×

پکیج کامل آیفون تصویری 1 واحدی الکتروپیک 797

1 عدد مانیتور: 797 الکتروپیک - 4/3 اینچی
پنل: 1 واحدی 1086
ترانس (منبع تغذیه): 386 الکتروپیک
قفل زنجیری: 671 الکتروپیک
مدت ضمانت: 36 ماهه پیک
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: ندارد
نوع صفحه کلید مانیتور: دکمه ای
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
4,978,000 تومان
4,883,000 تومان
نصب رایگان توسط شرکت الکتروپیک
با ضمانت
توضیحات

پکیج یک واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۷۹۷

در زما‌ن‌های قدیم از زنگ‌های معمولی برای منازل استفاده می‌شد تا افراد داخل منزل از وجود کسی که بیرون از منزل آنها است و قصد ورود دارد مطلع شوند. رفته رفته آیفون صوتی جای زنگ را گرفت و امروزه از آیفون تصویری برای باز کردن درب ورودی ساختمان‌های مختلف استفاده می‌شود. آیفون‌های تصویری در شرکت‌های مختلفی تولید می‌شوند که یکی از آنها الکتروپیک است. پکیج یک طبقه آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۷۹۷ یکی از پکیج‌های پرفروش و عالی در بازار به شمار می‌رود که در ادامه به شرح اطلاعاتی در رابطه با آن می‌پردازیم.

مشخصات کلی پکیج یک واحدی آیفون تصویری الکتروپتیک مدل ۷۹۷

همانطور که از اسم این پکیج مشخص است، این مدل آیفون برای ساختمان‌های یک واحدی استفاده می‌شود. نصب این پکیج‌ها نیازمند نصاب متخصص و کاربلد است. برای نصب این نوع آیفون‌ می‌توانید از نمایندگی آن استفاده کنید تا از ضمانت کالا نیز بهره‌مند شوید. شرکت الکتروپیک که یک شرکت ایرانی است، این پکیج را با گارانتی ۳۶ ماهه در بازار به فروش می‌رساند. این پکیج از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و برای تولید و ساخت آن از قطعات مرغوبی استفاده می‌شود. آیفون‌های تصویری باید از وضوح بالایی برخوردار باشند که آیفون تک واحدی الکتروپتیک مدل ۷۹۷ دارای لنز بسیار با کیفیتی است.

مشخصات آیفون تصویری الکتروپتیک مدل ۷۹۷

دربازکن‌ها در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرند و تا چندین واحد توسط آنها باز می‌شود. این آیفون در دسته‌بندی پکیج یک واحدی قرار دارد. سایز صفحه نمایش آن 3/4 اینچ است. صفحه نمایش این آیفون از نوع LCD و رنگی است؛ بدین صورت کاملا می‌توانید از شخصیت پشت درب اطلاع پیدا کنید و آن را بشناسید. نور این آیفون‌ قابل تنظیم است و می‌توانید به خوبی آن را در روز و شب برای نمایش بهتر تنظیم کنید. پکیج یک طبقه آیفون تصویری الکتروپتیک مدل ۷۹۷ قابلیت ضبط تصویر را دارد و می‌توانید ولوم صدا آن را نیز تغییر دهید. بالاترین حد صدا این مدل آیفون‌ کیفیت بسیار بالایی دارد و به وضوح شنیده می‌شود و معمولا کمتر کسی است که از بالاترین حد آن استفاده کند. این پکیج قابلیت این را دارد که به یک گوشی صوتی اضافه شود. شرکت الکتروپیک این پکیج را با قیمت بسیار مطلوبی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

قیمت پک کامل یک طبقه الکتروپیک مدل ۷۹۷

قیمت هر نوع آیفون چه صوتی و چه تصویری بستگی به کیفیت محصول و قطعات داخلی آن متفاوت است. همچنین آیفون‌ها به دلیل وجود قطعاتی که برای تولید نیاز دارند و گاهی این قطعات کمیاب می‌شوند، با قیمت‌های متغیری به فروش می‌رسند. هر چه کیفیت آیفون بالاتر باشد، قیمت بالایی نیز برای آن در نظر گرفته می‌شود، هرچند امروزه شرایطی پیش آمده است که قیمت‌ها نوسانات بسیار زیادی دارند و ثبات قیمت کالاها بسیار کاهش پیدا کرده است. قیمت پک کامل یک طبقه الکتروپیک مدل ۷۹۷ در بازار با توجه به زمان تولید متفاوت است و می‌توانید این آیفون را به صورت حضوری و غیر حضوری از طریق فروشنده‌های مختلف تهیه کنید. هرچه این کالا با حداقل تعداد واسطه به دست شما برسد، شما باید قیمت کمتری برای این پکیج بپردازید، اما تعداد واسطه‌های بیشتر منجر به بالا رفتن قیمت‌ها نیز می‌شود. در برخی از شرکت‌ها تعداد واسطه‌ها کمتر هستند و این به نفع خریدار و فروشنده است. قیمت پایین و مناسب منجر به افزایش فروش و سود بیشتر فروشنده می‌شود. اهمیت این مدل آیفون بسیار بالا است و امروزه هر شخصی برای آسایش خود به یک آیفون تصویری برای منزل خود نیاز دارد تا راحت بتواند مهمانان خود را بشناسد و به داخل منزل راه دهد. این مدل آیفون با توجه به کارایی‌ و مشخصات فنی که دارد، با قیمت‌های مختلفی در بازار به فروش می‌رسد‌. آیفون‌های یک واحده نسبت به آیفون‌های چند واحدی قیمت پایین‌تری دارند. پکیج یک طبقه آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۷۹۷ برای اداره و ساختمان‌های تجاری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سخن پایانی

اگر می‌خواهید یک آیفون مناسب و باکیفیت را خریداری کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که پک کامل یک واحدی درباز کن الکتروپیک مدل ۷۹۷ را خریداری کنید؛ زیرا این دستگاه علاوه بر طول عمر بالا، در تولید آن از بیشترین دقت و جزئیات استفاده شده است‌. شرکت الکتروپیک در بازار شهرت خاصی دارد و انواع آیفون‌های خود را با شرایط مطلوبی به فروش می‌رساند. برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول می‌توانید به وب سایت آریا ایمن مراجعه کنید و از خدمات آن بهره‌مند شوید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGO214

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
الکتروپیک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 1 واحدی
سایز صفحه نمایش
4/3 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1403/01/06

سلام وقت بخیر سال نو مبارک. یک واحد در پیشوای ورامین دارم بعد از خرید پکیج کامل آیا شرکت نصب را انجام میدهد؟ یاخیر . با تشکر

بهنام رضوی (کارشناس آریا ایمن) :

درود بر شما،

بله، با خدمات 1564 تماس بگیرید.

پیروز باشید.

محصولات مرتبط