×
دسته بندی: آیفون تصویری

پکیج کامل آیفون تصویری 1 واحدی سیماران HS-73TKM200

1 عدد مانیتور: 73TK-M200 سیماران - 7 اینچی
پنل: 1 واحدی فرداد
ترانس (منبع تغذیه): SFF709/5 سیماران
قفل زنجیری: 715 سیماران
مدت ضمانت: 30 ماهه سیماران
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: دارد
نوع صفحه کلید مانیتور: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
6,047,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پکیج دربازکن تصویری یک واحدی سیماران مدل HS-73M200

شرکت سیماران یکی از برند های پیشرو در تولید آیفون تصویری است . این شرکت با بیش از 5 دهه فعالیت در این حوزه و محصولات مشابه مثل دزدگير اماكن ، لوازم آنتن مركزي ، يو پي اس ، درب بازكن صوتي و تصويري ،درب هاي اتوماتيك ، سيستم هاي اعلام حريق و دوربين هاي مدار بسته ، به یکی از پرفروش ترین برند های آیفون تصویری تبدیل شده است . در ادامه میخواهیم با وژگی های ظاهری و فنی آیفون تصویری سیماران مدل HS-73M200 در قالب پکیج 1 واحدی آشنا شویم . اجزای این پکیج شامل : مانیتور رنگی 7 اینچ سیماران مدل HS-73M200 ، پنل فرداد سیماران ، قفل ، منبع تغذیه الکتروآلا و یک عدد قاب باران گیر به ارزش 96 هزار تومان هدیه به خریداران این پکیچ می باشد . همان طور که از اسم این پک مشخص است ، مناسب ساختمان ها و منازل تک واحدی میباشد . البته اگر ساختمان شما تعداد واحد های بیشتری داشته باشد امکان خرید دربازکن تصویری سیماران در تعداد واحد مورد نطر خود را دارید . حالا که با اجزای کلی پکیج آشنا شدیم وقتش رسیده تا قطعات آن را دونه به دونه از نظر گذرانده و در مورد آن به شما مشتریان عزیز اطلاعات دهیم .

مشخصات ظاهری و فنی مانیتور HS-73M200

دربازکن HS-73M200 سیماران از طراحی زیبا و منحصر به فردی برخوردار است . ظاهر این آیفون توسط کارشناسان بروز این شرکت طراحی و به بازار ارائه شده است و یکی از جدید ترین محصولات این برند است . قبل ازهر چیزی نکته قابل اهمیت این است که آیفون سیماران مدل HS-73M200 قابلیت اتصال هم زمان 3 مانیتور به پنل را دارد . این ویژگی بسیار مناسب خانه های دوبلکس و بزرگ ویا خانه های بزرگ است . همچنین قابلیت اتصال به 2 پنل به یک مانیتور وجود دارد . در ادامه به بقیه ویژگی های این محصول میپردازیم . در پکیج یک واحدی یک مانیتور7 اینچ رنگی همراه با : گوشی با سیم ، کانکتور 5 پین 1 عدد ، کانکتور 4 پین 2 عدد ، کانکتور 2 پین 2 عدد ،2 عدد پیچ و رول پلاک ، کاتالو گ و دفترچه راهنما و یک عدد کارت گارانتی اندازه های این مانیتور در طول 270 میلی متر ، عرض 132 میلی متر و قطر 32 میلی متر تولید شده است که ظاهری باریک و کشیده به خود گرفته و خانه شما را بسیار زیبا و شیک میسازد . طراحی گوشی محصول به نوعی است که بخشی از آن ، از قسمت بدنه بیرون زده و باعث سهولت برداشتن گوشی از روی مانیتور می باشد . معمولاً قرار گیری گوشی روی آیفون همراه چند بار تلاش است تا بتوانیم گوشی را به شاسی نگه دارند آن چفت کنیم . تولید کنندگان خلاق این آیفون با ارائه راه حلی جدید کار را بسیار ساده و سریع تر کره اند . با قرار دادن دو مگنت در جای گوشی و خود گوشی فقط کافیست گوشی را نزدیک جایگاهش کنید و دو مگنت به همدیگر بچسبند . صفحه نمایش 7 اینچی این مانیتور باعث شده است تصاویر با وضوح و کیفیت بالا نشان داده شود و از تکنولوژی TFT بهره دارد . صفحه این مانیتور تمام لمسی است و هیچ دکمه فیزیکی ای روی آن به کار نرفته اما در قسمت پایین نمایشگر شاهد دکمه ای برای روشن و خاموش کردن کامل آیفون می باشد که وضعیت ON/OFF بودن آن به وسیله یک چراغ کوچک در قسمت بالای آن مشخص می شود . همچنین شیاری کنار این دکمه قرار دارد که جهت به کار گیری کارت SD است یعنی این آیفون تصویری سیماران علاوه بر عکسبرداری و فیلم برداری و نگه داری آن قابلیت پشتیبانی از حافظه خارجی را دارد . با داشتن این دربازکن میتوانید تنظیم کنید با هر بار زنگ خوردن و روشن شدن صفحه نمایش عکس و یا فیلمی گرفته بشود و یا در مواقعی که شما صفحه نمایشگر را لمس میکنید عکسبرداری صورت بگیرد . یکی از مزایای مورد استفاده این دستگاه قابلیت برقراری ارتباط داخلی است . شاید بگویید در ساختمان های تک واحدی این قابلیت مورد استفاده نیست اما همان طور که بالا تر به آن اشاره کردیم این محصول قابلیت اتصال به 3 مانیتور به طور موازی را دارد پس میتوان از این ارتباط داخلی برای برقراری ارتباط بین مانیتور ها استفاده کرد . با روشن کردن مانتیور ، صفحه نمایش آن به مدت 2 دقیقه روشن خواهد ماند . از خصوصیات عالی این محصول قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی در کنار زبان انگلیسی ، انتخاب ملودی زنگ آیفون و تقویم شمسی و میلادی در منوی تمام تاچ آن است .

پنل فرداد

پنل فرداد از شرکت سیماران کار اصلی یک آیفون تصویری را مانند هر پنل دیگر انجام میدهد یعنی انتقال تصویر خارج از منزل با کیفیت عالی حتی در شب که به این منظور چراغ های LED بالای دوربین قرار گرفته که در صورتی که سنسور ها به تاریکی هوا حساس شوند این 4 چراغ روشن میشود تا در حد امکان تصویر را واضح نشان دهد . این قسمت اصلی یک پنل آیفون تصویری است . اما کار دوم و مهم یک پنال انتقال صدا از مانیتور به پنل و برعکس است . به این منظور هم میکروفون ها و اسپیکر های قوی ای در قسمت بالای دوربین تعبیه شده است . نکته اخر درباره این پنل قابلیت تنظیم زاویه دوربین قبل از نصب آن است .

قفل در بازکن زنجیری Chain Lock

قفل زنجیری نماوا در پکیج تک واحدی HS-73M200 سیماران قرار دارد . قفل زنجیری از انواع قدیمی قفل است که به صورت دستی و بدون نیاز به برق درب را باز و بسته میکند . این محصول در عین قدیمی بودن از مواد اولیه مرغوبی تهیه و در برابر ضربه و شرایط آب و هوایی متفاوت ، مقاوم است .

منبع تغذیه ارتباط داخلی الکتروآلا

منبع تغذیه یا همان ترانس این پکیج هم نقشی اساسی در کارایی این محصول دارد . وظیفه اصلی ترانس تامسین برق پنل و تبدیل برق 220 ولت شهری به 12 ولت است . این ترانس از برند اکتروآلا است .

گارانتی

در پک خریداری شده شما یک عدد کارت گارانتی وجود دارد که شرکت سیماران تا 30 ماه پشتیبان محصول خریداری شما از شرکت خود است .

سخن پایانی

با توجه به گوناگونی قیمت آیفون تصویری سیماران ، بهتر است از فروشگاه ها یا سایت های معتبر خرید خود را انجام دهید . فروشگاه آریا ایمن به دو شیوه حضوری و آنلاین و تلفنی به کمک شما امده است تا بهترین انتخاب را با بالاترین کیفیت دریافت کنید . برای اطلاعات بیشتر و راهنمایی برای نصب آیفون خود میتوانید از مشاوران و نصابان ما کمک بگیرید .

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGO309

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
سیماران
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
30 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 1 واحدی
سایز صفحه نمایش
7 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط