×

پکیج آیفون تصویری 1 واحدی با قفل ضد سرقت تابا TVD5-43

1 عدد مانیتور: TVD5-43 تابا - 4/3 اینچی
پنل: 1 واحدی ثمین
ترانس (منبع تغذیه): 8401 تابا
قفل برقی:  یوتاب الکتروپیک
مدت ضمانت: 36 ماهه تابا
ضبط تصاویر: ندارد
ارتباط داخلی: ندارد
نوع صفحه کلید مانیتور: دکمه ای
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
5,405,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پکیج ضد سرقت یک واحدی 5-43

پکیج ضد سرقت یک واحدی 5-43 یکی از بهترین پکیج‌های تولید شده تا سال 2022 جهت ایجاد امنیت منازل است. این پکیج آیفون تصویری در وب‌سایت آریا ایمن با قیمت بین 2.35.600 تا 3.100.00 همراه با پرداخت ایمن، ضمانت کالا اورجینال از طرف وب‌سایت، گارانتی 36 ماهه شرکت تابا مشاوره قبل از خرید به فروش می‌رسد.

معرفی پکیج ضد سرقت یک واحدی 5-43

پکیج ضد سرقت یک واحدی 5-43 دارای صفحه مانیتور 4,3 اینچی به همراه تکنولوژی TFT-LCD است که تصویر مورد نظر را با بالاترین رزولوشن مورد نظر تا کیفیت 480 به نمایش می‌گذارد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید از طریق تنظیمات آیفون به تنظیم تصویر نمایش و کیفیت تصویر بپردازید. مدت زمان تعیین شده برای نمایش تصویر اطراف خانه بین 1 دقیقه تا 2 دقیقه است. همچنین شما می‌توانید از چرخش 360 درجه دوربین و لنز پکیج ضد سرقت یک واحدی 5-43 برای کنترل تمامی محیط‌های اطراف خانه خود استفاده کنید.

به صورت کلی پکیج ضد سرقت یک واحدی 5-43 از مانیتور 5-43 ، پنل ثمین ، قفل ضد سرقت و بسیار مطمئن و ترانس 8401 تابا تشکیل شده است. البته دقت داشته باشید که پکیج ضد سرقت یک واحدی 5-43 همانطور که از نامش مشخص است، تنها امکان اتصال به یک مانیتور را دارد و شما نمی‌توانید برای بیشتر از یک واحد از ان استفاده کنید.

آیا پکیج ضد سرقت یک واحدی 5-43 حافظه داخلی دارد؟

در بین تولیدات شرکت تابا، محصولات بسیار زیادی هستند که حافظه داخلی دارند و شما می‌توانید عکس‌ها و فیلم‌های دریافت شده از ایفون ضد سرقت را در آن قرار دهید، اما پکیج ضد سرقت یک واحدی 5-43 دارای حافظه داخلی زیادی نیست و شما تنها می‌توانید حافظه تلفن همراه خود را به این آیفون برای کنترل و ذخیره فیلم ها یا عکس‌های دریافتی از محیط اطراف خانه متصل کنید.

گارانتی پکیج ضد سرقت یک واحدی 5-43 :

پکیج ضد سرقت یک واحدی 5-43 در وب‌سایت آریاایمن از 36 ماه گارانتی کامل برخوردار است؛ یعنی شما پس از تاریخ فروش تا سه سال کامل می‌توانید از امکانات تعمیر و تعویض این ایفون استفاده کنید.

تنظیمات پکیج ضد سرقت یک واحدی 5-43 :

تنظیمات پک ضد سرقت تک واحدی تابا مدل 5-43 برگرفته از تنظیم چگونگی نمایش تصویر بیرون از خانه و اطراف خانه، میزان صدا پکیج ضد سرقت، ملودی پکیج ، چرخش دوربین و... با استفاده مانیتور و همچنین گوشی همراه شما امکان‌پذیر است.

قیمت پک ضد سرقت تابا

همانطور که مطرح شد قیمت پک ضد سرقت تابا با توجه به اطلاعات دریافت شده از برند تولیدی تا امروز در وب‌سایت آریا ایمن 3.100.000 تومان است، اما احتمال دارد این قیمت با توجه به نوسان‌های موجود در بازار تغییر داشته باشد و بیشتر یا کمتر شود. برای اطمینان از قیمت خرید حتما از مشاورهای سایت اریا ایمن در زمان خرید کمک بگیرید.

سخن پایانی

درصورت علاقه به تمایل به خریدآیفون تصویری تابا می‌توانید از طریق وب‌سایت آریا ایمن با قیمت تعیین شده اقدام به خرید کنید. این سایت گارانتی و ضمانت کالا اورجینال را در اختیار شما قرار می‌دهد و درصورتی که پس از نصب با کوچک ترین مشکلی در ساختار آیفون تصویری تابا مدل 5-43 روبرو شدید، می‌توانید به تعویض محصول بپردازید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGA101

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 1 واحدی
سایز صفحه نمایش
4/3 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
1
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط