریز مدل آذین در برابر تغيير رنگ و خط و خش بسیار مقاوم است و با گذشت زمان هیچ گونه تغییری در ظاهر این کلید پریز مشاهده نخواهید کرد. کلید و پریز پارت الکتریک مدل آذین انواع مختلفی از جمله کلید یک پل و دو پل، شاسی زنگ، کلید کولر، پریز آنتن و تلفن ، کلید دیمر و غیره موجود می باشد. با خرید کلید و پریز پارت الکتریک مدل آذین قادر به رفع تمامی نیاز های یک ساختمان خواهید بود.

برای خرید اینترنتی کلید و پریز می توانید به فروشگاه اینترنتی آریا ایمن مراجعه کنید. این فروشگاه اینترنتی همچنین کلید و پریز پارت الکتریک مدل آذین را به مشتریان خود ارائه می دهد. قیمت کلید و پریز بدون شک در خرید و انتخاب شما تاثیر خواهد داشت. ولی به طور کلی بهتر است بدانید که قیمت کلید و پریز پارت مناسب و به صرفه است. اگر می خواهید قیمت کلید و پریز پارت الکتریک مدل آذین را به طور دقیق بدانید به فروشگاه آریا ایمن مراجعه کنید. فروشگاه اینترنتی آریا ایمن ضمانت کیفیت تمامی محصولات خود است.

اگر بخواهیم نمونه‌ای را در برندهای دیگر مشابه این مدل به شما معرفی کنیم که از لحاظ شباهتی بسیار نزدیک به این مدل پارت است کلید و پریز ویکو مدل ترندا Trenda می‌باشد

کلید و پریز پارت الکتریک مدل آذین

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
P8103

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
پارت الکتریک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
24 ماه

مشخصات فنی

جنس بدنه
پلاستیک فشرده
نوع کلید و پریز
ساده مکانیکی
طریقه نصب
توکار
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1399/07/23

سلام من یک پریز از سایت آریا ایمن خریدم مدل اذین هست
من یه دونه خریدم و دیدم که کیفیتش عالی دوازده تا دیگه خریدم .
رنگش قشنگ بود .کیفیتش عالی بود.
من که خریدم و راضی هستم به شما هم پیشنهاد میدم .
اگه خریدید و کیفیتش عالی بود حتما نظرتون را بنویسید.