×

کلید و پریز خیام الکتریک مدل آریانا طرح چوب

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
  • نصب توکار
  •  گارانتی 24 ماهه 
  • نوع ساده مکانیکی
  • محصول کشور ایران 
  • شرکت سازنده خیام الکتریک
  • جنس بدنه پلاستیک فشرده 
ادامه مطلب
ناموجود
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

کلید و پریز خیام الکتریک مدل آریانا طرح چوب

کلید و پریز خیام الکتریک مدل آریانا طرح چوب یکی از محصولات زیبای کمپانی خیام الکتریک است که دارای بدنه ای مربعی شکل می باشد. قاب بیرونی این کلید و پریز لاکچری طرح چوب می باشد. این کلید پریز مناسب افرادی است که علاقمند به بکار گرفتن المان های طبیعی در دکوراسیون منزل یا محیط کار خود هستند، است. قاب بیرونی کلید و پریز خیام الکتریک مدل آریانا طرح چوب از دو جنس متفاوت ساخته شده است. به هنگام خرید میتوانید قاب بیرونی این کلید و پریز را در طرح چوب جنگلی و چوب ماهگونی تهیه کنید. قاب میانی این مدل از کلید و پریز خیام نیز در دو رنگ بژ و نقره ای موجود است. رنگ قاب میانی کلید و پریز طرح چوب به گونه ای انتخاب شده است که با رنگ قاب بیرونی ترکیب زیبایی را ارائه دهد.

کلید و پریز خیام مدل آریانا طرح چوب

ویژگی های کلید و پریز خیام مدل آریانا طرح چوب

کمپانی خیام الکتریک کلید و پریز خیام الکتریک مدل آریانا طرح چوب را با استفاده از مرغوب ترین متریال و مواد اولیه تولید و به عرضه رسانده است. این کلید و پریز با داشتن کیفیت بالا و قیمت مناسب یکی از بهترین گزینه ها برای شما عزیزان می باشد. طرح و رنگ خاص آن موجب محبوبیت این مدل در میان کاربران شده است. این محصول کمپانی خیام الکتریک از جمله محصولات پر فروش در ایران محسوب می شود. مکانیزم کلید و پریز خیام مدل آریانا طرح چوب در انواع مختلف ارائه شده است تا بتوان کلید و پریز کل ساختمان را به طور یکدست تهیه کرد. از انواع این مدل می توان به کلید تک پل، کلید دو پل، پریز و غیره اشاره کرد.

خرید آنلاین کلید و پریز خیام مدل آریانا طرح چوب

اگر شما نیز می خواهید برای منزل یا محل کار خود کلید و پریز تهیه کنید، فروشگاه اینترنتی آریا ایمن یکی از معتبر ترین مرکز خرید کلید و پریز در تهران است که انواع کلید پریز را ارائه می دهد. برای خرید کلید و پریز خیام می توانید به این فروشگاه اینترنتی مراجعه کنید. قیمت کلید و پریز همانطور که میدانید نسبت به مدل و برند های گوناگون متفاوت است. ولی میتوانید به هنگام خرید کلید و پریز خیام الکتریک مدل آریانا طرح چوب آن را با قیمتی مناسب تهیه کنید. فروشگاه اینترنتی آریا ایمن با ارائه قیمت کلید و پریز خیام الکتریک مدل آریانا طرح چوب به طور مناسب در کنار کیفیت بالا توانسته است، نظر افراد بسیاری را جلب کند.

اگر بخواهیم نمونه‌ای را در برندهای دیگر مشابه این مدل به شما معرفی کنیم که از لحاظ شباهتی بسیار نزدیک به این مدل خیام است کلید و پریز دلند مدل آریا طرح چوب ماهگونی می‌باشد

کلید و پریز خیام مدل آریانا طرح چوب

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
P6117

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
خیام الکتریک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
24 ماه

مشخصات فنی

جنس بدنه
پلاستیک فشرده
نوع کلید و پریز
ساده مکانیکی
طریقه نصب
توکار
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1400/06/31

به رنگ کابینتا و ام دی اف های خونمون میاد