×
دسته بندی: آیفون تصویری

پکیج کامل آیفون تصویری 1 واحدی سیماران HS-43

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
1 عدد مانیتور: HS-43 سیماران - 4/3 اینچی
پنل: 1 واحدی فرداد
ترانس (منبع تغذیه): SFF709/5 سیماران
قفل زنجیری: 715 سیماران
مدت ضمانت: 30 ماهه سیماران
ضبط تصاویر: ندارد
ارتباط داخلی: ندارد
نوع صفحه کلید مانیتور: دکمه ای
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
4,007,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پکیج آیفون تصویری یک واحدی سیماران مدل HS-43 بدون حافظه

شرکت سیماران از ابتدای کار خود به دنبال طراحی نوین، کیفیت بالا و همچنین تکمیل محصولات خود بوده است. سیماران در این زمینه موفق به اخذ چندین نمایندگی آیفون تصویری در سراسر ایران شد. از محصولات عمده این برند می توان به آیفون های تصویری، جک پارکینگ، دربازکن صوتی، دوربین مداربسته، سیستم های اعلام حریق، انواع دزدگیرهای اماکن و ... اشاره کرد. سیماران در جهت افزایش رضایت مشتریان خود حدود 50 سال است که شبانه روز تلاش کرده است و همچنین در این مسیر پیشرفت چشمگیری نیز داشته است. در ادامه به منظور آشنایی با یکی از محصولات با کیفیت و با ظاهری زیبا یعنی پکیج یک واحدی آیفون تصویری سیماران مدل Hs43 با فروشگاه آریا ایمن همراه باشید.

محتوای پکیج یک واحدی درب باز کن سیماران مدل Hs-43

• یک عدد نمایشگر 4.3 اینچی رنگی

• یک عدد پنل دربازکن تصویری سیماران مدل فرداد

• یک عدد منبع تغذیه (ترانس) سیماران

• قاب باران گیر فلزی به عنوان هدیه آریا ایمن

• گارانتی 30 ماهه شرکت سیماران

• دفترچه راهنما

• تجهیزات نصب آیفون تصویری

مشخصات ظاهری مانیتور سیماران مدل Hs43

از لوازم مورد نیاز هر منزل می توان به آیفون تصویری اشاره کرد که صد البته تمامی مشتریان به دنبال دربازکن تصویری متناسب با نیازشان و همچنین قیمت مقرون به صرفه هستند. شرکت سیماران با الگو برداری از ایفون تصویری سامسونگ مدل 3305، دربازکنی با کیفیت بالا و همچنین ظاهری شیک و خاص تولید کرد و آیفون تصویری HS43 تبدیل به یکی از محصولات پر فروش این شرکت شد. ایفون تصویری سیماران مدل Hs43 از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و همچنین دارای ظاهری زیبا و لوکس می باشد. دور تا دور این آیفون تصویری را یک فریم مشکی رنگ پوشانده است و همین امر موجب نمای شیک این ایفون شده. این آیفون تصویری که از محصولاتی داخلی کشور می باشد، دارای ضخامت 38، طول 225 و همچنین عرض 130 میلی متر می باشد. اندازه صفحه نمایش این مانیتور تصویری 4.3 اینج می باشد. صفحه نمایش این مانیتور تصویری با بهره برداری از تکنولوژی LED ساخته شده است. به همین دلیل نمایشگر این آیفون تصویری ایرانی از رزولوشن و کیفیت بالایی برخوردار است و همچنین وضوح تصاویر بسیار عالی می باشد. این ایفون تصویری ایرانی فاقد صفحه کلید لمسی می باشد. همانطور که در تصویر نیز مشاهده می کنید صفحه کلید در قسمت پایینی مانیتور قرار گرفته است که به زیبایی های این ایفون تصویری افزوده.

مشخصات فنی مانیتور سیماران مدل Hs43

آیفون تصویری سیماران مدل Hs43 از مقاومت و استحکام بسیار بالایی برخوردار است، چرا که جنس بدنه از پلاستیک سخت می باشد و همین دلیل باعث فروش بالای این دربازکن تصویری ایرانی است. آیفون تصویری مدل HS43 سیماران دارای تک ملودی صدای زنگ می باشد. با توجه به قیمت مقرون به صرفه این آیفون تصویری، دربازکن تصویری سیماران مدل hs43 از امکانات کمی برخوردار می باشد. با استفاده از منو OSD می توان به تنظیمات مربوط به رنگ و نور و کنتراست تصاویر دسترسی پیدا کرد.

ارتباط داخلی

از امکانات کاربردی آیفون های تصویری می توان به ارتباط داخلی اشاره کرد. این دربازکن تصویری فاقد ارتباط داخلی می باشد. از همین رو اگر شما عزیزان نیازمند به برقراری ارتباط بین واحد های ساختمان خور هستید، بهتر است از دیگر مدل های آیفون تصویری سیماران دیدن کنید. از محصولات سیماران که دارای ارتباط داخلی نیز هستند می توان به مدل Hs43tk-M100 اشاره کرد.

رابط کاربری و حافظه داخلی

دربازکن تصویری سیماران مدل HS-43 قابلیت ثبت و ضبط تصاویر و ویدیوها را ندارد. این بدین معناست که درون آیفون تصویری سیماران مدل hs43 حافظه ای به منظور ثبت و ذخیره تصاویر و همچنین ویدیو ها وجود ندارد. این درب بازکن تنها قابلیت اتصال به یک پنل آیفون تصویری را دارد. این مانیتور تصویری فقط و فقط دارای یک ورودی می باشد و به همین علت برای خانه های بزرگ و خانه هایی که دارای بیش از یک در ورودی هستند مناسب نیست. همچنین این آیفون تصویری نمی تواند به دوربین مداربسته و یا جک پارکینگ متصل شود.

پنل دربازکن تصویری سیماران فرداد مدل VFBC

از ویژگی ها و خصوصیات بارز این پنل دربازکن تصویری می توان به قابلیت دید در شب با حداقل روشنایی و امکان تنظیم زاویه دید دوربین در 4 جهت اشاره کرد. همچنین این پنل دارای فوتوسل جهت روشن شدن چراغ LED در شب می باشد. این پنل آیفون تصویری از مقاومت بالایی برخوردار است چرا که جنس بدنه از پلاستیک سخت و آلومینیوم می باشد. پنل درب باز کن تصویری سیماران مدل فرداد دارای 30 ماه گارانتی می باشد.

منبع تغذیه سیماران مدل SFF709/5

از محتویات اصلی پک آیفون تصویری یک واحدی سیماران مدل HS-43 می توان به منبع تغذیه مدل SFF709/5 که از محصولات شرکت سیماران نیز می باشد اشاره کرد. منبع تغذیه سیماران که اکثریت آن را با نام ترانس نیز می شناسید ولتاژ مورد نیاز پنل را تامین و به آن انتقال می دهد.

گارانتی

شرکت سیماران به منظور جلب اطمینان و نظر مشتریان خود تمامی محصولات خود را تا 30 ماه ضمانت کرده است تا شما مشتریان عزیز و ارجمند با خیالی آسوده از محصولات سیماران خریداری کنید. خدمات پس از فروش سیماران تا یک سال و نیم شامل حال همه مشتریان می شود.

سخن پایانی

قیمت آیفون تصویری سیماران مدل HS43 بسیار مناسب می باشد. اگر به دنبال یک آیفون تصویری با امکانات ساده و همچنین ظاهری زیبا و شیک هستید این دربازکن تصویری برای شما مناسب می باشد. در صورت نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت آیفون تصویری، خرید دربازکن تصویری، خرید اینترنتی و ... می توانید با کارشناسان فروش ariaimen تماس حاصل فرمایید. برای برقراری ارتباط با فروشگاه آریا ایمن به قسمت پایینی صفحه رجوع کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGO301

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
سیماران
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
30 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 1 واحدی
سایز صفحه نمایش
4/3 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
ضبط تصاویر
ارتباط با نگهبانی
حافظه داخلی
درگاه Micro SD
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1400/06/31

سلام روی پک هاتون تخفیف بیشتر هم میدید؟

محصولات مرتبط