×

پکیج کامل آیفون تصویری 1 واحدی الکتروپیک 996 سفید

1 عدد مانیتور: 996 الکتروپیک - 7 اینچی
پنل: 1 واحدی 1086
ترانس (منبع تغذیه): 386 الکتروپیک
قفل زنجیری: 671 الکتروپیک
مدت ضمانت: 36 ماهه پیک
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: دارد
نوع صفحه کلید مانیتور: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
7,687,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پکیج یک واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۹۹۶

انواع آیفون های تصویری که توسط شرکت الکتروپیک تولید می‌شوند، کیفیت مطلوبی دارند. خرید این آیفون‌ها تا به حال رضایت کامل مشتریان را در پی داشته است. از مدل‌های پرطرفدار این شرکت می‌توان به پکیج یک طبقه آیفون تصویری مدل ۹۹۶ اشاره کرد که با استفاده از فناوری‌های بروز دنیا و قطعاتی تولید می‌شود که برای مشتریان بالاترین سطح کیفیت را به ارمغان می‌آورند. این مدل آیفون یکی از بهترین تولیدات شرکت الکتروپیک است که در بازار مورد توجه بسیاری از افراد قرر گرفته است.

مشخصات آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۹۹۶

آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۹۹۶ دارای وضوح تصویر بالایی است. صفحه نمایش این آیفون ۷ اینچ می‌باشد‌. این صفحه نمایش هفت اینچی به صورت لمسی قابل استفاده است و حتی می‌توان با استفاده از آن درب پارکینگ را نیز باز کرد. این آیفون صدا و تصاویر را برای امنیت بیشتر ضبط می‌کند و یکی از بهترین قابلیت‌های آن احضار آسانسور است. بدنه مانیتور آن دو رنگ سفید و مشکی دارد. همچنین این مدل آیفون دارای ظاهر مناسبی است؛ بدین صورت افراد با سلیقه‌های مختلف می‌توانند این نوع مدل را به راحتی خریداری کنند. صدا و نور تصویر این آیفون به راحتی قابل تنظیم است و می‌توانید آنها را به صورت دستی تنظیم کنید تا هم از لحاظ ولوم صدا آسیبی نبیند و هم بتوانید نور تصویر را برای نمایش بهتر بیرون تنظیم کنید. پک کامل آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۹۹۶ یکی از بهترین تولیدات این شرکت است که باتجربه چند ساله کادر مجرب این شرکت توانسته رضایت مشتریان و حتی نصاب و تعمیرکننده‌های آیفون را به خود جلب کند. این آیفون سیستم پیچیده‌ای ندارد و به راحتی دچار مشکل نمی‌شود. اگر هم نیاز به تعمیر داشته باشد در زمان کوتاهی می‌توان آن را تعمیر کرد. لنز دوربین پنل این آیفون کیفیت بالایی دارد و محافظی که روی آن قرار گرفته است، از لنز در برابر عوامل جوی و بیرونی محافظت می‌کند. دوربین پنل این آیفون ساخت شرکت سونی است و دارای سنسور CCD برای نمایش بهتر در شب می‌باشد؛‌ به این شکل که اطراف این لنز یک نور آبی رنگ و چراغ‌های سبزی وجود دارد که به دید دوربین کمک زیادی می‌کنند. روی پنل این آیفون از بالا ابتدا اسپیکر، سپس دوربین و پس از آن کلید زنگ قرار گرفته‌اند تا بتوانید زنگ یک ساختمان را با فشردن آن بزنید. از زنگ‌ بسیار ملایمی برای هشدار افراد داخل ساختمان استفاده شده است.

خرید پک کامل یک واحدی الکتروپیک مدل ۹۹۶

خرید این مدل آیفون‌ در بازار کار راحتی است. روش‌های مختلفی برای خرید وجود دارد که امروزه بیشتر افراد خرید به صورت آنلاین را ترجیح می‌دهند. هر چند خیلی از افراد هستند که وسواس شدیدی در خرید دارند و به مراکز فروش حضوری می‌روند، اما با این کار فقط وقت و هزینه‌ خود را هدر می‌دهند. این آیفون‌ها با قیمت متناسبی نسبت به کیفیتی که دارند، به فروش می‌رسند و خرید این آیفون‌ها به صورت آنلاین از شرکت‌های زیادی امکان‌پذیر است. توجه داشته باشید زمانی که قصد خرید یک محصول را دارید، باید شرکت معتبری را انتخاب کنید تا قطعات را با همان کیفیتی که هستند به شما ارائه دهند و در ساختار آنها تغییراتی ایجاد نکنند. برای پرداخت مبلغ نیز دقت داشته باشید که شرکت معتبری را انتخاب کنید تا درگاه پرداخت مناسبی داشته باشد. خرید این پک بسیار به نفع شما است و نسبت به کالاهای مشابه موجود در کشور، کالایی را خریداری می‌کنید که بسیار باکیفیت است و می‌توانید از خدمات و ضمانت آن نیز بهره‌مند شوید. آیفون های الکتروپیک یکی از یکی بهتر هستند و این مدل جزو مدل‌های جدیدی محسوب می‌شود که این شرکت تولید کرده است و هم از نظر ظاهر و هم باطن طرفداران زیادی دارد. خرید این نوع آیفون تصویری در بازار اگر با حداقل تعداد واسطه و به طور مستقیم از کارخانه انجام شود، با قیمت مناسبی به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

سخن پایانی

شرکت آریا ایمن یکی از شرکت‌های پیشرو در ارائه خدمات در زمینه خرید و فروش آیفون‌های الکتروپیک به مشتریان است. شما می‌توانید خریدتان را به راحتی از این شرکت انجام دهید. برای اطلاعات بیشتر درباره این نوع آیفون و مدل آن و اطلاع از بهترین خدمات شرکت، می‌توانید با شماره‌های شرکت تماس بگیرید تا همکاران اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.خرید پکیج یک واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۹۹۶ شما را تا سال‌های سال از خرید آیفون‌های مشابه بی‌نیاز می‌سازد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGO205

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
الکتروپیک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 1 واحدی
سایز صفحه نمایش
7 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط