×

پکیج آیفون تصویری 1 واحدی با قفل ضد سرقت الکتروپیک 797

1 عدد مانیتور: 797 الکتروپیک - 4/3 اینچی
پنل: 1 واحدی 1086
ترانس (منبع تغذیه): 386 الکتروپیک
قفل برقی: یوتاب الکتروپیک
مدت ضمانت: 36 ماهه پیک
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: ندارد
نوع صفحه کلید مانیتور: دکمه ای
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
5,978,000 تومان
5,863,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پکیج ضد سرقت آیفون تصویری الکتروپیک مدل 797

شرکت الکتروپیک با سابقه ای درخشان در 3 دهه اخیر به یکی از برترین تولیدکنندگان آیفون های صوتی و تصویری با کیفیت داخلی تبدیل شده است.یکی از محصولات این برند آیفون تصویری 797 است که یکی از پرفروش ترین دربازکن های الکتروپیک می باشد. فروشگاه آریا ایمن این آیفون تصویری پرفروش را در قالب پکیج ضد سرقت یک واحدی قرار داده است که در ادامه به آن میپردازیم.

مشخصات کلی

اجزای پکیج ضد سرقت 1 واحدی شامل: مانیتور 3/4 اینچ رنگی مدل 797 الکتروپیک پنل 1086 الکتروپیک قفل برقی یوتاب معمولی الکتروپیک ترانس الکتروپیک و قاب باران گیرهدیه فروشگاه آریا ایمن به شما خریداران محترم

مشخصات ظاهری و فنی آیفون تصویری 797

این آیفون تصویری از نظر ویژگی های فنی و ظاهری متفاوت و منحصر به فردش توجه مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است .طراحی ظاهری این محصول یکی از مواردیست که این آیفون را از بقیه دربازکن ها متمایز کرده است.دو طرف مانیتور از سمت راست وچپ حالت خمیده به خود گرفته و گوشی که در سمت چپ آیفون قرار دارد نیز در همان قسمت تحت زاویه قرار گرفته است.دربازکن تصویری مدل 797 سه دکمه غیر لمسی دارد که به صورت عمودی طراحی شده است.کاربرد این دکمه ها به ترتیب از بالا به پایین برای فراخوانی آسانسور،روشن کردن صفحه مانیتور و دوربین پنل جلو درب و یا دوربین مداربسته و آخرین دکمه جهت باز کردن درب ساختمان.قسمت پایین صفحه دو گزینه به نام های MODE و MICRO SD قرار دارد که برای حرکت در گزینه های منو و مشاهده عکس های گرفته شده در حافظه خارجی استفاده میشود . با بدنه محصول از جنس پلاستیک فشرده مقاومت بالا در برابر ضربه و مانیتور آیفون تصویری الکتروپیک از تکنولوژی LCD-TFT در دو رنگ سفید و مشکی ارائه شده است.نبود امکانات اضافی مانند صفحه کلید و مانیتور لمسی،تغییر صدای زنگ ،ارتباط داخلی و نگهبانی باعث شده است قیمت این محصول بسیار مناسب و مقرون به صرفه باشد.در ادامه به چند ویژگی آیفون 797 میپردازیم: قابلیت ضبط تصویر قابلیت تنظیم میزان صدای زنگ قابلیت افزودن گوشی موازی یا صوتی قابلیت اتصال به 2 پنل و دوربین

مشخصات پنل 1086 الکتروپیک

پنل دربازکن 1086 برای ساختمان های 1 طبقه تا برج های 40 طبقه توسط برند الکتروپیک ساخته میشود.بلند گو و میکروفون این پنل در قسمت بالا و در وسط پنل ،دوربین با یک نور آبی نواری دور تا دور دوربین و چهار چراغ LED سبز قرار گرفته شده است که جهت دید شفاف و مناسب در شب تعبیه شده. در قسمت پایین محصول دکمه های غیر لمسی برای به صدا درآمدن واحد ها تعبیه شده. کیفیت دوربین خوب است و عکس هایی با کیفیت عالی در اختیار شما میگذارد.

مشخصات ترانس 386

به ترانس 386 الکتروپیک ،منبع تغذیه 386 الکتروپیک نیز گفته میشود.این قطعه یک جزء مهم در راه اندازی و نصب آیفون تصویری است و به تامین برق پنل و تبدیل برق 220 ولت شهری به 12 ولت و به کاهش مصرف برق کمک میکند.جنس بدنه آن ازABS آنتی استاتیک که باعث کیفیت بالا محصول میشود.یکی دیگر از مزایای این ترانس سیم کشی و نصب ساده و سریع این قطعه بر روی پنل دربازکن می باشد.در صورتیکه به ترانس آسیبی وارد شود و یا فشاری به آن بیاید و خراب شود اصلاً نباید نگران بقیه اجزای متصل به ترانس باشید زیرا فقط فیوز قرار داده شده در ترانس سوخته و بقیه اجزا سالم می ماند خبر بهتر اینکه برای این مشکل هم شرکت مشتری محور الکتروپیک راهی قرار داده است تا نیازی به تعویض و یا خرید ترانس جدید نباشد و شما با فیوز یدکی که از قبل در پک قرار داده شده میتوانید آن را تعمیر کنید .

مشخصات قفل برقی یوتاب معمولی الکتروپیک 1093

این قفل برقی هم از شرکت الکتروپیک است که محصولی جدید و تازه تولید شده می باشد . همچنین شما میتوانید از این قفل برای جک در پارکینگ و یا در نفررو جهت امنیت بالاتر استفاده کنید .دلیل نام گذاری این پکیج به اسم "ضد سرقت" همین قفل است که از ضریب امنیت بالایی برخوردار است.در گذشته از قفل های زنجیری برای درب ساختمان ها و پارکینگ استفاده میشد که علاوه بر اینکه از امنیت پایینی برخوردار بودند بیشتر آیفون های تصویری هم قابلیت اتصال به آن ها را نداشتند.به این منظور بسیاری از برند های مختلف در دنیا شروع به ساخت این قفل های برقی مانند قفل برقی یوتاب مدل 1093 کردند که بدون هیچ زنجیری و فقط با جریان برق، درب را باز و بسته میکند.لازم به ذکر است اسم دیگر این قفل ها ، قفل "کله گاوی" ست. هر ساله فروش این محصول بیشتر میشود به این خاطر است که مردم با ویژگی های این قفل آشنا و آن را به بقیه قفل ها ترجیح دادند .

گارانتی

در این مطلب با بسیاری از ویژگی های آیفون تصویری 797 الکتروپیک آشنا شدیم.گارانتی این محصول هم مانند بقیه خصوصیات آن مشتری را راضی میکند.این گارانتی سه ساله از طرف شرکت الکتروپیک به خریداران محترم داده میشود .

سخن پایانی

دربازکن های تصویری با قیمت های مختلفی در سایت های متفرقه و یا ناشناس ارائه شده اند.اما شما میتوانید با خیال آسوده از سایت (با نماد اعتماد) و یا فروشگاه آریا ایمن با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGA211

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
الکتروپیک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 1 واحدی
سایز صفحه نمایش
4/3 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط