×

پکیج آیفون تصویری * ضد سرقت * 1 واحدی الکتروپیک 897

1 عدد مانیتور: 897 الکتروپیک - 4/3 اینچی
پنل: 1 واحدی 1086
ترانس (منبع تغذیه): 386 الکتروپیک
قفل برقی: یوتاب الکتروپیک
مدت ضمانت: 36 ماهه پیک
ضبط تصاویر: ندارد
ارتباط داخلی: ندارد
نوع صفحه کلید مانیتور: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
6,180,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پکیج ضد سرقت یک واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 897

آیا قصد خرید پکیج ضد سرقت یک واحدی را دارید اما نمی‎دانید چه مدلی را انتخاب کنید؟ پکیج ضد سرقت یک واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 897 یکی از بهترین پکیج‌های ضد سرقت تولید شده در کشور ایران است که شما می‌توانید آن را همراه با گارانتی 36 ماهه به ساده‌‌ترین شکل ممکن خریداری کنید.

معرفی پکیج ضد سرقت آیفون تصویری الکتروپیک مدل 897

اگر قصد خرید بهترین پکیج ضد سرقت موجود در ایران را دارید، ما پکیج ضد سرقت یک طبقه آیفون تصویری الکتروپیک مدل 897 را با مانیتور 4.3 اینچی، صفحه نمایش LCD و بالاترین وضوح رنگ به شما پیشنهاد می‌دهیم. زمانی که از یک پکیج صحبت می‌کنیم، منظور ما مانیتور 897، پنل 1086 ، قفل ضد سرقت، ترانس الکتروپیک در کناریکدیگر با بالاترین کیفیت و گارانتی 36 ماهه به همراه خدمات پس از فروش است. در ادامه با ما همراه باشید تا به شرح ویژگی‌های این پکیج بپردازیم.

ویژگی های پکیج ضد سرقت آیفون تصویری الکتروپیک

پکیج ضد سرقت یک واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 897 دارای ویژگی‌های متعددی است که در ادامه به شرح آنها خواهیم پرداخت.

صدای شفاف ملودی

همانطور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین معیارهای سنجش > آیفون های تصویری ، شفاف بودن ملودی آنها است. برخی از آیفون‌ها به دلیل صدا بسیار کم و نا مشخصی که دارند، نمی‌توانند اطلاع رسانی بالایی داشته باشند، اما پکیج ضد سرقت یک واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 897 از صدا بسیار شفافی در ملودی برخوردار است که باعث آرامش خاطر صاحب‌خانه از اطلاع رسانی آیفون می‌شود.

وضوح رنگی بالا و صفحه نمایش LCD

شما یک آیفون تصویری را خریداری می‌کنید تا تصویر افرادی که پشت در قرار دارند را مشاهده کنید. درصورتی که آیفون از وضوح رنگی کمی برخوردار باشد، نمی‌توانید تصویر را به صورت واضح ببینید، اما پکیج ضد سرقت یک واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 897 دارای بالاترین وضوح رنگی ممکن در بین آیفون‌های تصویری است.

قابلیت اتصال به دوربین های امنیتی

افرادی که برای ایجاد امنیت در منزل خود از دوربین‌های مدار بسته استفاده می‌کنند، می‌توانند دوربین مدار بسته خود را به پکیج ضد سرقت یک واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 897 متصل و تصاویر دوربین مداربسته را با چرخش کامل در دوربین مشاهده کنند. همچنین این آیفون توانایی فیلمبرداری و عکس‌برداری از تصاویر دریافت شده را دارد

اتصال گوشی با مگنت

شما می‌توانید با یک مگنت به پکیج ضد سرقت یک واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 897 برای تنظیم و کنترل دوربین متصل شوید. شما از طریق موبایل نیز می‌توانید میزان صدا آیفون را تنظیم کنید و به کنترل تصاویر عکس‌برداری شده بپردازید.

امکان چرخش دوربین

دوربین‌های پک ضد سرقت کامل آیفون تصویری الکتروپیک مدل 897 به گونه ای طراحی شده‌اند که امکان چرخش 360 درجه کامل را دارند و شما می‌توانید از طریق آیفون تصویری خود به کنترل تمامی محیط اطراف خانه بپردازید.

سیستم و کلیدهای متفاوت

پک ضد سرقت کامل آیفون تصویری الکتروپیک مدل 897 از سیستم آنالوگ طراحی شده است که باعث بالا بودن سرعت عملکرد آن می‌شود. همچنین کلیدهای این آیفون به دو صورت لمسی و فشاری کامپیوتری هستند و در کمترین زمان ممکن انجام دهنده کارهای شما خواهند بود.

قیمت پک ضد سرقت کامل آیفون تصویری الکتروپیک

قیمت پک ضد سرقت کامل آیفون تصویری الکتروپیک مدل 897 به صورت کلی برای تمامی محصولات مانیتور 897، پنل 1086 ، قفل ضد سرقت، ترانس الکتروپیک در نظر گرفته می‌شود و قیمت ثابتی ندارد؛ زیرا بازار فروش دارای نوسانات زیادی است و قیمت فروش محصولات هر روز ممکن است با روز قبل تفاوت داشته باشد. شما برای خرید پک کامل یک واحدی الکتروپیک مدل 897 می‌توانید از طریق وب‌سایت آریا ایمن قیمت روزانه این محصول را دریافت کنید. لازم به ذکر است که درصورتی که قیمت دریافتی با بودجه شما همخوانی دارد، حتما در همان روز ثبت سفارش کنید؛ زیرا امکان افزایش قیمت محصولات وجود خواهد داشت. به صورت کلی قیمت حدودی خرید پک کامل یک واحدی الکتروپیک مدل 897 بین دو میلیون تا سه میلیون در سال 2022 تعیین شده است که البته این هزینه به همراه خدمات پس از فروش و گارانتی 36 ماهه به شما ارائه می‌شود.

سخن پایانی

با توجه به اطلاعاتی که شرح داده شد، اگر قصد خرید پک ضد سرقت کامل آیفون تصویری الکتروپیک مدل 897 را دارید، می‌توانید از طریق وب‌سایت آریا ایمن با مناسب‌ترین قیمت بازار این ایفون را خریداری کنید. وب‌سایت آریا ایمن برای فروش محصولات خود گارانتی، ضمانت پس از فروش و ارسال رایگان در نظر گرفته است. با سایت آریا ایمن بهترین خرید را تجربه خواهید کرد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGA203

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
الکتروپیک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 1 واحدی
سایز صفحه نمایش
4/3 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط