×

کلید و پریز خیام الکتریک مدل آنتیک

  • نصب توکار
  •  گارانتی 24 ماهه 
  • نوع ساده مکانیکی
  • محصول کشور ایران 
  • شرکت سازنده خیام الکتریک
  • جنس بدنه پلاستیک فشرده 
ادامه مطلب
ناموجود
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

کلید و پریز خیام الکتریک مدل آنتیک

کلید و پریز خیام الکتریک مدل آنتیک یکی از مدل های فوق العاده برند خیام الکتریک است. تنوع رنگ، کیفیت بالا و طراحی منحصر به فرد این محصول از ویژگی های خوب آن محسوب می شود. اگر به دنبال محصولی با تنوع می گردید این محصول یکی از گزینه های پیش روی شما است.

انتخاب و خرید کلید و پریز با توجه به برند و مدل های مختلفی که در بازار موجود است، می تواند مشکل باشد. کلید پریز خیام یکی از گزینه های پیش روی شما است که دارای طرح های گوناگون زیبایی می باشد. این برند ایرانی یکی از برند های شناخته شده و معروف می باشد که محصولاتی با کیفیت ارائه می دهد. از جمله مدلهای مختلف کلید و پریز خیام که نظر اشخاص بسیاری را نیز به خود جلب کرده است می توان به کلید و پریز خیام الکتریک مدل آنتیک اشاره کرد. مدل آنتیک دارای طراحی ظاهری زیبایی است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است. کلید و پریز خیام الکتریک مدل آنتیک همچنین با قیمت مناسبی به فروش می رسد. از این رو ما خرید این مدل را که از نظر کیفیت، طراحی و قیمت در جایگاه مناسبی است، به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم. بهتر است اطلاع داشته باشید که کلید و پریز خیام الکتریک مدل آنتیک از جمله مدل هایی می باشد که توسط کمپانی خیام الکتریک صادر می شود. این مدل که بر پایه استاندارد های جهانی تولید و به عرضه می رسد، جنسی از پلی کربنات دارد که موجب بالا رفتن کیفیت، مقاومت و استحکام آن می شود. استحکام رنگ رویه این مدل در مقابل نور خورشید، مواد شوینده و خط خش بسیار بالا است.

کلید و پریز خیام مدل آنتیک

مشخصات فنی و ظاهری کلید و پریز خیام الکتریک مدل آنتیک

کلید و پریز خیام الکتریک مدل آنتیک دارای طراحی ساده و شیکی می باشد. بدنه این کلید پریز مربعی شکل است و در مکانیزم جداگانه ای ارائه می شود. شما می توانید قاب میانی و قاب درونی این کلید پریز را به صورت جداگانه ای تهیه کنید. قاب میانی این مدل در دو رنگ سفید و مشکی ارائه می شود. ولی قاب دور این کلید و پریز ایرانی از تنوع بالایی برخوردار است. شما می توانید قاب دور را در رنگ های صورتی، آجری، نارنجی، بنفش، زرشکی، قهوه ای، سبز روشن، زرد، آبی آسمانی، بژ، آبی نفتی، کرم شیری، مشکی، چوب جنگلی و غیره تهیه کنید. رنگ کلید و پریز خیام الکتریک مدل آنتیک به گونه ای ارائه شده است که پاسخگوی سلیقه های گوناگونی باشد. بنابراین شما این مدل را می توانید با دکوراسیون منزل خود به راحتی ست و هماهنگ کنید. از ویژگی های دیگر این مدل می توان به نصب آسان آن به صورت توکار اشاره کرد.

خرید آنلاین کلید و پریز خیام الکتریک مدل آنتیک

جهت خرید کلید و پریز خیام الکتریک مدل آنتیک و دانستن قیمت کلید و پریز خیام الکتریک مدل آنتیک به طور دقیق می توانید به سایت فروشگاه آریا ایمن مراجعه کنید. این فروشگاه محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه می دهد.

اگر بخواهیم نمونه‌ای را در برندهای دیگر مشابه این مدل به شما معرفی کنیم که از لحاظ شباهتی بسیار نزدیک به این مدل خیام است کلید و پریز دلند مدل سیلور رنگی می‌باشد

کلید و پریز خیام الکتریک مدل آنتیک

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
P6105

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
خیام الکتریک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
24 ماه

مشخصات فنی

جنس بدنه
پلاستیک فشرده
نوع کلید و پریز
ساده مکانیکی
طریقه نصب
توکار
پرسش و پاسخ (0)