×

پکیج آیفون تصویری 1 واحدی با قفل ضد سرقت الکتروپیک 996 سفید

1 عدد مانیتور: 996 الکتروپیک - 7 اینچی
پنل: 1 واحدی 1086
ترانس (منبع تغذیه): 386 الکتروپیک
قفل برقی: یوتاب الکتروپیک
مدت ضمانت: 36 ماهه پیک
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: دارد
نوع صفحه کلید مانیتور: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
7,988,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پکیج ضد سرقت یک واحدی آیفون تصویری الکتروپیک 996:

اگر به دنبال یک محصول به روز و باکیفیت هستید ،از جدیدترین محصولات شرکت الکتروپیک،آیفون تصویری ضد سرقت یک واحدی الکتروپیک مدل 996 را به شما معرفی میکنیم که با استفاده از فناوری های بروز دنیا و قطعاتی باکیفیت و مطلوب تولید میشود و همچنین از مدل های پرفروش و پرطرفدار این شرکت میتوان آن را نام برد. در ادامه به معرفی ویژگی های این آیفون تصویری میپردازیم .

مشخصات ظاهری و فنی آیفون تصویری ضد سرقت الکتروپیک مدل 996 :

صفحه نمایش بزرگ و لمسی ،داشتن حافظه خارجی و حافظه داخلی ،اتصال به دو پنل دوربین مداربسته از خصوصیات منحصر به فرد این آیفون است. بدنه مانیتور این آیفون از جنس پلاستیک abs ساخته شده و در دو رنگ سفید و مشکی موجود میباشد.قاب بدنه مانیتور آن از چهار طرف به یک اندازه است و در سمت چپ قاب مانیتور گوشی آن قرار دارد. همچنین این آیفون برای ایجاد امنیت بیشتر تصاویر و صدا را ضبط میکند. در کل میتوان گفت این پکیج دارای مشخصات فنی قوی و همچنین نمایشگر بزرگ و دارای کیفیت بالا است. از بهترین امکانات این محصول میتوان به امکان احضار آسانسور و باز کردن درب پارکینگ از طریق مانیتور اشاره کرد. و همچنین این پکیج یک واحدی ضد سرقت امکان تنظیم تصویر صفحه نمایش خود را روی osd دارد. آیفون تصویری مدل 996 نسبت به مدل های دیگر ظاهری جذاب تر دارد که یک انتخاب مناسب برای زیباسازی منزل شماست. ضمنا لازم به ذکر است که اگر تمایل به عکس برداری و فیلم برداری و ذخیره آن در حافظه داخلی آن را دارید ، این محصول را انتخاب نکنید.

قابلیت های محصول :

از قابلیت های این آیفون تصویری الکتروپیک میتوان به سطح ارتباطی بالا و صفحه مانیتور لمسی آن که کارایی های بسیاری مانند : باز کردن درب پارکینگ ، فراخوانی آسانسور، صفحه نمایش7 اینچی لمسی ، دارای حافظه داخلی ضبط فیلم و تصویر با امکان ارتقا به 32 گیگابایت ، ارتباط داخلی با همه واحد ها و نگهبانی ، اتصال به دو پنل دم دری و یا دوربین مدار بسته را دارد که ضمناً برای یک مجتمع مسکونی بسیار مناسب است ، اشاره کرد.

محصولات پکیج ضد سرقت یک واحدی مدل 996 :

پکیج ضدسرقت مدل 996 شامل پنل یک واحدی ثمین،ترانس 8401 و قفل زنجیری است.

سخن پایانی :

از مهمترین مواردی که در خرید آیفون تصویری در نظر گرفته می شود،مناسب و مقرون به صرفه بودن قیمت آن است. آیفون تصویری الکتروپیک این ویژگی را دارد و همچنین شرکت الکتروپیک برای اطمینان خاطر مشتری و کسب رضایت بیشتربرای تمامی محصولاتش گارانتی سه ساله در نظر گرفته است. اگر شما قصد خرید آیفون تصویری الکتروپیک 996 را دارید، می توانید از طریق وبسایت آریا ایمن ، این محصول را با قیمتی مناسب تهیه نمایید. مشاوران و کارشناسان فروش پاسخگوی سوالات شما خریداران در زمینه خرید و نصب می باشند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGA205

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
الکتروپیک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 1 واحدی
سایز صفحه نمایش
7 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط