×
دسته بندی: آیفون تصویری

پکیج کامل آیفون تصویری 1 واحدی سیماران HS-43TKM200

1 عدد مانیتور: 43M-200 سیماران - 4/3 اینچی
پنل: 1 واحدی فرداد
ترانس (منبع تغذیه): SFF709/5 سیماران
قفل زنجیری: 715 سیماران
مدت ضمانت: 30 ماهه سیماران
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: ندارد
نوع صفحه کلید مانیتور: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
ناموجود
با ضمانت
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

پکیج آیفون تصویری یک واحدی سیماران مدل HS-43TKM200

شرکت سیماران یکی از تولید کنندگان برتر آیفون های تصویری ایرانی می باشد . آیفون های سیماران ، با طراحی زیبا و کیفیت و قیمت مناسب به یکی از پر فروش ترین برند های تولید کننده آیفون تبدیل شده اند و این نتیجه تلاش این شرکت در چند دهه اخیر می باشد . یکی از مدل های پر فروش آیفون های تصویری سیماران ، مدل HS - 43TKM200 با طراحی منحصر به فرد توسط متخصصان این کمپانی و بدون هیچ کپی برداری از برند داخلی و یا خارجی دیگری می باشد . ما در این مطلب می خواهیم شما را با پکیج آیفون تصویری یک واحدی سیماران مدل HS - 43TKM200 بیشتر آشنا و شما را در خریدی مطمئن و با کیفیت راهنمایی کنیم . فروشگاه آریا ایمن این آیفون تصویری را در قالب پک هایی با تعداد واحد های مختلف قرار داده است . پکیج یک واحدی دربازکن تصویری سیماران مدل HS - 43TKM200 شامل : مانیتور HS - 43TKM200 سیماران + پنل فرداد + قفل + منبع تغذیه الکتروآلا + یک عدد قاب باران گیر فلزی 96 هزار تومانی هدیه فروشگاه آریا ایمن به خریداران این پکیج می باشد . در ادامه می خواهیم دلایل تبدیل شدن آیفون تصویری سیماران مدل HS - 43TKM200 به یکی از پر فروش ترین آیفون ها را بررسی کنیم .

مشخصات ظاهری آیفون تصویری سیماران مدل HS-43TKM200 :

مانیتور آیفون سیماران مدل HS - 43TKM200 در جعبه خود دارای : مانیتور 4.3 اینچ و گوشی با سیم ، 1 عدد کانکتور 5 پین ، 2 عدد کانکتور 4 پین ، 2 عدد کانکتور 2 پین ، 2 عدد پیچ و رول پلاک ، دفترچه راهنما و کاتالوگ محصول و یک عدد کارت گارانتی می باشد . محتویات این آیفون نشان میدهد شما با خرید این محصول دیگر نیاز به تهیه هیچ گونه ابزار یا وسیله ای ندارید . در اولین نگاه به این مانیتور متوجه رنگ سفید دور تا دور آیفون و گوشی آن می شویم . اما سطح درب بازکن را رنگی مشکی فرا گرفته است . و این دو رنگ بودن و در عین حل ساده بودن ، باعث می شود خیلی راحت با هر خانه ای متناسب باشد . پایین صفحه مستطیل شکل مانیتور پنج دکمه لمسی دایره ای شکل قرار دارد که کاربرد هر کدام به وسیله عکس درون آن مشخص شده است .زیر این دکمه ها جهت تایید اصالت کالا ، با رنگی مشکی اسم شرکت سیماران روی آن نوشته شده است سمت چپ آیفون گوشی سیم داری تعبیه شده است . طراحی این گوشی به طوری است که بخش کوچک آن از قسمت پایین مانیتور بیرون زده است و آسان شدن برداشتن گوشی را فراهم کرده است .

مشخصات فنی درب بازکن سیماران مدل HS-43TKM200 :

بهتر است قبل از ذکر ویژگی های جالب آیفون تصویری سیماران ، به کار اصلی آن بپردازیم . به همین منظور توضیحات مختصری در مورد کارایی هر 5 دکمه این دربازکن می دهیم : دکمه اول از سمت راست برای باز کردن در ساختمان ، دکمه دوم برای باز کردن درب پارکینگ ( به صورت دلخواه می توانید جک درب پارکینگ را به آیفون سیماران متصل کنید ) ، دکمه بعدی جهت برقراری ارتباط با نگهبانی ، دکمه چهارم برای عکس برداری و اخرین دکمه برای روشن شدن صفحه نمایشگر و مشاهده تصویر دوربین پنل تعبیه شده است . حالا متوجه چند آپشن کارآمد دربازکن سیماران شدیم . مثل امکان برقراری ارتباط با نگهبانی و قابلیت اتصال آیفون به درب پارکینگ . نکته دیگری که در کارایی دکمه ها به آن اشاره شد ، قابلیت عکس برداری آن می باشد . این آیفون توانایی عکس برداری و نگه داری 200 عکس در خود را دارد . اما اگر شما انتظار نگه داری تعداد عکس بیشتری را دارید ، میتوانید از حافظه خارجی ( کارت SD ) استفاده کنید و خیلی راحت در هر وقت کار را به رایانه خود متصل کنید . قابلیت جذاب دیگر آن ، توانایی انتخاب ملودی زنگ آیفون از بین 13 آهنگ برای شما می باشد . صفحه نمایش این محصول از تکنولوژی ال سی دی TFT برخوردار می باشد . این تکنولوژی باعث شفاف و واضح نشان دادن رنگ ها و تصاویر در نمایشگر می باشد . شما میتوانید با خرید آیفون تصویری سیماران ، از داخل مانیتور آیفون خود ، تصاویر زنده دوربین مدار بسته تان را هم ببینید .

گارانتی

اگر شما قصد خرید آیفون تصویری و یا هر محصول دیگری را داشته باشید ، یکی از نکات مهم برای نهایی کردن خریدتان ، دارا بودن محصول مورد نظرتان از ضمانت و گارانتی معتبر می باشد . شرکت سیماران با ارائه گارانتی 30 به مشتریان خود اطمینان لازم را داده است .

سخن پایانی

فروشگاه آریا ایمن یکی از فروشگاه های قابل اعتماد برای شا عزیزان می باشد که می توانید با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید . این فروشگاه به صورت آنلاین و حضوری فعالیت دارد . شما می توانید برای خرید آیفون تصویری سیماران و یا اطلاع از قیمت آیفون تصویری با مشاوران ما در ارتباط باشید . همچنین بعد از خرید محصولات از فروشگاه ما ، در صورت نیاز به فردی برای نصب و راه اندازی آیفون شما ، افرادی امین از طرف فروشگاه اریا ایمن به محل فرستاده می شود .

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
E8128-1

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
سیماران
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
30 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 1 واحدی
سایز صفحه نمایش
4/3 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (0)