×
دسته بندی: آیفون تصویری

پکیج کامل آیفون تصویری 1 واحدی سیماران HS-72TKM

1 عدد مانیتور: 72TK-M100 سیماران - 7 اینچی
پنل: 1 واحدی فرداد
ترانس (منبع تغذیه): SFF709/5 سیماران
قفل زنجیری: 715 سیماران
مدت ضمانت: 30 ماهه سیماران
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: دارد
نوع صفحه کلید مانیتور: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
5,810,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پکیج آیفون تصویری یک واحدی سیماران مدل 72TK-M100

به مرور زمان در طی چند دهه گذشته ، تمام خانه ها برای ایجاد امنیت و سهولت خانواده ها به آیفون صوتی مجهز شده اند . اما در طی چند سال اخیر شاهد استفاده بسیاری از ساختمان ها از آیفون تصویری شده ایم . دربازکن های تصویری ضمن تشدید امنیت ساختمان ، گزینه های کارآمدی را در خود جای داده است . شرکت سیماران یکی از برند های تولید کننده آیفون های صوتی و تصویری ایرانی می باشد . این شرکت با بیش از 4 دهه سابقه درخشان در حوزه تولید این محصولات ، به یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان داخلی تبدیل شده است . برند سیماران تمام تلاش خود را جهت بهبود کیفیت محصولات و اضافه کردن قابلیت های جدید کرده است تا به امروز که آیفون های صوتی و تصویری این شرکت جزو اولین آیفون های تصویری پر فروش می باشد . در ادامه این مطلب با یکی از پر فروش ترین مدل های این شرکت به اسم 72TK-M100 در قالب پکیج 1 واحدی آشنا می شویم . این مدل از آیفون تصویری سیماران بسیار به مدل دیگر این شرکت به نام 72TK-M200 شباهت دارد به طوری که تنها تفاوت آن ها در قابلیت عکس برداری و تفاوت حجم حافظه داخلی آن ها می باشد . در این پکیج شما شاهد : مانیتور سیماران مدل 72TK-M100 + پنل فرداد + قفل + ترانس + قاب باران گیر 96 هزار تومانی فلزی ، هدیه به شما خریداران محترم این پک است

مشخصات ظاهری دربازکن تصویری یک واحدی سیماران مدل - M10072TK

در اولین نگاه به آیفون تصویری سیماران مدل - M10072TK شما شاهد یک مستطیل در ابعاد 315 * 173 * 45 میلی متر هستید که به صورت افقی قرار گرفته است و دارای رنگ سفید می باشد که روی آن یک صفحه نمایشگر نسبتاً بزرگی قرار گرفته و در قسمت سمت چپ گوشی با سیم آن قرار دارد . طراحی منحصر به فرد این آیفون به گونه ای است که قسمتی از بالای نمایشگر و گوشی ، از صفحه مانیتور بیرون زده است . این نوع طراحی برای گوشی آیفون یک مزیت هم به حساب می آید زیرا باعث برداشتن سریع تر و آسان تر گوشی از روی مانیتور می باشد . در پایینی ترین قسمت مانیتور ، 5 دکمه لمسی دایره شکل قرار دارد . نام شرکت سیماران با رنگ سفید در مانیتور خود نمایی میکند و خبراز اصالت کالا می دهد . مانیتور آیفون برای نگه داری گوشی روی خود ، از مگنت های قوی ای استفاده کرده است . این طراحی ، مشکلات افتادن و درست جا نگرفتن گوشی در شاسی را حل کرده است . زمانی که صفحه نمایشگر آیفون تصویری سیماران را روشن می کنید ، متوجه کیفیت ، وضوح و شفافیت بالای آن در نمایش تصاویر می شوید . برخورداری از این ویژگی به دلیل به کار گیری تکنولوژی ال سی دی TFT در محصول می باشد .

مشخصات فنی آیفون تصویری تک واحدی سیماران مدل - M10072TK

دربازکن تصویری سیماران یکی از جدید ترین محصولات تولید شده توسط این شرکت می باشد و ویژگی های خاص و مورد استفاده ای را دارا می باشد . همان طور که بالاتر توضیح داده ایم ، وضوح و شفافیت نمایش تصاویر در آیفون تا حد امکان بالا می باشد . قبل از وارد شدن به بقیه جزئیات آیفون تصویری مدل 72TK-M100 سیماران ، بهتر است به کارایی 5 دکمه قرار گرفته شده روی مانیتور بپردازیم . این دکمه ها به ترتیب از چپ برای : باز کردن در ورودی ساختمان ، باز کردن درب دوم یا درب پارکینگ ، ( در صورت اتصال به جک در پارکینگ ) ، برقراری ارتباط با واحد نگهبانی ، ضبط عکس به صورت دستی و آخرین دکمه جهت روشن شدن صفحه نمایش و مشاهده منو و منظره دوربین پنل می باشد . علاوه بر این 5 دکمه ، در قسمت لبه کناری این دربازکن ، چند دکمه پیچی و شیار را می بینیم . کاربرد این دکمه های پیچی برای تنظیماتی مثل نور، رنگ و کنتراست می باشد و شیار تعبیه شده روی لبه برای قرار گیری کارت SD تا 4 گیگ است . البته لازم به ذکر می باشد ، دربازکن تصویری سیماران مدل 72TK-M100 مواقعی که کارت SD را در خود ندارد ، نیز می تواند با حافظه داخلی خود حدود 100 عکس را در خود ذخیره کند . اما با به کار گیری کارت MICRO SD در آن می توانید تا 1024 عکس و 128 فیلم 15 ثانیه ای را در آیفون خود داشته باشید . و با تنظیمات مانیتور می توانید مشخص کنید هنگام زنگ خوردن پنل و روشن شدن مانیتور ، عکسی گرفته ، و در حافظه ذخیره شود و یا فیلم کوتاهی از فرد ضبط شده و ذخیره شود . و در غیر این صورت می توانید تنظیمات را طوری انجام دهید تا فقط زمانی که خودتان می خواهید به صورت دستی ضبط عکس و فیلم انجام شود . نکته بعدی در مورد امکانات شگفت انگیز آیفون سیماران ، قابلیت اتصال به دو پنل می باشد این ویژگی مناسب خانه های دارای دو در ورودی و یا اتصال به یک دوربین و یک پنل می باشد . نکته دیگر که در کارایی دکمه ها به آن اشاره کردیم ، قابلیت اتصال به جک درب پارکینگ می باشد که به شما امکان باز کردن درب پارکینگ را مانند درب نفر رو می دهد .

گارانتی

شرکت سیماران ، خیال مشتریان خود را برای خرید آیفون تصویری سیماران همه جوره آسوده ساخته است . با گارانتی و ضمانت 30 ماهه محصولات سیماران از خرید خود کاملاً مطمئن باشید .

سخن پایانی

برای مقایسه قیمت آیفون تصویری سیماران می توانید در قسمت بالای سایت ، قیمت فروشگاه آریا ایمن را با بقیه فروشگاه های معتبر مقایسه کنید و محصول مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت ، تهیه کنید . همچنین برای اطلاع از قیمت ها و یا هر سوال مرتبطی با محصول می توانید با مشاوران فروشگاه آریا ایمن در ارتباط باشید . یکی دیگر از مزایای خرید از آریا ایمن ، وجود نصابان و متخصصان امین و متخصص از طرف فروشگاه به محل شما می باشد .

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGO315

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
سیماران
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
30 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 1 واحدی
سایز صفحه نمایش
7 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط