راهنمای خرید ریسه نواری

ریسه نواری و شلنگی

راهنمای خرید ریسه نواری

آنچه در این مقاله می خوانید

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

راهنمای خرید ریسه نواری

ریسه نواری و شلنگی برای نورپردازی در خانه بسیار محبوب می باشد. این نوع روشنایی بسیار مقاوم، انعطاف پذیر و زیباست که به تازگی مورد پسند افراد قرار گرفته است. کاربرد این محصول تجاری و مسکونی است. در ادامه این مقاله مطالب بسیار مفیدی برای شما کاربران گرامی نوشته شده است که مطمعنا بعد از خواندن این مطلب بر دانش شما افزوده می شود.

  • انواع ریسه نواری
راهنمای خرید ریسه نواری

ریسه نواری LED یک دسته گسترده است که شامل انواع مختلف روشنایی است، بسته به نحوه استفاده از ریسه نواری های ال ای دی ممکن است هر کاربر نیاز به یک نوع از این دسته را داشته باشد. برای مثال ریسه نواری با قابلیت ضد آب برای مناطق خارج از منزل استفاده می شود تا در صورت وجود هر رطوبتی برای کاربر مشکلی ایجاد نکند زیرا دارای پوشش محافظتی هستند که آن ها را در برابر رطوبت مقاوم می کند. در ادامه مطالب شما با انواع ریسه نواری آشنا خواهید شد.

این محصول انعطاف پذیر دارای پشتی چسبی برای نصب آسان هستند و می توانند تا دو اینچ بریده شوند. آنها در مدل های ضد آب هم ارائه می شوند و دارای LED/M30 یا LED/M60 هستند. این نوع محصول نیاز به منبع تغذیه، باتری یا ترانس دارد.

  • ریسه نواری های فلکس LED AC

این مدل نیز قابل انعطاف است و مستفیم به پریز برق شما متصل می شود و نیاز به منبع تغذیه، باتری یا ترانس ندارد، تنها کافیست که آن را به برق بزنید تا بتوانید از زیبایی این محصول لذت ببرید.

  • ریسه نواری LED خروجی بالا

در این ریسه نواری از LED های پر قدرت از Luxeon و Nichia به نوار های سفت و محکم با درایور های روی برد و مدار نصب شده اند.

  • اهمیت تعداد LED در ریسه نواری

هنگام خرید ریسه های نواری ال ای دی توجه به تعداد LED ها در طول ریسه بسیار مهم است. برای خروجی روشن تر و کیفیت نور بالاتر بباید به دنبال ریسه های نواری باشید که دارای بیشترین تعداد LED  در هر متر هستند. اگر LED ها در نوار بسیار فاصله داشته باشند، می توانند به جای یک خط یک دست نوری، نقطه هایی را در سرتاسر ریسه ایجاد می کند که این مورد از زیبایی ریسه می کاهد.

  • روشنایی در ریسه نوار LED

با پیشرفت تکنولوژی ال ای دی، LEDهای ریسه نواری بسیار پر نور تر شدند. این بدان معنا نیست که انواع ریسه نواری ها پر نور باشند بلکه در بعضی موارد شما حتی نمی خواهید نور بیش از حد از محصول بتابد. بعنوان مثال در قفسه کتابخانه شما نباید از ریسه نواری استفاده کنید که نور آن بیش از حد باشد.

روشنایی ال ای دی ها با لومن اندازه گیری می شود. بسته به نحو استفاده از ریسه های نواری یا شلنگی، احتمالا شما سطح مشخصی از لومن ها را هنگام خرید مد نظر می گیرید. برای نور پردازی برجسته، نیازی نیست که ریسه ای انتخاب کنید که از ۲۰۰ لومن در هر پا بالاتر باشد، اما برای سایر جایگاه هایی که نور بیشتری می خواهید، فقط به سلیقه شما بستگی دارد که به جه میزان شدت روشنایی نیاز دارید.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها