×

پکیج آیفون تصویری 1 واحدی با قفل ضد سرقت تابا TVD5-70

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
1 عدد مانیتور: TVD5-70 تابا - 7 اینچی
پنل: 1 واحدی ثمین
ترانس (منبع تغذیه): 8401 تابا
قفل برقی:  یوتاب الکتروپیک
مدت ضمانت: 36 ماهه تابا
ضبط تصاویر: ندارد
ارتباط داخلی: ندارد
نوع صفحه کلید مانیتور: دکمه ای
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
6,160,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پکیج ضد سرقت یک واحدی آیفون تصویری تابا مدل70-5

پکیج ضد سرقت یک واحدی آیفون تصویری تابا مدل 70-5 از مجهزترین نمونه‌های تولیدی شرکت تابا برای پکیج ضدسرقت است. این پکیج از مانیتور 7 اینچ به همراه پنل مقاوم، قفل ضد سرقت و ترانس 8401 تابا برخوردار است. این محصول از پرطرفدارترین محصولات موجود در سایت آریا ایمن است. در این مطلب بیشتر با این آیفون تصویری آشنا خواهیم شد.

پکیج ضد سرقت یک واحدی آیفون تصویری تابا مدل70-5

اگر قصد خرید یک پکیج کامل ضدسرقت با مشخصات فنی قوی برای یک واحد خانه دارید، ما به شما پکیج ضد سرقت یک واحدی آیفون تصویری تابا مدل 70-5 را معرفی می‌کنیم. این محصول دارای یک نمایشگر بسیار بزرگ با کیفیت بالا برای نمایش تصویر بدون حافظه داخلی است. در صورتی که تمایل به عکسبرداری و فیلمبرداری و ذخیره آن در حافظه داخلی پکیج ضد سرقت یک واحدی آیفون تصویری دارید، این محصول را انتخاب نکنید. پکیج ضد سرقت یک واحدی آیفون تصویری تابا مدل 5-70 دارای مدل‌های 1070 ، 2070 ، 3070 است که شما با توجه به بودجه مالی خود می‌توانید از بین آنها یکی را انتخاب کنید. قابل ذکر است که پکیج ضد سرقت یک واحدی آیفون تصویری تابا مدل 5-70 توانایی تنظیم تصویر صفحه نمایش خود را روی OSD دارد و شما می‌توانید از طریق تنظیمات این آیفون به تنظیم نور، میزان روشنایی، المان‌های رنگی، المان‌های گرافیکی و شخصی‌سازی تصویر بپردازید.

میزان زمان نمایش تصویر در آیفون تصویری تابا مدل  70-5

آیفون تصویری تابا مدل 70-5 به صورت عادی دارای زمان نمایش تصویر بین 1 دقیقه تا 2 دقیقه است؛ اما شما با توجه مدت زمان دلخواه می‌توانید از طریق تنظیمات این زمان را تغییر دهید، تنها کافی است که با گوشی همراه خود به آیفون متصل شوید یا با استفاده از دکمه تنظیمات به تغییر زمان بپردازید. در صورتی که مدت زمان نمایش پکیج ضد سرقت یک واحدی آیفون تصویری تابا مدل 70-5برای شما کم است، علاوه بر تنظیمات جدید می‌توانید به صورت مجدد پس از مشاهده تصویر روی دکمه روشن کردن صفحه نمایش کلیک کنید تا بین یک دقیقه تا دو دقیقه به صورت مجدد تصویر را نمایش دهد.

محصولات پکیج ضد سرقت یک واحدی آیفون تصویری تابا مدل 70-5

1 ــ پنل یک واحدی ثمین :

این پنل از بهترین پنل‌های موجود است که می‌تواند صدای زنگ را پخش کند. میزان روشنایی را تنظیم کند و اتصال بین مانیتور و قفل را نیز تنظیم خواهد کرد. جنس این پنل از آلومینیوم و سرب ساخته شده است و از آیفون در برابر سرما، گرما و باران نگهداری می‌کند و به عنوان یک هشداردهنده بسیار قوی با زاویه دید 75 درجه است.

2- ترانس 8401 تابا

یکی از اقلام موجود در پکیج ضد سرقت یک واحدی آیفون تصویری تابا مدل70-5 را می‌توانیم ترانس 8401 تابا معرفی کنیم. این ترانس از جنس پلاستیک ساخته شده است و می‌تواند برق شهری را به برق 12 تا 22 ولت تنظیم کند.

3 ــ قفل زنجیری تابا :

این قفل از بهترین قفل‌های موجود در که شما می‌توانید از آن برای مچ کردن با آیفون تصویری استفاده کنید. قابل ذکر است که این قفل دارای خاصیت ضد زنگ بودن، مقاومت بالا در برابر تغییرات دما ، مقاومت بالا در برابر ضربه و... است.

سخن پایانی

درصورتی که قصد خرید پکیج ضد سرقت یک واحدی آیفون تصویری تابا مدل70-5 را دارید می‌توانید از آریاایمن تمامی این پکیج را به صورت کامل با قیمتی ارزان و در کوتاه‌ترین زمان ممکن همراه با مشاوره رایگان خریداری کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGA102

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 1 واحدی
سایز صفحه نمایش
7 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
1
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1400/09/21

قبلا ازین قفل زنجیری ها داشتیم دزد با راحت اومد گونی برنجمون رو از انبار برد ازین قفل های ضد سرقت گرفتیم چند ساله واقعا هم راضی هستیم.

محصولات مرتبط