×
دسته بندی: آیفون تصویری

پکیج کامل آیفون تصویری 1 واحدی سیماران HS-43TKM

1 عدد مانیتور: 43M سیماران - 4/3 اینچی
پنل: 1 واحدی فرداد
ترانس (منبع تغذیه): SFF709/5 سیماران
قفل زنجیری: 715 سیماران
مدت ضمانت: 30 ماهه سیماران
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: دارد
نوع صفحه کلید مانیتور: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
4,744,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پکیج دربازکن تصویری یک واحدی سیماران مدل 43 tk

آیفون تصویری سیماران مدل 43TKM1000-HS تولید شده در شرکت سیماران است . این شرکت بیش از 5 دهه است که مشغول کار و تولید محصولات با کیفیتی مثل لوازم آنتن مركزي ، دزدگير اماكن ، درب بازكن صوتي و تصويري ، يو پي اس ، درب هاي اتوماتيك ، سيستم هاي اعلام حريق و دوربين هاي مدار بسته، مي باشد . امروز به پکیج یک واحدی آیفون 43TKM1000-HS خواهیم پرداخت . اجزای پکیج 1 واحدی دربازکن 43TKM1000-HS سیماران شامل: مانیتور 3/4 اینچ رنگی سیماران مدل 43TKM1000-HS ، پنل فرداد ، قفل در بازکن زنجیری Chain Lock ، منبع تغذیه ارتباط داخلی الکتروآلا و یک قاب باران گیر فلزی به ارزش 96 هزار تومان هدیه فروشگاه آریا ایمن به شما مشتریان ارجمند است. همان طور که از اسم این پکیج مشخص است ، این پک مناسب خانه های تک واحدی است و اگر خانه یا ساختمان شما تعداد واحد بیشتری دارد میتوانید از پکیج های دیگر ما در تعداد واحد بالا تر استفاده کنید .

مشخصات ظاهری و فنی مانیتور 43TKM1000-HS

مانیور قرار گرفته شده در پکیج آیفون تصویری 43TKM1000-HS همراه با : مانیتور رنگی 3/4 اینچی ،گوشی بی سیم، 1 عدد کانکتور 5 پین ، 2 عدد کانکتور 4 پین و 2 عدد کانکتور 2 پین، سیم برق ، پیچ ، رولپلاک ، وارنیش و دفترچه راهنما و براکت برای شما ارسال میشود . در ظاهر مانیتوری مستطیل شکل به رنگ سفید با چند دکمه لمسی به چشم میخورد . مانیتور آن همان طور که بالاتر به آن اشاره کردیم 3/4 اینچ است و طراحی گوشی آن به طوری است که بخش کوچکی از آن ، از بدنه مانیتور بیرون زده است که برداشتن گوشی از روی مانیتور را بسیار آسان تر کرده است . دور تا دور صفحه نمایش مانیتور یک قاب نازک سفید رنگ طراحی شده است که باعث می شود نمایشگر در زمان خاموش بودن ، بزرگ تر نشان داده شود . کیفیت رنگی این صفحه نمایشگر بخاطر بهره گیری از تکنولوژی LCD TFT رنگ ها را بسیار واضح و شفاف نشان میدهد . و اما وقتش رسیده به ویژگی های جذاب فنی و خصوصیات این آیفون بپردازیم. با پیشرفت روز افزون شرکت سیماران در زمینه طراحی ظاهری و فنی محصولات خود ، شاهد آپشن های جذاب و کار آمد در آیفون تصویری های این شرکت نیز هستیم مانند : قابلیت انتخاب صدای زنگ آیفون بین 13 ملودی مختلف به سلیقه شما ،اتصال به جک پارکینگ، قابلیت برقراری ارتباط داخلی ، پشتیبانی از قابلیت اتصال به دوربین و پنل که مناسب خانه هایی که دو در ورودی دارند می باشد ، قابلیت نگه داری 200 عکس که در حفظ امنیت خانه نقش بسزایی دارد و دکمه های تاچ ( لمسی ) به شکل دایره که کارایی هر دکمه به وسیله تصویری داخل دایره مشخص است . این دکمه ها به ترتیب برای روشن کردن صفحه نمایش و مشاهده بیرون ، عکس برداری با دوربین پنل ، فیلم برداری با دوربین پنل یا دوربین مدار بسته ، باز کردن درب پارکینگ و باز کردن درب ساختمان می باشد . همپنین جنسه بدنه مانیتور از پلاستیک فشرده است و بسیار مقاوم می باشد .

پنل فرداد

پنل فرداد که تولید شده در شرکت سیماران است یک جز اصلی در هر آیفون تصویری می باشد . کار اصلی پنل در آیفون های تصویری که آن را با پنل های معمولی آیفون های صوتی متمایز می کند، دارا بودن آن از دوربین است پس مشتری انتظار کیفیت خوبی را از دوربین پنل دارد . یرند سیماران با توجه به این موضوع از دوربین CCD سونی یا سامسونگ با رزولوشن بالا استفاده میکند که قابلیت تنظیم زاویه دید قبل از نصب را دارد . انتظار دیگر ، داشتن توانایی ارائه تصویر در شب است که برای محیا شدن این امکان ، 4 عدد لامپ LED بالای دوربین قرار گرفته شده تا هنگامی که سنسور هوشمند تعبیه شده در آن هنگام شب فعال شد آن چراغ ها نیز روشن شود . بلند گو و میکروفون این پنل درست زیر دوربین آن قرار دارد که به نظر در مکان درستی تعبیه شده است و کیفیت آن خوب می باشد و قابلیت کم و زیاد کردن صدای زنگ وجود دارد .

قفل در بازکن زنجیری Chain Lock

قفل زنجیری دربازکن ف از برند نماوا است . از ویژگی های این محصول میتوان به : نصب آسان ،ساخته شده از بدنه آهنی با ورقه 2 میلی متری و مقاوم در برابر شوک، ضربه و شرایط آب و هوایی ، تولید شده از مواد اولیه با کیفیت بالا و دارای استاندارد های جهانی اشاره کرد .

منبع تغذیه ارتباط داخلی الکتروآلا

منبع تغذیه ارتباط داخلی که به آن ترانس هم گفته میشود ا برند الکتروآلا می باشد .کارایی اصلی این قطعه تامین برق پنل و تبدیل برق 220 ولت شهری به 12 ولت است.

گارانتی

جهت خرید آیفون تصویری سیماران ، این برند جهت آسوده خاطر ساختن خریداران محصولات خود ، دربازکن های تصویری اش را با ضمانتی 30 ماهه ارائه میکند .

سخن پایانی

شما میتوانید قیمت آیفون تصویری سیماران را در فروشگاه آریا ایمن با بقیه فروشگاه ها مقایسه و آیفون خانه خود را با کیفیتی مطمئن خریداری کنید . همچنین شما امکان خرید اینترنتی از فروشگاه ما را جهت جلوگیری از اتلاف وقت خود انتخاب و با مشاوران ما به صورت تلفنی در ارتباط باشید . نکته آخر این است که شما میتوانید بعد از خرید هر کالایی از فروشگاه اینترنتی آریا ایمن از متخصصان و نصابان ما کمک بگیرید .

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGO304

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
سیماران
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
30 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 1 واحدی
سایز صفحه نمایش
4/3 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط