×

پکیج کامل آیفون تصویری 2 واحدی تابا TVD-3070

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
2 عدد مانیتور: TVD-3070 تابا - 7 اینچی
پنل: 2 واحدی ثمین
ترانس (منبع تغذیه): 8401 تابا
قفل زنجیری:  545 تابا
مدت ضمانت: 36 ماهه تابا
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: دارد
نوع صفحه کلید مانیتور: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
14,490,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پکیج آیفون تصویری دو واحدی تابا مدل 3070

کمپانی تابا الکترونیک کار خود را با طراحی و تولید انواع سیستم های آمپلی فایر آغاز کرد و در ادامه قدم در مسیر تولید محصولات صوتی و تصویری گذاشت. تابا یکی از بزرگترین تولید کنندگان آیفون های صوتی و تصویری داخلی می باشد که با به کارگیری متخصصان و کارشناسان حرفه ای در زمینه کنترل کیفی نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده. همچنین خدمات پس از فروش طولانی مدت این شرکت باعث کسب امتیاز بالا در بین مشتریان و رقبای خود شده است.در ادامه به معرفی این آیفون تصویری می پردازیم .

معرفی پکیج دو واحدی آیفون تصویری تابا مدل 3070

از بهترین انواع آیفون تصویری تابا می توان به مدل 3070 اشاره کرد. تاکنون مدل 3070 که توسط کمپانی تابا طراحی و تولید شده، سابقه بسیار درخشانی در بین تمامی محصولات این شرکت داشته و همواره این کمپانی در جهت ارتقای کیفیت محصولات و همچنین افزایش امنیت مشتریان خود پیشرفت چشمگیری داشته است. در ادامه به منظور شناخت پکیج دو واحدی این دربازکن با آریا ایمن همراه باشید.

محتویات پک دو واحدی دربازکن تابا مدل 3070

● قفل

● پنل ثمین

● ترانس 8401 تابا

● مانیتور 3070 بدون ماژول تلفن کننده

● هدیه آریا ایمن : یک قاب باران گیر فلزی

مشخصات ظاهری نمایشگر تابا مدل 3070

این محصول دارای صفحه نمایش 7 اینچی به همراه سیستم پال است که تصاویر را با کنتراست و کیفیت بسیار بالا و همچنین وضوح عالی به تصویر میکشد. نمایشگر آیفون تصویری 3070 لمسی و به صورت رنگی می باشد تا شما بتوانید به راحتی با این محصول کار کنید و تصاویر را به خوبی ببینید. در کنار لمسی بودن این نمایشگر یک دکمه به صورت جداگانه در بخش پایینی محصول وجود دارد که می توان علاوه بر تاچ لمسی برای باز و بسته کردن در از این دکمه نیز استفاده کرد. همچنین نمایشگر 3070 تابا قابلیت نمایش 4 تصویر به صورت همزمان را دارد.

تنظیمات صفحه نمایش تابا مدل 3070 بدون ماژول تلفن کننده

● امکان تنظیم صدای زنگ

● قابلیت تنظیم تقویم شمسی و میلادی

● نمایش درجه حرارت روی نمایشگر

● قابلیت اجرای زبان انگلیسی و فارسی

● امکان کنترل رنگ و کنتراست تصاویر

● قابلیت انتقال و کپی اطلاعات ضبط شده توسط اف اف در حافظه جانبی

رنگ بندی محصول 7 اینچی کمپانی تابا

این محصول در سه رنگ سفید، طوسی و مشکی توسط شرکت تابا به بازار عرضه شده که شما می توانید از فروشگاه آریا ایمن دو رنگ سفید و طوسی را تهیه و نمای لوکس و خاصی را برای خانه تان فراهم کنید. اکنون تابا در حال ایجاد تنوع بیشتر رنگی در محصولات خود است تا بتواند محصولاتی باب سلیقه مخاطبان خود به آنها ارائه دهد.

مشخصات فنی محصول 3070 تابا

وزن خالص آیفون تصویری تابا مدل 3070 حدود 860 گرم می باشد. این محصول قابلیت اتصال به دو دوربین مدار بسته را دارد. همچنین دارای حسگر حرکتی است که می تواند به صورت خودکار و هوشمندانه تصاویر دوربین های مداربسته را ضبط کند. این دربازکن می تواند حداکثر 1024 تصویر و 256 ویدیو را در خود ذخیره کند. از دیگر ویژگی های بارز این محصول می توان به اتصال به دو پنل مجزا اشاره کرد. خریداران این محصول می توانند تمام اطلاعات ضبط شده توسط این آیفون اعم از صدا، تصویر و ویدیو را از طریق حافظه جانبی انتقال بدهند. همچنین دارندگان این دربازکن می توانند به منظور ضبط و ذخیره عکس و فیلم و صدا روی این دستگاه کارت حافظه ای بین 8 تا 128 گیگابایت نصب کنند.

پنل ثمین در پکیج دو واحدی 3070

در این بخش قصد داریم با پنل رنگی طبقاتی ثمین آشنا شویم. این پنل از ویژگی های بسیاری از جمله قابلیت دید در شب، تنظیم زاویه دوربین و زاویه دید 75 درجه برخوردار است. جنس صفحه ی این پنل از پلاستیک و آلومینیوم می باشد. همچنین این محصول دارای دوربین 1.3 سونی است. شرکت تابا به منظور جلب اطمینان مشتریان خود پنل تولیدی خود را تا 36 ماه ضمانت کرده است تا شما بتوانید با خیالی آسوده از این محصول خریداری کنید.

پشتیبانی از دو پنل

آیفون تصویری تابا مدل 3070 قابلیت اتصال به بیش از یک پنل را دارد. این در صورتیست که منزل شما دو درب ورودی داشته باشد. شما می توانید با خرید این محصول هر دو درب را مدیریت کنید. همچنین با اتصال به دوربین های مداربسته به جای درب دوم، می توان تصاویر دوربین مداربسته نصب شده در منزل را به صورت زنده مشاهده کرد.

ترانس 8401 تابا در پک دو واحدی 3070

ترانس آیفون تصویری تابا مدل TVD-8401 مناسب برای آیفون های تصویری و صوتی می باشد. این محصول دارای دو خروجی 12 ولت است و جنس بدنه آن از پلاستیک ضد الکتریسیته می باشد. همانطور که می دانید خدمات پس از فروش شرکت تابا باعث جلب اطمینان بسیاری از خریداران و کاربران شده است. شرکت تابا ترانس 8401 خود را نیز تا 60 ماه گارانتی کرده است.

ارتباط داخلی محصول تابا

آیفون تصویری 3070 تابا مجهز به ارتباط داخلی می باشد. شما می توانید با خرید این محصول بین واحد های ساختمان ارتباط برقرار کنید.همچنین با وجود این محصول در منزل و یا محل کارتان به راحتی با نگهبانی ارتباط برقرار کنید. شرکت تابا این ویژگی را به منظور افزایش ایمنی و کاهش نگرانی خریداران خود در این محصول قرار داده است. همچنین شما می توانید در ساختمان خود حداکثر با 128 واحد ارتباط برقرار کنید و نیاز های خود را به راحتی و فقط با یک دستگاه از محصولات تابا بر طرف کنید.

هدیه آریا ایمن

از بهترین محافظ های موجود برای پنل های آیفون تصویری می توان به قاب باران گیر فلزی اشاره کرد. سایت آریا ایمن به منظور جلب نظر مشتریان خود یک قاب باران گیر فلزی به آنها هدیه می کند. با وجود این قاب، از پنل آیفون تصویری شما در برابر عوامل بیرونی از جمله آفتاب، باران، برف و ... محافظت می شود. همچنین این قاب از پنل شما در برار سرقت محافظت خواهد کرد و مانند یک لایه ضد سرقت عمل می کند.

رقبا و محصول تابا

از رقبای اصلی آیفون تصویری 3070 می توان به مدل TVD-2070 اشاره کرد. چرا که این آیفون تصویری قیمت پایین تر و همچنین قابلیت های بیشتری نسبت به مدل 3070 دارد. در صورت تمایل می توانید از مدل 2070 نیز که یکی از محصولات پرفروش تابا است دیدن کنید. قبل از خرید شما می توانید محصولات دیگر تابا الکترونیک را مشاهده و سبکی متناسب با منزل خود را انتخاب و خریداری کنید. در صورت نیاز به مشاوره با کارشناسان فروش Ariaimen تماس بگیرید.

گارانتی محصول:

همانطور که در قسمت های بالایی با دربازکن تصویری تابا مدل 3070 و ویژگی های بسیار کاربردی آن آشنا شدید، این محصول گزینه بسیار مناسبی برای ساختمان های اداری و همچنین مسکونی می باشد. به همین دلیل این محصول طرفداران بسیار زیادی دارد و شرکت تابا الکترونیک جهت جلب اعتماد و اطمینان مشتریان خود تمامی محصولات خود را تا 36 ماه گارانتی کرده است. خدمات پس از فروش سه ساله این شرکت سبب شده تا محصولات این شرکت انتخاب اکثریت کاربران و مشتریان شود.

سخن پایانی

آیفون تصویری 3070 تابا از محصولات پر فروش فروشگاه آریا ایمن می باشد. اگر به دنبال محصولی با قابلیت های بالا و بروز از جمله امکان برقراری ارتباط داخلی، کیفیت و وضوح بالا در نمایش تصاویر، ذخیره سازی تصاویر و ویدیو به همراه صدا ، پشتیبانی همزمان دو پنل و همچنین اتصال به دوربین های مداربسته هستید، این مدل از محصولات شرکت تابا الکترونیک گزینه مناسبی برای شما می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با نحوه خرید اینترنتی از سایت آریا ایمن ، شما عزیزان می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید. برای برقراری ارتباط با کارشناسان ما به بخش تماس با ما در انتهای صفحه مراجعه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGT107

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 2 واحدی
سایز صفحه نمایش
7 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1400/08/23

ممنون از راهنمایی و مشاوره خوبتون برای این محصول

محصولات مرتبط