پنج کلید و پریز با طراحی خلاقانه

کلید با طراحی خلاقانه مشکی

پنج کلید و پریز با طراحی خلاقانه

آنچه در این مقاله می خوانید

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

در این مقاله به معرفی پنج کلید و پریز با طراحی خلاقانه پرداختیم.

  • کلید Lucia
کلید لوسیا

سوئیچ Lucia فناوری لمسی را در کلید و پریز های خود آورده است همچنین در طراحی این محصول از مواد آلمینیومی ویژه ای استفاده کرده است و به این دلیل جزء یکی از مرغوب ترین کلید پریز ها شناخته شده است.

در این کلید پریز نورهای RGB به کار رفته و این ایده محصول را بسیار چشم نواز کرده است، همچنین اولین چیزی که هنگام ورود به یک اتاق تاریک مشاهده می کنید یک نور ظریف است که از سوئیچ بیرون می آید.

  • کلید هوشمند Panno S
کلید هوشمند پانو اس

Panno S، اولین کلید هوشمندی است که با EnOcean و  KNX سازگار است. هدف از طراحی این کلید هوشمند ایجاد تجربه ای فوق العاده در خانه شماست.

شما می توانید وسایل خانگی خود را مانند چراغ ها، تهویه هوا، پخش کننده موسیقی و غیره را کنترل کنید. دکمه این محصول لمسی، جنس آن از فلز بوده که به کمک آن می توانید با برنامه و siri تعامل داشته باشید، همچنین رابط گرافیکی آن بسیار کاربر پسند است که از این طریق یادگیری تغییر تنظیمات را برای شما بسیار ساده می کند.

این محصول دارای LED با نور پس زمینه می باشد که به لمس کاربر بازخورد نشان می دهد و موقعیت صفحه را در شب نشان می دهد.

  • کلید سفارشی Floor-Plan
کلید سفارشی فلور

گاهی اوقات به خاطر سپردن اینکه کدام کلید با کدام لامپ کار می کند دشوار است، به ویژه هنگامی که تعداد کلید ها زیاد می شود.

استفاده از این محصول راه حلی برای رهایی از این مشکلات است، و شما می توانید تنها با یک اشاره هر لامپی را در هرجای خانه روشن یا خاموش کنید.

  • کلید بدون قاب طرح پیانو
کلید بدون قاب پیانو

استدیو طراحی Remork با شرکت Switch Lithoss بلژیکی همکاری کرد تا مجموعه ای از کلید های منحصر به فرد را که به طور معمول در طراحی داخلی خانه چندان مورد اهمیت قرار نمیگرفت را ارائه دهد. در نهایت این دو توانستند کلید بدون قابی بنام پیانو را طراحی و تولید کنند.

  • صفحه کلید Sentido

صفحه کلید Sentido

Sentido، یک صفحه کلید چند منظوره برای کنترل روشنایی است. این محصول در انواع مختلف با کیفیت بالا عرضه می شود تا به زیبایی با فضای داخلی شما ترکیب شود.

از قابلیت های این صفحه کلید می توان به ویژگی های زیر اشاره کرد:

  • فناوری لمسی خازنی
  • قابلیت های چند لمسی اضافی
  • LED چند رنگ، سنسور دما و ترموستات
  • سازگار با Crestron ،KNX و Lutronior

اگر قصد خرید کلید و پریز را دارید و امکان خرید از خارج از کشور را دارید به فروشگاه اینترنتی آمازون مراجعه فرمایید در غیر این صورت میتوانید جهت خرید به وبسایت اینترنتی آریا ایمن مراجعه فرمایید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها