×

کلید و پریز خیام الکتریک مدل ماهان

  • نصب توکار
  •  گارانتی 24 ماهه 
  • نوع ساده مکانیکی
  • محصول کشور ایران 
  • شرکت سازنده خیام الکتریک
  • جنس بدنه پلاستیک فشرده 
ادامه مطلب
ناموجود
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

معرفی کلید و پریز خیام الکتریک مدل ماهان

کلید و پریز از جمله المان هایی است که از اهمیت فراوانی برخوردار است. این وسیله کوچک علاوه بر کاربرد فنی خود در ساختمان، در زیبایی دکوراسیون منزل و ساختمان نیز تاثیر بسزایی دارد. بنابراین بسیار مهم است که قبل از خرید کلید و پریز در مورد محصول مد نظر خود اطلاعاتی کسب کنید. بدین منظور در این متن با معرفی کلید و پریز خیام قصد راهنمایی شما عزیزان را داریم. برند خیام الکتریک از جمله برند های معروف می باشد که محصولاتی با کیفیت و مدرن ارائه داده است. کلید و پریز خیام الکتریک مدل ماهان یکی از محصولات این برند می باشد که دارای طراحی بسیار زیبا و متنوعی می باشد. کلید و پریز خیام الکتریک مدل ماهان به گونه ای طراحی شده است که پاسخگوی سلیقه های متنوع می باشد و همچنین می توان این مدل را در طرح و رنگ های گوناگونی تهیه کرد. از این رو شما قادر به ست و هماهنگ کردن کلید و پریز خیام الکتریک مدل ماهان با دکوراسیون منزل خود می باشید. با خرید و تهیه این مدل بدون تردید دکوراسیونی شیک و زیباتر از قبل خواهید داشت.

خرید کلید و پریز خیام الکتریک مدل ماهان

کلید و پریز مدل ماهان دارای مکانیزمی مستحکم و مقاوم می باشد. در ساخت و تولید کلید و پریز خیام الکتریک مدل ماهان از بهترین مواد اولیه استفاده شده است. بنابراین این مدل در برابر خط و خش، نور آفتاب و مواد شوینده مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهد. کمپانی خیام الکتریک کلید و پریز مدل ماهان را در مکانیزم های متنوعی ارائه داده است تا بتوان کلیه نیاز های یک ساختمان را رفع کرد. از جمله گروه های مختلف این کلید پریز که در بازار موجود است می توان به انواع کلید، پریز، سوکت، زنگ اخبار و دیمر و غیره اشاره کرد. بدون تردید علاوه بر ظاهر و مشخصات فنی کلید و پریز، قیمت محصول از جمله موضوعاتی می باشد که در خرید مدنظر می باشد. به طور کلی قیمت کلید و پریز به عوامل بسیاری بستگی دارد. قیمت کلید و پریز خیام الکتریک مدل ماهان نیز با توجه به کیفیت و طراحی آن تعیین شده است. میتوان گفت که این مدل قیمتی منصفانه نسبت به مدل های خارجی دارد. اگر شما نیز قصد خرید آنلاین کلید و پریز دارید، فروشگاه اینترنتی آریا ایمن این محصول را به مشتریان خود ارائه می داد. برای خرید کلید و پریز خیام الکتریک مدل ماهان کافی است به فروشگاه اینترنتی آریا ایمن مراجعه کنید و با ثبت سفارش محصول مد نظر خود تجربه یک خریدی آسان را داشته باشید.

اگر بخواهیم نمونه ای را در برندهای دیگر مشابه این مدل به شما معرفی کنیم بهترین گزینه کلید و پریز مهسان مدل دنا میباشد که به دلیل طرح و رنگ بسیار زیبایش می‌تواند محیط اطرافتان را به کلی عوض کند

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
P6104

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
خیام الکتریک
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

جنس بدنه
پلاستیک فشرده
نوع کلید و پریز
ساده مکانیکی
طریقه نصب
توکار
پرسش و پاسخ (0)