×

پکیج کامل آیفون تصویری 1 واحدی الکتروپیک 897

1 عدد مانیتور: 897 الکتروپیک - 4/3 اینچی
پنل: 1 واحدی 1086
ترانس (منبع تغذیه): 386 الکتروپیک
قفل زنجیری: 671 الکتروپیک
مدت ضمانت: 36 ماهه پیک
ضبط تصاویر: ندارد
ارتباط داخلی: دارد
نوع صفحه کلید مانیتور: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
4,960,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پکیج یک واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 897

پکیج یک واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 897 یکی از بهترین پکیج‌های آیفون تصویری برای ساختمان‌های تک واحدی می‌باشد که شما می‌توانید آن را به دو دوربین مداربسته نیز متصل کنید و به کنترل دوربین‌های مداربسته از طریق مانیتور این آیفون بپردازید. برای خرید پکیج یک واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 897 ما سایت آریا ایمن را به شما معرفی می‌کنیم.

مشخصات پکیج یک واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 897

مانیتور پکیج یک طبقه آیفون تصویری الکتروپیک مدل 897  4.3 اینچ است و به صورت کلید لمسی طراحی شده است، تمامی دکمه‌های مورد نیاز برای بازکردن درب منزل، تنظیمات مانیتور یا روشن کردن مانیتور در خود صفحه به صورت لمسی قرار دارد. قابل ذکر است که اگر به دنبال خرید یک پک آیفون تصویری به همراه حافظه داخلی هستید، این پک را خریداری نکنید؛ زیرا دارای حافظه داخلی نیست .

جنس بدنه پکیج یک طبقه آیفون تصویری الکتروپیک مدل 897

از ویژگی‌های برتر پک کامل آیفون تصویری الکتروپیک مدل 897 می‌توانیم به جنس بسیار مقاوم از پلاستیک ABS اشاره داشته باشیم، این جنس به رنگ سفید است و در برابر عوامل محیطی مانند گرما و سرما تغییر رنگ نمی دهد همانطور که گفته شد پکیج یک طبقه آیفون تصویری الکتروپیک مدل 897 دارای بدنه سفید رنگ می‌باشد، در قسمت راست این بدنه یک نمایشگر 4.3 اینچی قرار دارد و در قسمت چپ گوشی آیفون قراردارد که در یک فرورفتگی در سطح بدنه قرارگیرد. این محصول از هیچگونه دکمه مکانیکی برخوردار نیست و تمامی دکمه‌ها به صورت لمسی روی بدنه وجود دارند. از ویژگی‌های دکمه‌ها می‌توانید به باز کردن درب منزل، روشن کردن مانیتور آیفون، حرکت منو و تنظیمات آن اشاره داشته باشیم. همچنین در قسمت بالای این آیفون یک چراغ بسیار کوچک به صورت ال ای دی قراردارد که درصورت روشن شدن مانیتور سبز رنگ خواهد شد.

اتصال پکیج یک طبقه آیفون تصویری الکتروپیک مدل 897 به دوربین مداربسته

شما می‌توانید این محصول را به دو دوربین مداربسته متصل کنید، قابل ذکر است که تصاویر این دوربین‌ها به صورت کامل روی مانیتور پنل این دستگاه نمایش داده خواهند شد اما شما نمی‌توانید فیلم‌ها و تصاویر دریافتی را ذخیره کنید، زیرا مانیتور ازحافظه داخلی برخوردار نیست.

توانایی صوتی پکیج یک طبقه آیفون تصویری الکتروپیک مدل 897

پکیج یک طبقه الکتروپیک مدل 897 از یک اسپیکر بسیار قوی برای اعلان زنگ درخانه برخوردار است، این اسپیکر به مقداری قوی می‌باشد که می‌تواند صدا را در محیط اطراف خود منتشر کند و شما به صورت حتم صدای آن را دریافت خواهید کرد. درصورتی که از میزان صدای اسپیکر راضی نباشید، می‌توانید با استفاده از دکمه تنظیمات مانیتور به تنظیم مقدار صدای پکیج یک طبقه آیفون تصویری الکتروپیک مدل 897 و تعویض ملودی آن بپردازید.

استفاده از ترانس مخصوص پکیج یک واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 897

همانطور که می‌دانید ما امکان استفاده از برق شهری برای پکیج یک واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 897 را نداریم به همین دلیل از ترانس 386 برای تبدیل برق شهری 220 ولت به برق مورد نیاز ترانس در 12 ولت استفاده خواهیم کرد.

سخن پایانی

درصورتی که  ویژگی‌ها و مشخصات پکیج یک واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 897 با نیازهای شما مطابقت دارد، می‌توانید از سایت آریا ایمن برای خرید آن استفاده کنید.سایت آریا ایمن یکی از بزرگ‌ترین فروشنده آنلاین آیفون تصویری در کشور ایران است. برای ورود به این سایت کافی است وارد سایت www.ariaimen.com  شوید  یا کلمه آریا ایمن را در گوگل  سرچ کنید و به راحتی وارد سایت شوید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGO203

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
الکتروپیک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 1 واحدی
سایز صفحه نمایش
4/3 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط