راهنمای خرید مانیتور آیفون تصویری بر اساس بودجه

راهنمای خرید آیفون تصویری بر اساس بودجه

راهنمای خرید مانیتور آیفون تصویری بر اساس بودجه

آنچه در این مقاله می خوانید

زمان مطالعه: ۶ دقیقه

مانیتور آیفون تصویری تمامی برند های مطرح جهانی، محصولات خود را با سه دسته اقتصادی، میان رده و بالا رده در بازار عرضه میکنند. این دسته بندی به دلیل اینکه توان اقتصادی تمام افراد برای خرید یکسان نمیباشد ایجاد شده، تا افراد بتوانند بر اساس توان اقتصادی خود محصول مورد نظر خود را خرید کنند. محصولات اقتصادی که به علت شرایط تحریمی کشور جزو محبوب ترین و پر فروش ترین های بازار محسوب میشوند قیمتی کمتر از دو میلیون تومان دارند. محصولات میان رده نیز دارای اقبال عمومی بالایی در میان مصرف کنندگان میباشند نیز،قیمتی در حدود ۲ تا ۴ میلیون تومان دارند. محصولات رده بالا در حوزه آیفون تصویری محصولاتی به شدت کارا با قابلیت های فراوانی مانند ضبط تصاویر و فراخونی آسانسور را دارا میباشند. این کلاس قیمتی از بالای ۴ میلیون تومان شروع میشود.

برند های زیادی در زمینه تولید آیفون تصویری فعالیت میکنند. برند های ایرانی مانند سیماران، تابا الکترونیک، الکتروپیک ، آلدو و ….. . این بازار رقابتی از تولید کنندگان خارجی نیز، مانند سوزوکی، کوماکس، کامکث و سامسونگ نیز غنی میباشد. حال هر کدام از این برند ها که جزو قدرتمند ترین تولید کنندگان آیفون تصویری میباشند، در این بازار محصولات خود را در کلاس های قیمتی متفاوتی عرضه کرده اند.

بهترین آیفون تصویری زیر ۲ میلیون تومان

حال نگاهی به محصولات اقتصادی برای کسانی که بدنبال خرید آیفون تصویری ارزان هستند می اندازیم.

مانیتور آیفون تصویری تابا ۱۰۹۰M

شرکت تابا الکترونیک با تولید چندین محصول اقتصادی به نوعی پرچمدار این کلاس محصولات میباشد. مانیتور آیفون تصویری ۱۰۹۰M با داشتن قابلیت اتصال به دوپنل، داشتن حافظه ضبط تصاویر، صفحه نمایش TFT-LCD با رزولوشن ۴۸۰X272 و گارانتی معتبر ۳۶ ماهه تابا الکترونیک عرضه میشود که دارای یکی از بهترین خدمات پس از فروش بین محصولات ایرانی میباشد.

مانیتور آیفون تصویری ۱۲۸۶ الکتروپیک

برند الکتروپیک که یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان آیفون تصویری در ایران است محصولات اقتصادی زیادی برای رقابت با بقیه برند ها عرضه کرده است. مانیتور آیفون تصویری ۱۲۸۶ صفحه نمایش رنگی TFT-LCD با رزولوشن ۳۲۰X240، قابلیت ضبط تصاویر و گارانتی ۳۶ ماهه الکتروپیک در بازار عرضه میشود.

مانیتور آیفون تصویری کالیوز مدل CU-431AZ

شرکت کالیوز یکی از برند های تولید نچندان مطرح آیفون تصویری میباشد. این برند که از رقابت بین شرکت های تولید کننده آیفون تصویری جا مانده است، محصولی بسیار اقتصادی در بازه قیمتی زیر دو میلیون تومان با نام CU-431AZ دارد. از ویژگی های این مانیتور آیفون تصویری میتوان به بدنه ضد ضربه و مقاوم، صفحه نمایش رنگی LED، رابط کاربری بسیار ساده و کاربر پسند و گارانتی ۳۶ ماهه کالیوز اشاره کرد.

مانیتور آیفون تصویری HS-43

در این بازار پر از رقابت برند سیماران نیز با ارائه مانیتور آیفون تصویری HS-43 در بین مانیتور های اقتصادی ، خواستار سهمی از این بازار شده است. این مانیتور با صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی TFT-LCD  رنگی، رزولوشن ۴۸۰X272، قابلیت ارتباط با نگهبانی ، طراحی زیبا و گارانتی ۳۰ ماهه سیماران عرضه میشود.

بهترین آیفون تصویری زیر ۳ میلیون تومان

حال به سراغ آیفون تصویری های بین رنج ۲ تا ۳ میلیون تومان میرویم.

مانیتور آیفون تصویری TVD-1043i تابا

بازهم تابا الکترونیک در این رده با کمترین قیمت بهترین ویژگی را پدید آورده است. مانیتور آیفون تصویری تابا مدل TVD-1043i شامل ارتباط داخلی، طراحی ظاهری زیبا، صفحه کلید لمسی، قابلیت ضبط تصاویر، امکان اتصال همزمان به دو پنل، صفحه نمایش رنگی TFT-LCD 4.3 اینچی و گارانتی ۳۶ ماه تابا الکترونیک در بازار آیفون تصویری ایرانی پرچم داری میکند.

مانیتور آیفون تصویری سیماران مدل HS-43TKM

کمپانی سیماران به نسبت مانیتور های اقتصادی در این رنج قیمت دارای محصولات بیشتری میباشد. مانیتور سیماران مدل HS-43TKM پرچمدار شرکت سیماران در رنج قیمتی دو تا سه میلیون تومان میباشد. این مانیتور آیفون تصویری دارای صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی، قابلیت ضبط تصاویر، امکان اتصال به پنل، قابلیت ارتباط داخلی، صفحه کلید لمسی و  گارانتی ۳۰ ماهه سیماران در بازار به فروش میرسد.

مانیتور درب باز کن تصویری الکتروپیک MTV-592-NEW

این ماینتور آیفون تصویری الکتروپیک MTV-592-NEW با داشتن قابلیت های اتصال به ۲ دوربین مدار بسته، ضبط تصاویر، صفحه کلید لمسی، قابلیت اتصال به ۲ پنل درب باز کن، نمایشگر TFT-LCD رنگی ۴ اینچی،تغییر ملودی زنگ، گارانتی ۳۶ ماه الکتروپیک به دست مصرف کنندگان میرسد. این محصول جزو بهترین محصولات در این رنج قیمتی میباشد.

آیفون تصویری آلدو V725

یکی از بهترین محصولات در این بازه قیمتی مانیتور آیفون تصویری آلدو V725 میباشد. این محصول با نمایشگر ۷ اینچی و رزولوشن ۸۰۰X480، اتصال همزمان به ۲ پنل آیفون تصویری، یکسال گارانتی تعویض و ۳۶ ماه گارانتی آلدو در بازار به فروش میرسد.

بهترین آیفون تصویری زیر ۴ میلیون

آیفون های تصویری های در این بازه قیمتی جزو محصولات میان رده محسوب میشوند که در ادامه بهترین محصولات این بازه قیمتی را با یکدیگر بررسی میکنیم.

مانیتور آیفون تصویری ۴۰۷۰ تابا

باز هم تابا الکترونیک در این بازه قیمتی دارای محصولی قدرتمند و پرچمدار میباشد به صورتی که شاید از لحاظ امکانات ارائه شده و کیفیت بتوان آنرا برنده رقابت در محصولات میان رده دانست. مانیتور آیفون تصویری تابا مدل TVD-4070 با قابلیت اتصال به دو پنل و دو دوربین مدار بسته، صفحه کلید لمسی ، ارتباط داخلی ، گارانتی معتبر ۳۶ ماهه تابا ، صفحه نمایش ۷ اینچی لمسی و قابلیت ضبط تصاویر در بازار به فروش میرسد.

مانیتور آیفون تصویری الکتروپیک ۹۹۶

الکتروپیک نیز که یکی از قدیمی ترین برند های موجود در بازار میباشد با داشتن مانیتور آیفون تصویری ۹۹۶ در بازه قیمتی زیر چهار میلیون تومان حضور دارد. این مانیتور از صفحه ۷ اینچی لمسی LCD با رزولوشن ۸۰۰X480 بهره میبرد. قابلیت ضبط تصاویر و ارتباط داخلی نیز بر روی این محصول تعبیه شده است. همچنین مانیتور۹۹۶ با گارانتی ۳۶ ماه الکتروپیک درون بازار حضور دارد.

مانیتور آیفون تصویری HS-73-M200

شرکت سیماران به عنوان برندی نو ظهور در بین دیگر تولید کنندگان آیفون تصویری مانند تابا و الکتروپیک توانسته سهم بازار خوبی در زمینه آیفون تصویری داشته باشد. یکی از این محصولات پر فروش شرکت سیماران مانیتور آیفون تصویری HS-73-M200 میباشد. این مانیتور دارای صفحه نمایش ۷ اینچی لمسی LCD و رزولوشن تصویر ۸۰۰X400 پیکسل میباشد. قابلیت های اتصال همزمان ۲ پنل ، ضبط تصاویر و ارتباط داخلی نیز در این محصول موجود میباشد. محصولات سیماران نیز با گارانتی ۳۰ ماهه همین شرکت عرضه میشوند.

بهترین آیفون تصویری بالای ۴ میلیون

در این بازه قیمت آیفون تصویری که رده بالا محسوب میشوند محصولات دارای بالاترین کیفیت و امکانات میباشند. این محصولات که دارای بالاترین امکانات و ویژگی های موجود میباشند.

مانیتور آیفون تصویری TVD-3070

مانیتور ۳۰۷۰ برند تابا الکترونیک، بهترین مانیتور تولید شده توسط شرکت تابا الکترونیک میباشد. این محصول قابلیت پشتیبانی همزمان از دو پنل و دو دوربین مدار بسته را دارا میباشد. این مانیتور دارای صفحه نمایش ۷ اینچی LCD لمسی با رزولوشن ۱۰۲۴X600  پیکسل میباشد. این پنل از قابلیت ضبط تصاویر و ارتباط داخلی نیز پشتیبانی میکند.محصولات تابا دارای گارانتی ۳۶ ماهه تابا الکترونیک میباشند که جزو بهترین خدمات پس از فروش در سطح کشور میباشد.

مانیتور تصویری HS-78M سیماران

این مانیتور که گرانترین محصول شرکت سیماران در زمینه آیفون تصویری میباشد پرچمدار این شرکت در بازار میباشد. مانیتور آیفون تصویری HS-78M با گارانتی ۳۰ ماهه سیماران موجود میباشد، همچنین از صفحه نمایش ۷ اینچی لمسی LCD  با رزولوشن ۸۰۰X400 پیکسل پشتیبانی میکند. این محصول دارای قابلیت ارتباط داخلی و ضبط تصاویر میباشد. همچنین این محصول دارای قابلیت ارتباط از راه دور تصویری نیز میباشد.

 ما در این مقاله سعی نمودیم که برای شما مشتریان گرامی با شرح قیمت و ویژگی های محصولات، اطلاعاتی برای خرید انواع آیفون تصویری به اشتراک بگذاریم. شما نیز میتوانید با اطلاعات کامل از فروشگاه اینترنتی آریا ایمن با اطمینان بر اصالت کالا خرید نمایید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها