×

پکیج کامل آیفون تصویری 2 واحدی الکتروپیک 897

2 عدد مانیتور: 897 الکتروپیک - 4/3 اینچی
پنل: 2 واحدی 1086
ترانس (منبع تغذیه): 386 الکتروپیک
قفل زنجیری: 671 الکتروپیک
مدت ضمانت: 36 ماهه پیک
ضبط تصاویر: ندارد
ارتباط داخلی: دارد (تا 3 واحد)
نوع صفحه کلید مانیتور: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
6,678,000 تومان
6,548,000 تومان
نصب رایگان توسط شرکت الکتروپیک
با ضمانت
توضیحات

پکیج دو واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 897

برند الکتروپیک بزرگترین شرکت تولیدکننده آیفون‌های 1 واحدی تا 12 واحدی در ایران در قالب پکیج کامل با پنل و ترانس الکتروپیک است. پکیج دو واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 897 یکی از جدیدترین محصولات تولیدی این برند است که مشابه با مدل‌های نسل اول آیفون تصویری همراه با ویژگی‌های منحصربه فرد خود طراحی شده است.

ویژگی های آیفون تصویری الکتروپیک مدل 897

پکیج دو واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 897 در دو رنگ سفید و مشکی به بازار ارائه می‌شود. پکیج سفید دارای محبوبیت بیشتری نسبت به پکیج مشکی است و از جنس پلاستیک ABS کاملا ضد باران و ضد آب ساخته می‌شود. از ویژگی‌های ظاهری پکیج دو واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 897 می‌توانیم به گوشی سفید رنگ در سمت چپ این پکیج و همچنین LCD این آیفون که در سمت راست و بالا این دستگاه قرار دارد اشاره کنیم. در قسمت زیر آیفون تصویری یک چراغ LED وجود دارد که نشان دهنده روشن یا خاموش بودن آیفون تصویری است، در کنار این چراغ چهار کلید لمسی قرار دارد که شما می‌توانید با استفاده از آنها فعالیت‌هایی مانند باز و بسته کردن در، تنظیمات آیفون، روشن کردن آیفون و عکس‌برداری را انجام دهید. پکیج دو واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 897 دارای آیفون تصویری به همراه تراس الکتروپیک است؛ این پنل می‌تواند به صورت همزمان تصویر هر دو در ورودی خانه شما را نمایش دهد. البته پکیج دو واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 897 به هیچ عنوان دارای صفحه لمسی نیست و شما می‌توانید از چهار دکمه لمسی آن برای باز و بسته کردن در استفاده کنید.

مشخصات آیفون تصویری الکتروپیک مدل 897

در بین پکیج‌ها پکیج دو واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 897 دارای قابلیت ارتباط صوتی با واحدهای دیگر است. شما با استفاده از این آیفون می‌توانید از خانه خود با واحد های دیگر در تماس باشید، این تماس مانند ارتباط بیرون در و داخل خانه است؛ شما زنگ واحد دیگر را از داخل خانه خود بزنید و سپس زنگ به واحد ارسال می‌شود. از مشخصات فنی دیگر پکیج دو واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 897 می‌توانیم به قابلیت اتصال این آیفون تصویری به دوربین مداربسته و یک پنل به صورت همزمان اشاره کنیم. درصورتی که شما برای افزایش امنیت خانه خود از دوربین مداربسته استفاده می‌کنید، می‌توانید این دوربین را به آیفون تصویری خانه خود متصل و تصاویر اطراف خانه خود را کنترل کنید.

برند الکتروپیک

تولیدکننده پکیج دو طبقه دربازکن تصویری الکتروپیک 897 برند الکتروپیک است، این برند از تولیدکننده‌های معتبر آیفون تصویری در مدل‌های مختلف واحد کشور ایران محسوب می‌شود. شما با خرید پک کامل دو واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 897 از برند الکتروپیک می‌توانید گارانتی 36 ماهه این محصول دریافت کنید؛ یعنی شما تا سه سال با هرگونه مشکل و نقص فنی که در آیفون مواجه شوید، می‌توانید از تعمیر و تعویض قطعات رایگان این آیفون استفاده کنید.

خرید پکیج دو واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 897

خرید پکیج دو واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 897 درصورت تمایل به خرید غیرحضوری این محصول شما می‌توانید از وب‌سایت‌ معتبر آریا ایمن برای خرید این پکیج با مناسب‌ترین قیمت بازار به همراه گارانتی اقدام کنید. در وب‌سایت آریا ایمن، این محصول با تمامی مشخصات فنی به همراه قیمت ارائه شده است.

قیمت پکیج دو واحدی اکتروپیک مدل 897

قیمت پکیج دو واحدی اکتروپیک مدل 897  به نوسان قیمت روز بازار بستگی دارد، به صورت کلی قیمت پکیج دو واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 897 در سال 2022 بین چهار میلیون تا پنج میلیون در نظر گرفته می‌شود، اما با توجه به نوسان بازار امسال این قیمت ثابت نیست و هر روز می‌تواند دچار تغییرات لحظه‌ای باشد. به همین خاطر برای خرید پکیج دو واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 897 سعی کنید در ابتدا لیست قیمت برند الکتروپیک در سایت آریا ایمن را سرچ و سپس اقدام به خرید کنید.

سخن پایانی

در این متن توضیحات کاملی درباره با ویژگی‌های پکیج دو واحدی الکتروپیک مدل 897 و روش خرید آن از وب‌سایت آریا ایمن مطرح شد. درصورت خرید از سایت آریا ایمن شما باید پکیج دو واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 897 را به سبد خرید خود در سایت آریا ایمن اضافه و سپس اطلاعات اولیه خود را مانند شماره همراه، آدرس تلفن همراه، ایمیل را وارد کنید و سپس پس از یک مدت کوتاه، محصول خود را درب محل مورد نظر تحویل بگیرید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGT203

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
الکتروپیک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 2 واحدی
سایز صفحه نمایش
4/3 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط